|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Gvd, weet iemand of er nog wat gaat gebeuren met deze band of hoe zit dat? Ik ben weer helemaal verslaafd aan "Those once loyal", maar dit is een LIVE-band! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Tijd voor een live dvd dus The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lam in de pit in VERA Groningen staan met alleen maar rook voor je, dan het podium opkruipen en erachter komen dat de bassist een vrouw is en er door de zanger weer het publiek worden ingepleurd? Als die sensatie op een DVD is te plakken, vertel me waar je die kunt kopen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hun 2006 tour was inderdaad magistraal; heb ze 3 vd 4 keer in NL keer gezien: Vera, Baroeg & Doornroosje. Van Vera trouwens nog enkele filmstukjes gevonden van de zijkant van het podium; die sfeer staat er goed op; Karl die achter elkaar 'incoming' roept bij elke stagediver..briljant! En op het podium pas erachter komen dat de bassist een vrouw is is te wazig om vast te leggen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"BOLT THROWER are currently planning a short European tour in spring 2010. So far we are looking at playing shows in Holland, Belgium, Germany, Switzerland, Austria, France, and the U.K. As soon as the gigs are confirmed they will appear on the [band's official] website, so keep checking for more info." http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=128547 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Hoera! Hopelijk weer in Vera! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh yess!!! dikke vette +1 VERA! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Nice Deze band wil ik graag nog een keer live zien, maar dan liever iets zuidelijker dan de Vera |
|
Houdt je een plekkie voor me vrij Grey? |
|
Ik neem aan dat ze Atak niet overslaan! In ieder geval aanwezig, waar ze ook komen. |
|
Het zal wel weer Vera, Atak, Baroeg en Doornroosje worden.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ze staan bijna altijd in Vera. De cd's vind ik niet meer zo,... maar live vind ik het nog steeds gaaf. Lekker die oude deathmetal sfeer. Dat is eigenlijk zo goed als weg. En ik voel hem daar nog On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waar heb je nog meer dat oude sfeertje? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Geen idee? Daarom zei ik het ook. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ....En hopelijk traditiegetrouw de aftrap van de tour in Enschede [Dit bericht is gewijzigd door RGB op 12-10-2009 15:15] |
|
quote: |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
waarom nou niet gewoon weer eens in Tivoli?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik denk dat ze liever tussen de boeren zitten |
|
quote: Gaaf, dan ben ik er wel weer bij. Against God and Government |
|
Bibelot zou ook mooi zijn |
|
2010 29 Apr TBC 2010 30 Apr 013, Tilburg NL 2010 01 May The Asylum, Birmingham GB 2010 02 May The Button Factory, Dublin IE 2010 03 May The Limelight, Belfast NI 2010 04 May Rios, Leeds GB 2010 05 May TBC 2010 06 May TBC 2010 07 May TBC 2010 08 May TBC 2010 09 May TBC 2010 10 May TBC 2010 11 May Progresja, Warsaw PL 2010 12 May Abaton, Prague CZ 2010 13 May Metal Fest DE, Dessau DE 2010 14 May TBC 2010 15 May TBC 2010 16 May TBC 2010 17 May TBC 2010 18 May TBC Op dit moment de staat van hun schema. Donders, hoop dat ze bij Vera niet liggen te slapen en hen zsm effe contacteren over een showtje. |
|
quote: Elders heeft men kennelijk niet liggen slapen Ik heb opeens heel veel zin in 29/4/2010 |
|
quote: Het is aan Vera doorgegeven, nu maar afwachten of ze ook wakker zijn .... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |