|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Tuuuuuuuuuuuuurlijk |
|
bolt thrower schopt kont!! spelfout weggehaald... |
|
Ik Vind bolt thrower een heerschende,kontschoppende band. Krachtige grunt,goede drums en heerlijk gitaarwerk. Ik heb War master,The 4th crusade en honour-valour-pride bolt thrower is een band die Death metal en grincore liefhebbers tevreden zullen stellen echte metal die continu tegen je ballen ramt. Born to grind |
|
BOLT THROWER KICKS ASS!!!!godverredomme!!! Deze band wist mij na 10 jaar weer aan het stagediven te krijgen... IN BATTLE THERE IS NO LAW!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: NU naar de winkel en ...For Victory halen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:ik zat meer aan mercenary te denken. |
|
Laat ik dat nou hun minste plaat vinden.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mercenary is best een goeie van hun, vind zelf Bolt Thrower - In Battle There Is No Law hun slechtste "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
IVth Crusade!!! WHERE NEXT TO CONQUER , Wanneer gaan ze eigenlijk weer eens toeren, De laatste keer met Benediction en Fleshcrawl was een briljant avondje oldschool Deathmetal. Murder in the front row....... |
|
jullie willen niet weten wat ik allemaal van BT heb en wat ik met die band heb gehad...you will kill me for that Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Toch niet homo, he? Of bedoel je Jo bench? Bolt thrower is altijd heel ouderwets gezellig. terug naar de oude gemoedelijke sfeer. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Enige band waar ik dat ook nog wel eens doe Ben wel gestopt met hun platen kopen na mercenary, vond het eigenlijk met for victory wel leuk geweest Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
dan moet je honour, valour, pride eens proberen. Het is een stuk minder snel maar heerlijk door-rammende muziek. Vooral lekker voor in de auto |
|
Toch vreemd dat ik totaal geen CD's of platen heb van een van de vetste bands die ik ken... Aan de andere kant... 'Tis wel allemaal een beetje van 't zelfde, hè Als in: Het dentert maar door... Maar da's nou net de charme. What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind! |
|
Heb ik ook, alles op mp3, maar kom er maar niet toe om de zooi te kopen. Vooal Mercenary en Honour... vind ik erg goed. |
|
Bolt Thrower is inderdaad erg vet echte old school death metal...hun laaste vind ik een van hun beste wat een vette plaat! honour valor pride! KIKKE! ik hem hem alleen op Lp helaas en LP's draai ik minder dan CD's moet snel de CD versie eens halen! |
|
Heb je The IVTh Crusade dan wel is gehoord enforcer? Die vind ik toch wel een stukkie beter, de klassieker van Bolt Thrower imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
is een questie van smaak, en ja ik heb alles van Bolt Thrower,...Ik vind persosnlijk War Master ook te gek... Zelfs Mercenary staan een paar vette nummers op! |
|
gaan ze nog touren......? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Brute band! ! Helaas (weer) een band waarvoor ik te laat geboren ben... changed to 'ouwe' |
|
BoltThrower, lekkerrrrrrrrrrrrr! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Heeft Martin van Drunen nou daadwerkelijk met Bolt Thrower opgetreden en zo ja weet iemand iets over bootlegs van deze gigs? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-11-2003 0:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb 1 bootleg van bolt thrower, maar denk niet echt dat het van dat optreden is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik heb ze laaang geleden (94/95) in Paard (Den Haag) gezien. Er staat me iets bij dat dat optreden iig met MvD was, maar pin me daar niet op vast. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |