|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Bootleg? Zenial |
|
quote: Nope! Officieel origineel |
|
Ik vind het zo'n geniaale band naam. [Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 19-03-2003 10:56] Immortal Pride |
|
Deze was het: * The Peel Sessions - 13 January 1988 12" EP Das de eerste uit de rij van drie EPs uit 1988. Ze zijn later nog es op CD en LP uitgebracht onder de naam "The Peel Sessions". Deze heb ik nog nooit ergens anders gezien... Hij heeft ooit es 20 gulden gekost en heb hem gehad van mijn ex-vriendin, die heb gekocht had van de eigenaar van de King-Kong in Leeuwarden. |
|
quote: Ik vroeg of het een bootleg was, niet of je je levensverhaal wou vertellen Zenial |
|
quote: |
|
|
|
Zenial |
|
Twas ook meer het levensverhaal van die LP |
|
In mijn ogen is Realm of Choas een van de beste releases ooit! H.A.A.T............in je naad!!! |
|
Ik vind van Bolt Thrower alles goed, alleen Mercenary ietsje minder... De rest is allemaal vet! |
|
quote: Het plaatje naast de tekst van 'Plague bearer' en boven 'Realm of chaos'; je ziet ook de initialen AS erbij staan quote: Nee onder de naam 'The complete Peel sessions 1988-1990' [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-03-2003 15:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Kan ook wel ja, maar ja... In ieder geval heeft de CD een paarse hoes |
|
Weet iemand wat Bolt Thrower op het moment aan het doen is? Al lang stil daar .. Hebben ze een website? |
|
Verder dan deze link ben ik nooit gekomen http://www.metalblade.com/bands/Bolt_Thrower/ en er bestaat nu dus ook een http://www.boltthrower.de/ [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-06-2003 0:16] |
|
quote: Hmm das een beetje jammer, `Mercenary` was nou precies het zwakste album ooit van Bolt Thrower` `Honour. Valour, Pride` was daarentegen een wereldplaat!!!! `FOR VICTORY!!!` Petomanen zijn ook normale mensen |
|
Coole band, live vorig jaar in de Baroeg stelden ze wel een beetje teleur, maar bijna al hun cd's zjin de moeite waard incl. mercenary! maar dat is idd wel een van de zwakkere, ik heb honour valour pride op 2-LP gekocht beetje spijt van had liever de CD gehad, die draai ik veel meer maar ja die komt nog wel een keer voor weinig geld voorbij! |
|
Boltthrower heerscht van "In battle there's no law" tot en met "Honour, Valour and Pride"!!! Gelukkig lijkt het of deze band een abonnement op de Vera heeft, met elke tour kan ik ze dus daar aanschouwen! En Jo Bench is een grote inspiratie voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 02-06-2003 10:27] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Doen ze ook bij Atak ... maar ze zijn erg laat dit jaar .. waar zijn ze mee bezig ? Weet iemand dat ?? |
|
Staat er niets op de site van Boltthrower? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:ik kan alleen fansites vinden |
|
Net ..For victory aangeschaft. Tis mn eerste plaat van Blot trwoer maar binnenkort ff de laatste halen... die gasten heerschen!! *zegt de grote powermetalfan* |
|
quote:Je verteld niks nieuws |
|
nee aar dan mag ik het toch wel even melden |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |