|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: wat je ook van manowar mag vinden, tis iig heel erg metal Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Kiss vind ik ook wel goed maar dan het meest als Gene Simmons zingt, Paul Stanley doet me denken aan de zanger van Extreme. I love it Loud & God of Thunder zijn toch wel strakke nrs. Heb Kiss gezien in '97 en dat was gewoon de max, beste show die ik ooit gezien heb en die ik waarschijnlijk ooit zal zien, daar kan niemand aan tippen zelfs Iron Maiden niet in hun glorieperiode. en ze hebben enkel nummers van hun eerste vier LP's gespeeld. Kiss is en blijft goed! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
zo is dat . alive I II III Let´s bring back the METAL |
|
I Was Made For Loving You Baby |
|
daar noem je ook wel het ultieme kiss nummer detroit rock city is vele malen beter "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
calling docter love!!!!!!!!!!! die heerst |
|
idd. of shock me dan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik vind Kiss echt geweldig... Dat was één van de eerste LPs die ik kocht. |
|
mijnes ook, btw inside lie reageer effe op dat topic bij de metalbas "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Mannen met make-up, verdienen zo'n reactie Maar Immortal heerscht en Kiss is om te kotsen! Don't blush when I rip you open |
|
Voor mij ook jeugdsentiment. Wel leuk en ook gezien 1x Ahoy, 2x Utrecht en 1x Brussel. Zijn nu wel op het punt aangekomen dat je ze niet meer zonder schmink WIL zien. |
|
quote: |
|
Kiss? Is dat niet zo'n Immortal coverband Don't blush when I rip you open |
|
ik liep laatst met een kiss shirt rond, iedereen vroeg, he is dat immortal "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gay contest: Manowar VS Kiss Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik HAAT kiss! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik ook en waarom ben je niet op MSN Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: kings of gay "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
kiss.... *slik* leven ze nog? I am the 1%. |
|
Hee, betekent KISS niet 'Knights In Service of Satan' ??? Dat valt dan nog mee... |
|
quote: Nee dat is later door de producer van KISS verzonnen, omdat een christen had verteld dat het duivelse muziek was |
|
quote: Helaasch wel... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
fuck you godfathers of hardrocknrolling heavy metal! "Kids in Service of Satan" wahaha dat was nog de beste Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |