|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb I Love It Loud best wel heel erg veel gedraaid, maar moet zeggen dat KISS na een tijdje begon te vervelen. Er zijn wel degelijk (veel) betere bands. Even voor de duidelijkheid, daarmee wil ik niet zeggen dat ik KISS slecht of saai of een combinatie van die twee vind. Ik vind ze heel leuk... Alleen nu niet. "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
In Japan gaan ze de oude seventies albums ook weer heruitgeven, dit maal de cd's met een kartonnen 'baby LP hoes' eromheen. Eigenlijk veredelde promo's dus.... Ze mogen gewoon wel weer eens een nieuw album uitbrengen, Psycho circus is ook alweer 8 jaar oud inmiddels. Maar in september komt er in ieder geval een nieuw soloalbum van Stanley uit trouwens. Ben wel benieuwd toch, zijn 1978 album was gewoon errug sterk.. En Frehley, ga nou GVD eens de studio in en neem je 'onuitgebrachte' werk eens goed op. (bijv die 1995 demo ja ) Of richt een nieuwe band op met Criss o.i.d. |
|
Maar Psycho Circus was ook niet 't meersterlijke album dat je zou hebben verwacht / gehoopt. Een veel te doordacht album waarop door de heren Simmons, Stanley en niet te vergeten Bob Ezrin veel nummers van Frehley en Criss (maar ook van henzelf) zijn afgekeurd omdat ze niet bij de 'sfeer' van het album zouden passen. Ik zou het ook een goed plan vinden als Frehley en Criss eens samen een album gingen maken en veel van die 'afgekeurde' nummers zouden opnemen. hmm, zou leuk kunnen worden, Vinnie Vincent erbij ofzo Maar goed, sowieso erg vreemd dat Frehley sinds "Trouble Walkin'" geen officieel full length studioalbum meer heeft uitgebracht terwijl hij de laatste 16/17 jaar best veel geschreven heeft. Je maakt mij niet wijs dat die gozer geen platencontract zou kunnen krijgen. |
|
Psycho Circus had z'n momenten. 't Titelnummer en Into The Void waren behoorlijk sterk! Ook 'Raise Your Glasses' kan me wel bekoren trouwens. 'Journey Of 1,000 Years' is wel okay maar het mist toch kop en staart en het blijft iets teveel in de jam-sfeer hangen. Ik ken overigens heel dat bonusnummer 'In Your Face' niet. Is dat wat? |
|
kiss, er is maaar 1 nummer dat ik leuk vind van ze en daar blijft het bij, volgens mij is het nummer nog niej eens van hunzelf kan je nagaan xD if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you |
|
Dat kan. Ken je voornamelijk eighties en nineties werk? |
|
quote: God Gave rock 'n Roll to You ?? |
|
quote: Typisch, ik heb heel veel nummers van ze die ik leuk vind... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik bedoel maar, op 'Love Gun' bijv. staat maar één slecht nummer, "Then She Kissed Me". En dat is dan een cover. |
|
mwa, ook 'Hooligan' was 'n wat minder nummer hoor. Maar voor de rest één van hun beste albums ja! |
|
quote: nee niej echt, althans niet van hun, en dat nummer wat ik van hun ken heet geloof ik iets van I was made for loving you ofzoiets, iemand heeft een keer tegen me gezegd dat dat niet van hun was, helemaal zeker weet ik het dus niet if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you |
|
wel van hun dacht ik zo... meer van hun ken ik ook niet echt moet ik eerlijk toegeven |
|
quote: Ok, ketter dat nummer is dus wel oorspronkelijk van hun, het enige disco experim,ent wat kiss ooit uitgehaald heeft, en daar zijn ze toen dus ook bijna aan overleden... |
|
"I Was Made"is gewoon een eigen song ja. een Paul Stanley compositie. Vluchtig geschreven in een hotelkamertje. Een geweldig nummer vind ik zelf. Alhoewel de rest van dat album (Dynasty) en dan vooral kant B dramatisch slecht is op een paar nrs na. |
|
Haha, heersende shit. http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=528981 Interview uit '83 uit het Zweedse Jeugdjournaal. "Do you care about peace and war?" "Peace of cake!" |
|
kiss is een geweldige band. kiss is de band waardoor ik naar metal ben gaan luisteren. zacht beginnen en dan steeds een trede hoger in hardheid. heb ondertussen al mijn vinyl vervangen door de cd's op de solo albums na. deze vind ik het minste uit hun gehele oeuvre. heb ze helaas nog nooit live aan het werk gezien. mijn favoriete albums zijn creatures of the night, unmasked, animalize en lick it up. |
|
Man! Heb weer ff Pshyco Circus aangezet, goede plaat! The trend is dead. |
|
quote: Toch leuk dat in jouw top 4 van Kiss voor mij 2 absolute dieptepunten in hun catalogus staan... Animalized en Unmasked , damn wat zijn dat i.m.o draken van platen! Mijn top 4? Hotter Than Hell Dressed To Kill Alive II Destroyer "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Als ik hun tourschema-historie bekijk, lijkt me het meest logisch dat dit in mei 1992 is geweest. Toen waren ze nl in Engeland op tour. In 1993 hebben ze niet in Europa gespeeld. Maar op zich zou het dan nog kunnen natuurlijk... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Laatste tijd verslaafd aan hun album Lick It Up, hun eerste album zonder de bekende make-up. Exciter is een geweldige opener, Million to One een mooie ballad met een gave solo, het titelnummer en afsluiter And on the 8th Day zijn heerlijk catchy. |
|
Idd 1 van de betere albums van ze! Zeker van de albums zonder make-up.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vind hem zelfs (veel) beter als voorganger Creatures of the Night, wat toch zo'n beetje hun comeback album was. Productie is middelmatig, nummers missen de nodige hooks. |
|
Jammer dat na Lick It Up Gene Simmons echt geen fatsoenlijk nummer meer kon schrijven, met Animalize als absoluut dieptepunt. Dat is echt de Unmasked van hun periode zonder make-up. Loneley Is The Hunter [edit] foutje.. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-06-2007 19:29] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |