IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Kiss Vorige pagina | Volgende pagina
DESTROYER
Usericon van DESTROYER
Posted 10-10-2009 4:10 by DESTROYER Wijzig reactieProfiel van DESTROYERQuote dit bericht

Vreemd..de nieuwe KISS schijf 'SONIC BOOM' draait toch al weer een week overuren in m'n CD speler en geen woord er over hier, terwijl er toch al 7 pagina's aan de band waren besteed..
Ik begrijp het wel, gewoon het verkeerde forum. Het gaat hier alleen maar over hard en harder.
Okay, ik zet 'ENDGAME' nog maar eens op, ook lekker!

[Dit bericht is gewijzigd door DESTROYER op 10-10-2009 4:17]


"..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde)


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-10-2009 10:21 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kon je post nog triester?

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 10-10-2009 10:22]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-10-2009 10:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kusje erop?

*sorry*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-10-2009 11:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 oktober 2009 4:10 schreef DESTROYER het volgende:
Vreemd..de nieuwe KISS schijf 'SONIC BOOM' draait toch al weer een week overuren in m'n CD speler en geen woord er over hier, terwijl er toch al 7 pagina's aan de band waren besteed..
Ik begrijp het wel, gewoon het verkeerde forum. Het gaat hier alleen maar over hard en harder.
Okay, ik zet 'ENDGAME' nog maar eens op, ook lekker!


Misschien komt het door het feit dat kiss een gaye overrated kutband is? Tering wat een slechte band is het toch ook.


Boeiender


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-10-2009 12:03 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 11:43 schreef MR. N het volgende:
Misschien komt het door het feit dat kiss een gaye overrated kutband is? Tering wat een slechte band is het toch ook.


Ach, ze hebben best een paar goede platen gemaakt, hoor. Ze hadden alleen ná Love Gun (1977) moeten stoppen.


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-10-2009 12:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nee, want na die tijd hebben ze nog een paar hele goede platen gemaakt... Creatures Of The Night bijv.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 10-10-2009 12:32 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Ik dacht dat KISS het toch vooral moest hebben van de show en prularia om die band heen.
Wat al niet meer overtuigend was tijdens hun Crazy Nights tour in Tilburg 1988 M.O.R., ze waren toen al gedegradeerd tot support van Maiden.
Hun old style tour van 2008 kon dat wel weer brengen o.a. Graspop, muzikaal begon het mij al na een half uur te vervelen.
Een typisch Amerikaans produkt deze band.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-10-2009 14:17 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 12:04 schreef Staalman het volgende:
Nee, want na die tijd hebben ze nog een paar hele goede platen gemaakt... Creatures Of The Night bijv.


Vond ik juist een tegenvaller. Nee, dan toch liever Lick It Up.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-10-2009 15:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 12:04 schreef Staalman het volgende:
Nee, want na die tijd hebben ze nog een paar hele goede platen gemaakt... Creatures Of The Night bijv.


Bij wijze van spreken, dan. Want inderdaad, Creatures Of The Night, Lick It Up en Animalize zijn helemaal niet slecht. Maar ik vind ze niet zo goed als het oude werk.


Bareuh...


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 10-10-2009 16:46 by Bierrrrr Wijzig reactieProfiel van BierrrrrQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 10:07 schreef arrebar het volgende:
maar eigenlijk is metal ook gebaseert op iets gays.


Gay? FUCK MY BROTHER.

Ik dacht dat varkenshokken goor waren, maar dit is te erg.

KISS is overigens 3 x niks. Wat een softe ouwe lullen zooi is dat zeg.



Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 11-10-2009 12:49 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Doe eens niet zo triest


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-10-2009 10:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heb Sonic Boom nou een paar keer aandachtig beluisterd en moet helaas concluderen dat het een matig werkje is geworden. Matige nummers, matig geluid. Er zitten wel behoorlijk wat verwijzingen naar hun oudere werk in maar het Sonic Boomt gewoon niet.

Jammer.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-10-2009 11:00 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De nieuwe cd is te gek. Hoe vaker ik hem draai des te beter hij wordt!
Ik vind de feel van de nummers meer jaren 80 dan 70 maar dat boeit verder niet.

Leuke bonus dvd + cd erbij met opnieuwe opgenomen nummers en het feest is compleet.

Nu maar weer een grote tour.
Ik zeg Utrecht Jaarbeurshallen. Als dat half zo goed word als het concert in 1996 word het een toppertje!



bub


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 16-10-2009 17:58 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

De nieuwe rockt hard! ik vind het dus helemaal geen jaren 80 produkt maar plaats hem gewoon tussen Dressed to kill en rock and roll over in. lekkere riffjes en refreinen die je goed kunt meebrullen.

Verslavend plaatje!


DESTROYER
Usericon van DESTROYER
Posted 30-10-2009 2:51 by DESTROYER Wijzig reactieProfiel van DESTROYERQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 10:21 schreef Staalman het volgende:
Kon je post nog triester?

Triest? Ik vroeg me iets af en deed een constatering, meer niet.
quote:
Op 10 oktober 2009 10:59 schreef De Tegenpartij het volgende:
Kusje erop?

*sorry*

Leuk. Nog iets te melden
quote:
Op 10 oktober 2009 11:43 schreef MR. N het volgende:
Misschien komt het door het feit dat kiss een gaye overrated kutband is? Tering wat een slechte band is het toch ook.

Een band die 35 jaar meedraait, een miljoenen publiek heeft, miljoenen platen heeft verkocht (en verkoopt) en die in verschillende lijsten bovenin (meest verkopend, grootste tours..) staan kun je moeilijk een slechte band noemen. Dat JIJ er niet van houdt is je goedrecht. Je reply zegt dan ook meer over jou dan over KISS. Jij bent typisch zo'n geval waarvan ik me afvraag waaróm je überhaupt in dit topic reageert. Tjéézus, als ik alle bands waar ik nix aan vind in topics moest gaan afzeiken..
quote:
Op 16 oktober 2009 10:09 schreef Staalman het volgende:
Heb Sonic Boom nou een paar keer aandachtig beluisterd en moet helaas concluderen dat het een matig werkje is geworden. Matige nummers, matig geluid. Er zitten wel behoorlijk wat verwijzingen naar hun oudere werk in maar het Sonic Boomt gewoon niet.

Jammer.

Jammer idd, want de algemene opvatting van critici 'all over the world' is dat het een prima schijf is geworden, zowel qua songs als productie. Maar goed, het is JOUW mening.

En Bub en runtothehills zijn weer een andere mening toegedaan

KISS is een band die altijd stof heeft doen opwaaien en dat is nu na 'Sonic Boom' niet anders. Mooi!


"..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-10-2009 7:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind Sonic Boom goed te doen. Cliché, slechte teksten en het lijkt veel op oude van Halen, maar het rockt lekker en is beter dan de gemiddelde release die uitkomt tegenweurdig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2009 0:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn avatar:



signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-12-2009 0:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


destructordennis
Usericon van destructordennis
Posted 03-12-2009 17:02 by destructordennis Wijzig reactieProfiel van destructordennisQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentassault

kiss is gewoon een fantastische band
muziek/en show
de 1 houd er van de ander niet
ik ben zelf groot fan van ze .en in de gelredome ben ik er bij met een premium ticket en een week later op graspop(maar dat is elk jaar ( vaste prik)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-08-2010 12:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-04-2011 17:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ben behoorlijk teruggekomen op mijn Sonic Boom mening, achteraf gewoon een dijk van een plaat.

En helemaal tof, want de heren zitten alweer in de studio voor de nieuwe plaat!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-10-2011 20:14 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 12:03 schreef De Ulk het volgende:
Ach, ze hebben best een paar goede platen gemaakt, hoor. Ze hadden alleen ná Love Gun (1977) moeten stoppen.


Dan hadden we het geniale I Was Made For Lovin' You wel gemist. Maar hun oude werk is wel het beste ja, vind hun debuut en Hotter Than Hell het allerbest, werd daarna steeds een klein beetje minder helaas..


... hoe de hazen lopen ...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-10-2011 20:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ga blind op Hotter Than Hell en Dressed To Kill.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-10-2011 20:24 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht





... hoe de hazen lopen ...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-10-2011 21:27 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 20:14 schreef faalhaas het volgende:
Dan hadden we het geniale I Was Made For Lovin' You wel gemist.


Dat zou heel erg zijn geweest inderdaad.


Bareuh...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen