![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Das ook wel weer zo jah ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben ook een absolute Kiss fan, geweldige band, de show, de muziek, alles is goed. Een band met geschiedenis. Ik heb nog lang niet alles origineel, maar dat komt nog wel. Ze hebben wel de commercie flink uitgemolken, maar ook een puik muzikaal staaltje geleverd. ![]() |
|
Begin dit jaar nog samen met oa. dhr. Irritante Klootzak op het podium gestaan als 'The Hottest band In The World'... Compleet met make-up, pakken, pruiken, vuurwerk en nepbloed! We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
ik loop al n tijdje mee in het metal/rock wereldje maar kiss heeft me nooit iets gedaan,waarom deze act dan ook zo groot is heb ik nooit begrepen,ik zou niet 1 goed nummer van hun kunnen opnoemen sorry het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
"Destroyer" blijft mijn favoriet! Fucking geweldig! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Jap ![]() ![]() ![]() ![]() "Intergalactic Primordial Death Atack ........" ![]() |
|
De band heeft wel leuke nummers maar is de meest gehypte band ooit onderhand.... ![]() |
|
Hahahahaha. Wat zag ik nou eh, elders: Firestarter van Teh Prodigy gecoverd door Gene Simmons (is een .wma-tje). Werkelijk waar, geen gehoor. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 29-04-2004 21:15] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hahhahahaha Die zang! ![]() ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Gene Simmons is ook dikke vrienden met Fred Durst, dat is al een beetje jammer, maar deze mp3 klinkt weinig reeel, waarschijnlijk door een of andere faker in elkaar geknalt. [Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 29-04-2004 21:56] ![]() |
|
quote: waarom post je dit dan hierzo: Gepost door: antipop Donderdag 04 Maart 2004 - 7:22 wauw ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() vrouwen ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: soms...begrijp ik die homeau's wel ![]() maar ik heb niet veel nummers van kiss, maar wat ik heb is wel erg goed ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen ![]() |
|
ik heb ze nu 4 X gezien de laatste keer was van de zomer in West Palm Beach, Florida de show was weer geweldig alleen vond ik de concerten in nederland met name Ahoy het beste ...Utrecht is een klote hal o ja ik heb het concert in west palm beach op 2 cd set (orgineel) te koop voor 20 euro :-)) ![]() |
|
Volgens mij is Kiss de enige band waarvan ik alleen LP's heb en niks op cd. In ieder geval alle reguliere studioalbums en livealbums t/m Creatures of The Night. 'Kiss', 'Destroyer', 'Rock & Roll Over', 'Love Gun', 'Creatures of the Night', Overdadig heerschende klassieke rockalbums! ![]() ![]() |
|
Wedstrijdje metalgamen met BringerOfLight ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ik word er nu een beetje ssik van ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Die 'chronicles' box met 'kiss', 'hotter than hell' en 'dressed to kill'. Leuk prijsje, 30 euri. Als je ze los koopt, ben je 36 euri kwijt. Weet iemand of er ook een box komt/is met 'destroyer', 'rock and roll over' en 'love gun'? ![]() |
|
Wil sowieso de eerste 6 studioalbums tevens een keer op cd aanschaffen aangezien de platen tamelijk grijs zijn. Ook de soloalbums van Frehley en Staney uit '78 trouwens. Zijn de remasters qua geluid een verbetering? ![]() |
|
ken alleen cdversies. heb die platen niet. maar als die grijs zijn, zullen de cd's sowieso wel beter klinken ![]() alhoewel, ik heb een lp van Mordred. die klinkt vet, maar de cd versie bromt in de lage tonen en de hoge tonen zijn te erg aanwezig. niemand verder hier bekend met die chronicles box? ![]() |
|
wat ik qua reviews las, was dat 'Chronicles' gewoon de remasters cd's van de eerste drie albums waren. niks extra's. de boekjes los in de box. dus geen bottomcards o.i.d. Niks nieuws dus. Alleen een grote doos die niet in een normaal cdrek past ![]() Er staat bij Island/Mercury overigens nergens aangekondigd dat er meerdere delen van deze 'Chronicles' boxsets zouden komen en deze is al van medio 2005. Misschien dat ze dat alleen van plan waren als er een run op die box was gekomen al ware het een 'future collectors item' Die cdbox die deze maand uitkomt met de 1978 solo albums is misschien wèl interessant. Mits leuke prijs en verpakking natuurlijk. Het gaat me eigenlijk dan toch alleen maar om Frehley en Stanley. ![]() |
|
Ach joh. ik zag de prijs van die nieuwe "1978-box" (een vraag russisch label trouwens, maar volgens kissonline.com wel een geauthoriseerde release). Ruim 47 euri! ![]() Kun je beter gewoon de 2 remasters kopen van Ace & Paul. Ben je 20 euro kwijt en klaar. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |