|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
5 April 2003 ONHEIL Black Metal BOLTHORN Black/Viking BOOMBAARD Folk/Black HEADHAUNTER Trash Locatie:De Pontonnier Houttuinen 32C 3311 CE Dordrecht Entree:6,5 euro Info en reserveringen: Sadisticwar@Hotmail.com Edit: links toegevoegd [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 25-03-2003 11:41] |
|
Dordrecht, hmz, daar woont S. geloof ik. |
|
gaaf alleen in Dordrecht, jammer |
|
headhunter, dat is tHrash, maare ze hadden weleens een orginelere naam mogen bedenken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
gave line up, zeker overweegbaar. |
|
Gewoon komen, feesten! |
|
de zanger van boombaard, is zn kaak nog steeds gebroken |
|
Hmm. interessant.... Kan ik meerijden ? Dit slaat nergens op. |
|
hmm het is wel in de buurt, maar ik heb al een ander feestje enfeeble gaat als het allemaal in orde komt binnenkort ook spelen met Boombaard. leuk he. |
|
is t bekend hoe laat t ongeveer afloopt? |
|
quote: Headhunter ?? Is dat niet die band waar Schmier van Destruction een tijd in heeft gespeeld toen hij uit Destruction was ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
Leuk Bolthorn Had ik vandaag nog mee naar schule [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 24-03-2003 17:07] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:daar doel ik op(als zware destruction kenner). maar ik denk niet dat het dezelfde band is. ze staan immers onderaan het affiche en ja dan lijkt et me niet dat et de headhunter is, dat is trouwens ook uit elkaar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nee, ik ken Headhunter zelf niet...ik dacht dat ze als eerste of tweede zouden spelen. |
|
zit jij ook in een van die bandjes dan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Bekijkt u mijn undersign, of de link |
|
quote: Bolthorn! he Rowan, wanneer gingen jullie weer studio in? aankomend weekend toch? |
|
quote: Dat zou zijn, maar het is natuurlijk weer verplaatst...12 April begint 't feest...lange weekenden de studio in om vervolgens een hele tijd later er weer uit te komen. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 24-03-2003 20:26] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Misschien dat ik ook kom kijken. Trouwens, een dag eerder(vrijdag 4 april) staan er in het blackrose café(dolhuys) ook leuke bands: Stigma (trash) Brainblast (grindcore) Lamentation (death/trash) Een lekker weekendje dus in dordt. |
|
quote:whaha, brainblast is echt een lache band... gaat werkelijk nergens over, echte aanrader! STINKHOERRRRRRR changed to 'ouwe' |
|
Oeh het is trouwens HEADHAUNTER |
|
de volgende die tHrash fout schrijft in dit topic stuur ik persoonlijk naar de frontlinies van de iraakse legers "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hehehe, weet ik wel maar ik heb dat expres gedaan omdat iedreeen er over zeikt |
|
quote: Thanx, , maarre wij zijn niet origineel, alleen hard |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |