|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen mensen |
|
jaja nog 1 nachtje slapen en dannn....Hell breakz loose..hehe |
|
ik heb er al zin in "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
GDVR krijg ik ook nog de typtyfus (aangestoken door digerdoden ) bij mn 1ste berichtje kan hier niet naar dit concert aaaaaaghhhhhh dan wens ik iedereen veel beer & metal plezier |
|
ik zal aan je denken.. ennuh je moet niets van mij overnemen he ik ben toch niet orgineel maarja bij iedere slok bier die ik neem denk ik aan jou "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
dankje ga ik wel in de metal kroeg in arnhem aan je denken of thuis nouja ben weer snel van de party so beware xxx |
|
whaaaaaaaa m`n alcohol is op :S ik moet zo weer naar benee op nieuwe te halen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik hoorde laatst dat de zanger van boombaard zn kaak had gebroken ofzo dat die dan nog hebben gespeeld laatst in den haag ben in ieder geval benieuwd hoe het was geweest bij het concert maar dat zal ik snel genoeg lezen bladiebla bier |
|
quote: De Stortebeker! |
|
juist.. vanavond naar de stortebeker vrees is..... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: offtopic: vuig zou je kunnen doorgeven aan havoque dat ik nog steeds wacht op een cd die ik heb gekocht van hem? |
|
stortebeker idd nouja als ik niet weer ergens anders beland en marcel wat is er aan het woord: mischien, niet te begrijpen ? jongen doe niet zo moeilijk . als er maar bier is xxXXxx |
|
zijn er vnaaf btw shirts en cd`s van alle bands te koop? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Is leuk! ik hoop dat ie naar Canada gaat en je CD meeneemt Dit slaat nergens op. |
|
quote: ik hou van je Murke, dat weet je |
|
quote: WEg jij hier !! Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
wegweg TSK your not nice then im not nice either death in fire - amon amarth |
|
quote: Ah kijk! Ook mijn favoriete metalbar |
|
Ik was er gewoon niet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Oei... |
|
vond de sfeer erg bagger Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Jah...er waren daar wel meer dingen bagger (ik noem podium geluid) hehehe maar ik heb me wel vermaakt hoor, en het Bier was niet bepaald bagger. |
|
quote: Ja kutje...mja hehe next time better "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: "better luck next time" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |