![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen mensen ![]() ![]() |
|
jaja nog 1 nachtje slapen en dannn....Hell breakz loose..hehe ![]() ![]() ![]() |
|
ik heb er al zin in ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
![]() GDVR krijg ik ook nog de typtyfus (aangestoken door digerdoden ![]() mn 1ste berichtje kan hier niet naar dit concert ![]() dan wens ik iedereen veel beer & metal plezier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ik zal aan je denken.. ennuh je moet niets van mij overnemen he ![]() ik ben toch niet orgineel ![]() maarja bij iedere slok bier die ik neem denk ik aan jou ![]() ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
![]() ga ik wel in de metal kroeg in arnhem aan je denken ![]() ![]() nouja ben weer snel van de party so beware ![]() xxx ![]() ![]() |
|
whaaaaaaaa m`n alcohol is op :S ik moet zo weer naar benee op nieuwe te halen ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ik hoorde laatst dat de zanger van boombaard zn kaak had gebroken ofzo ![]() dat die dan nog hebben gespeeld laatst in den haag ![]() ben in ieder geval benieuwd hoe het was geweest bij het concert maar dat zal ik snel genoeg lezen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: De Stortebeker! ![]() ![]() |
|
juist.. vanavond naar de stortebeker vrees is..... Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
quote: offtopic: vuig zou je kunnen doorgeven aan havoque dat ik nog steeds wacht op een cd die ik heb gekocht van hem? ![]() |
|
stortebeker idd ![]() nouja als ik niet weer ergens anders beland ![]() ![]() en marcel wat is er aan het woord: mischien, niet te begrijpen ? jongen doe niet zo moeilijk . als er maar bier is ![]() xxXXxx ![]() ![]() |
|
zijn er vnaaf btw shirts en cd`s van alle bands te koop? ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Is leuk! ik hoop dat ie naar Canada gaat en je CD meeneemt ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: ik hou van je Murke, dat weet je ![]() ![]() |
|
quote: WEg jij hier !! ![]() ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
wegweg TSK ![]() your not nice then im not nice either ![]() death in fire - amon amarth ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ah kijk! Ook mijn favoriete metalbar ![]() ![]() |
|
Ik was er gewoon niet ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Oei... ![]() |
|
vond de sfeer erg bagger ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
quote: Jah...er waren daar wel meer dingen bagger (ik noem podium geluid) hehehe maar ik heb me wel vermaakt hoor, en het Bier was niet bepaald bagger. ![]() |
|
quote: Ja kutje...mja hehe next time better ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: "better luck next time" ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |