|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd hertog heerscht, masa 2.40 ofzo is wel duur voor hertog Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
niks speciaals gemist dus Je moeder. |
|
quote: Ja, en die 2 kratten die we per band kregen waren ook snel op, dat was jammer. |
|
whehe ik vond het wel grappig.. iedereen uit de pit geslagen hehe heb de demo van bolhorn nog gekocht.. goed he? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik vierde maar mn vrijgezelle dag sinds lange tyd ja ik kwam weer niet verder als de supermarkt en mn huis maar er was volop en swarma dus vermaakt heb ik me wel stortebeker is idd gezellie zal snel met mn kleine metal headje voorbij komen zo moeder zo dochter xxXXxx eej diggerdoden BIERTJE? |
|
quote: |
|
Wat heb ik een hekel aan mosh... ga dat maar bij een hardcore concert doen, ok ? Als ik sta te bangen blief ik niet van die mongolen in me nek, dus sta niet verwonderd te kijken als ik je behoorlijk voor je harsens sla of voor je kloten schop. |
|
Helaas gemist, moest in Rotterdam zijn. Jammer, want ik was wel benieuwd naar Bolthorn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |