|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik heb gehoort dat het headhaunter was, in dat geval is de naam orgineel genoeg voor mij. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik ben erg benieuwd, ik wordt niet erg wijs uit jullie site nl. Dat wordt 5 april dus keihard beesten en bier drinken! Edit: Net Spoils of War gedownload, die rockt stevig een beetje Motorhead achtig! [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 28-03-2003 11:24] |
|
quote: Ik ben weer gerustgesteld. |
|
quote: Thanx Ik wist eerlijk gezegd niet dat die site het weer deed.... We willen zo snel mogelijk een nieuwe maken, maar nog geen tijd voor gehad. Deze was zo maar even in elkaar geflanst, ziet er niet echt uit, haha. Jullie site ziet er trouwens kei mooi uit Jammer dat je er geen hele nummers op hebt staan. |
|
En ik heb godverdorie nog niemand gezien die het eens presteerd om HeadHaunter goed te schrijven! Jeez!! Maar hee zeker weten dat ik partij ben volgende week Onheil en HeadHaunter zijn heerlijk, vooral HH!!! Bolthorn en Bombaard nog nooit gehoord dus mooie gelegenheid Rock on! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Jup Tommie dat heb je goed onthouden, ik woon in Dordrecht ja "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Geloof mij, HeadHaunter is echt heel gaaf. Laatst heb ik ze weer gehoord, ze zijn echt vet! Hehe ja dat zeg je ook wel sneller als het vrienden van je zijn "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik hoor net voor de laatste treinen weg gaan "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: alleen jammer dat ik moet werken, anders had ik graag naar mijn zus in dordrecht gegaan om met haar uti te gaan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: O jawel, kijk maar naar mijn ondertitel, een paar posts boven die van jou O, en heb je toevallig het (zegt men...)legendarische optreden in het Rock Plaza meegemaakt? |
|
quote: Commerciele redenen Binnenkort dus nieuwe mp3's want we gaan 12 april de studio in :-) |
|
quote: Achja, ik dacht aan die andere band. quote: |
|
quote: Ja maar hee das niet gek als je zelf in HH zit he! Zou wat zijn als je het dan nog fout schrijft. Ja ik heb dat optreden in RP meegemaakt! was echt bruutheid!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
eyy et is idd headhaunter...trash/hardcore/death...van alles wat...als et maar beukt.. komt allen..zou ik zeggen...volgend weekend neemt Het Metaal de stad over voor 2 dagen....dus laat uw brul horen en het bier vloeien....mzzl |
|
Hmmm, om de hoek hier. Ik kom wellicht wel kijken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: AH en nu ga ik je wel zien dan "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Het wordt echt weer beuken en bier |
|
quote: zekor!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Wellicht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Moet je mij maar ff zoeken "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ha, de artillerie is er ook |
|
quote: zoeken? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Het lekkere ding bedoel je "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Goh meneertje gaat (alweer) moeilijk doen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |