![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oh dat :D ja ik vind dat ze dat verplicht moeten stellen voor mensen die aan een computer zitten ![]() ![]() |
|
quote: Heb je misschien de cell properties op een verkeerd type staan ? ![]() |
|
quote: Welke versie van Excel gebruik je? Ikzelf Excel 97. (Dat mag eigenlijk niets uit maken, maar ja...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ook als ze MVS operators zijn? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Xp ![]() ![]() |
|
inhoud van cel a1: 5-9-2003 9:00:00 inhoud van cel b1: 5-9-2003 15:45:00 als je nu in c1 het volgende intypt: =b1-a1 dan krijg je als resultaat 6:45 Edit: eerst moet je de cellen als tijd formatteren zoals altx al eerder zei [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-09-2003 21:29] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik heb wel dit gevonden wat kan? http://www.exceltip.com/images/screenshots/96.gif Maar ik vat het niet echt op een of ander manier. ![]() |
|
quote: MVS ![]() Meest Vuinzige Systeembeheerder ![]() enneh idd, ik vind als je achter een computer moet werken dan moet je dat ook kunnen ![]() ![]() Kost anders klauwen met geld joh, niet alleen de mensen zelf die uren verdoen met frotten achter hun beeldscherm, maar ook de uren van Helpdesk medewerkes en Systeembeheerders ![]() ![]() |
|
@Grindcore: Ik heb je mijn Excel-sheetje ff toegemaild. Kun je ff kijken of-ie bij jou ook werkt. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
http://www.mvshelp.com/ We moeten gewoon naar een portal enterprise met simpele evt. web-based applicaties die alle zware werk aan de achterkant doen. Geen gezeik meer met trainen...iig minder KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:bedankt ![]() ![]() |
|
quote: Interresante link, vergeef me maar ik heb er ff snel doorheen gekeken. Ik neem aan dat MVS een taal is ![]() Mainframe's worden die nog steeds verkocht trouwens ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb zelf eigenhandig een z/OS van IBM vorig jaar nog verkocht. Lekkere bonus ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Ik heb er naar gekeken. Maar er is niets anders ![]() Maar bedankt ![]() |
|
quote: Hoe bedoel je? Hij geeft bij jou als verschil 0:00:00 ??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:nee, erger. ############################## ![]() ![]() |
|
quote: z/OS ![]() Daarnaast verkoop je dat voornamelijk aan bedrijven die een al een mainframe hebben ? ![]() |
|
quote: misschien een domme opmerking maareh heb je je regional settings misschien op Amerikaanse notatie staan ? AM/PM ![]() --edit-- typo [Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 04-09-2003 21:49] ![]() |
|
quote: Aaaarrgggghhhhhhhh!!! M$-rotzooi... ![]() Ik weet het ook ff niet meer... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: z/Os is de huidige naam van wat vroeger OS390 was oftewel IBM Mainframe. In Nederland is het een kleine selecte gezelschap bedrijven die mainframes gebruiken (voornamelijk in de financieele hoek) Ben zelf geen mainframer. Zelf ben ik consultant op het gebied van web technologieen van IBM...maar als een opportunity zich voordoet..tsja dan grijp ik hem ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nederlands standaard als standaard ![]() |
|
quote: Ja idd, kamme voorstellen, de bonus zal ook wel niet mis zijn :D Oh ? moet ik dan denken aan websphere enzo ? Ikzelf zit wel eens in Lotus Notes te prutsen. ![]() ![]() |
|
quote: naja was eigenlijk het enige wat ik me nog kon indenken, als dezelfde sheet bij iemand anders werkt :S ![]() ![]() |
|
quote: idd. Eigenlijk hou ik me met alles binnen de WebSPhere portfolio bezig (WAS, WSAD, MQ, Portal Server etc. etc.) Maar mijn expertise ligt met name op architectuur gebied en applicatie ontwerp. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |