|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: ik heb net een xlsje naar je opgestuurd met wat voorbeelden in xl XP opgesteld KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: maareh vertel mij eens wat je nu precies wil. maw situatie voor en de situatie ná |
|
quote: Lotus Klotus? Het is wel leuk werk, je leert die bedrijven en hun processen goed kennen en komt bij veel toko's over de vloer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:dit is wat ik wil: ik moet een tijdschema maken aan hoeveel uren ik aan een werkstuk(per onderdeel) bezig bent geweest. en dan alles bij elkaar opgetelt. |
|
quote: Naja het bij de klant over de vloer komen trekt me zelf niet zo erg, dus dat probeer ik tot een minimum te bepreken Daarnaast wordt de globale systeem analyse door iemand anders gedaan, ik werk het alleen in detail uit. |
|
quote: 't is leuk: beetje lullen, lekker lunchen af en toe naar leuke relatie evenementen toe KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: *start Excel op* als ik het volgende in 3 cellen zet: -1:30 -1:00 -3:25 dan in de cel daaronder ga staan en dan op het sigma teken (AutoSum) klik, heb ik het totaal daarvan hoor |
|
quote: naja kweenie wat dat met mij is ik baal daar meestal van als ik te lang bij een klant aant lamballen ben :S ms omdat ik op de zaak nog stapels werk heb liggen ofzo |
|
|
|
quote: had je mijn mail nog gehad?> KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Bedankt (pas volgende dag ) |
|
Weet iemand hoe je dagen op kan tellen? VB: 12-12-03 13-12-03 15-12-03 21-12-03 = 4 dagen Bij Excel zegt de berekening dat je =B2+A2 Maar dan telt ie drie dagen. |
|
quote: bedoel je aantal dagen in een kolom? dat kun je met de "aantal" functie doen. een okje onder het rijtje aanklikken; dan "="en de functie "aantal" gebruiken om het hele rijtje te selecteren. dan zegt het vakje netjes "4". Ik heb het net effe geprobeerd. |
|
Vette band! |
|
quote: he! dat is off-topic Banneuh!!! (maar je hebt wel gelijk) Het programma is overigens ook best handig, zeker in samenwerking met access. |
|
quote:Bedankt maar okje? [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 25-09-2003 20:37] |
|
quote: sorry, "okje" moet zijn "hokje" of vakje. o, wacht de officieele naam is cel dacht ik. |
|
Beveiliging Excel Ik ben geen voetballiefhebber maar ik ben wel onder de indruk van het officiële Excel-forumulier van de EK 2004. Nogal gelikt vind ik zelf. Nu ben ik erg geïnteresseerd in de opbouw van de formules, maar aangezien het formulier is beveiligd (gelocked) kan ik de opbouw niet zien. Is er een manier om dat wel te kunnen zien of de beveiliging uit te zetten? |
|
Ja dat schema is mooi. Ik weet niet zelf hoe je dat ding moet unlocken maar heb ergens volgens mij een vergelijkbare schema die ik voor het WK 2 jaar geleden opstelde. Ik kijk vanavond even voor je. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Graag! Bij voorbaat dank! |
|
quote: Waar is dat EK formulier te downloaden? kan het in ieder geval niet vinden op de uefa site. |
|
quote: Ik kreeg het van iemand anders, maar op de site zelf kon ik het ook niet terugvinden... |
|
quote: http://www.uefa2004.com/ je hebt daar ergens sectie downloads.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |