IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Excel Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 04-09-2003 21:53 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 04-09-2003 21:58 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

quote:
Op 4 september 2003 21:53 schreef Chelman het volgende:
idd.

Eigenlijk hou ik me met alles binnen de WebSPhere portfolio bezig (WAS, WSAD, MQ, Portal Server etc. etc.)

Ik ken het bovenstaande voornamelijk van naam zelf nooit mee gewerkt, waarschijnlijk ook om de rede dat ik het niet ken en het ook niet nodig heb. Afgezien van een paar gruwelijke nadelen zijn binnen Lotus notes niet veel dingen die niet kunnen.

quote:
Op 4 september 2003 21:53 schreef Chelman het volgende:
Maar mijn expertise ligt met name op architectuur gebied en applicatie ontwerp.

Ja en das ook het leukste gedeelte vind ik, alhoewel ik het niet te lang zou moeten doen, want anders zou ik denk ik gierend gek worden :D

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2003 21:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 21:51 schreef grindcore het volgende:
Nederlands standaard als standaard

ik heb net een xlsje naar je opgestuurd met wat voorbeelden in xl XP opgesteld

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Wicked Mystic
Cold Turkey
Posted 04-09-2003 21:59 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

quote:
Op 4 september 2003 21:53 schreef grindcore het volgende:

maareh vertel mij eens wat je nu precies wil.

maw situatie voor en de situatie ná

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2003 22:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 21:58 schreef Wicked Mystic het volgende:
Ja en das ook het leukste gedeelte vind ik, alhoewel ik het niet te lang zou moeten doen, want anders zou ik denk ik gierend gek worden :D

Lotus Klotus?

Het is wel leuk werk, je leert die bedrijven en hun processen goed kennen en komt bij veel toko's over de vloer.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 04-09-2003 22:03 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 21:59 schreef Wicked Mystic het volgende:
maareh vertel mij eens wat je nu precies wil.

maw situatie voor en de situatie ná
dit is wat ik wil: ik moet een tijdschema maken aan hoeveel uren ik aan een werkstuk(per onderdeel) bezig bent geweest.
en dan alles bij elkaar opgetelt.

Wicked Mystic
Cold Turkey
Posted 04-09-2003 22:05 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

quote:
Op 4 september 2003 22:00 schreef Chelman het volgende:
Lotus Klotus?

oe heb je daar het stof niet van moeten afblazen
Maareh tis een kut pakket om in te ontwikkelen dat geef ik toe

[quote]Op 4 september 2003 22:00 schreef Chelman het volgende:
Het is wel leuk werk, je leert die bedrijven en hun processen goed kennen en komt bij veel toko's over de vloer.

Naja het bij de klant over de vloer komen trekt me zelf niet zo erg, dus dat probeer ik tot een minimum te bepreken

Daarnaast wordt de globale systeem analyse door iemand anders gedaan, ik werk het alleen in detail uit.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2003 22:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 22:05 schreef Wicked Mystic het volgende:
Naja het bij de klant over de vloer komen trekt me zelf niet zo erg, dus dat probeer ik tot een minimum te bepreken

't is leuk: beetje lullen, lekker lunchen af en toe naar leuke relatie evenementen toe

Wicked Mystic
Cold Turkey
Posted 04-09-2003 22:09 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

quote:
Op 4 september 2003 22:03 schreef grindcore het volgende:
dit is wat ik wil: ik moet een tijdschema maken aan hoeveel uren ik aan een werkstuk(per onderdeel) bezig bent geweest.
en dan alles bij elkaar opgetelt.

*start Excel op*

als ik het volgende in 3 cellen zet:
-1:30
-1:00
-3:25

dan in de cel daaronder ga staan en dan op het sigma teken (AutoSum) klik, heb ik het totaal daarvan hoor

Wicked Mystic
Cold Turkey
Posted 04-09-2003 22:10 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

quote:
Op 4 september 2003 22:08 schreef Chelman het volgende:
't is leuk: beetje lullen, lekker lunchen af en toe naar leuke relatie evenementen toe

naja kweenie wat dat met mij is ik baal daar meestal van als ik te lang bij een klant aant lamballen ben :S

ms omdat ik op de zaak nog stapels werk heb liggen ofzo

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 04-09-2003 22:19 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2003 22:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 22:19 schreef grindcore het volgende:

had je mijn mail nog gehad?>

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 05-09-2003 6:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 22:20 schreef Chelman het volgende:
had je mijn mail nog gehad?>
Bedankt (pas volgende dag )

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 25-09-2003 18:13 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Weet iemand hoe je dagen op kan tellen?
VB:
12-12-03
13-12-03
15-12-03
21-12-03 = 4 dagen
Bij Excel zegt de berekening dat je =B2+A2
Maar dan telt ie drie dagen.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-09-2003 19:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 18:13 schreef grindcore het volgende:
Weet iemand hoe je dagen op kan tellen?
VB:
12-12-03
13-12-03
15-12-03
21-12-03 = 4 dagen
Bij Excel zegt de berekening dat je =B2+A2
Maar dan telt ie drie dagen.

bedoel je aantal dagen in een kolom?

dat kun je met de "aantal" functie doen. een okje onder het rijtje aanklikken; dan "="en de functie "aantal" gebruiken om het hele rijtje te selecteren. dan zegt het vakje netjes "4". Ik heb het net effe geprobeerd.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 25-09-2003 19:03 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Vette band!

attila_de_hun
Posted 25-09-2003 19:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 19:03 schreef enforcer het volgende:
Vette band!

he! dat is off-topic Banneuh!!!
(maar je hebt wel gelijk) Het programma is overigens ook best handig, zeker in samenwerking met access.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 25-09-2003 20:37 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 19:01 schreef attila_de_hun het volgende:
bedoel je aantal dagen in een kolom?

dat kun je met de "aantal" functie doen. een okje onder het rijtje aanklikken; dan "="en de functie "aantal" gebruiken om het hele rijtje te selecteren. dan zegt het vakje netjes "4". Ik heb het net effe geprobeerd.
Bedankt maar okje?

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 25-09-2003 20:37]

attila_de_hun
Posted 26-09-2003 8:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 20:37 schreef grindcore het volgende:
Bedankt maar okje?

sorry, "okje" moet zijn "hokje" of vakje.
o, wacht de officieele naam is cel dacht ik.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 17-06-2004 10:23 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Beveiliging Excel

Ik ben geen voetballiefhebber maar ik ben wel onder de indruk van het officiële Excel-forumulier van de EK 2004. Nogal gelikt vind ik zelf.
Nu ben ik erg geïnteresseerd in de opbouw van de formules, maar aangezien het formulier is beveiligd (gelocked) kan ik de opbouw niet zien.
Is er een manier om dat wel te kunnen zien of de beveiliging uit te zetten?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-06-2004 11:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja dat schema is mooi.

Ik weet niet zelf hoe je dat ding moet unlocken maar heb ergens volgens mij een vergelijkbare schema die ik voor het WK 2 jaar geleden opstelde. Ik kijk vanavond even voor je.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 17-06-2004 12:00 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Graag! Bij voorbaat dank!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-06-2004 12:12 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 juni 2004 12:00 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Graag! Bij voorbaat dank!

Waar is dat EK formulier te downloaden? kan het in ieder geval niet vinden op de uefa site.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 17-06-2004 12:19 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 12:12 schreef BurZum het volgende:
Waar is dat EK formulier te downloaden? kan het in ieder geval niet vinden op de uefa site.

Ik kreeg het van iemand anders, maar op de site zelf kon ik het ook niet terugvinden...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-06-2004 12:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 12:12 schreef BurZum het volgende:

http://www.uefa2004.com/

je hebt daar ergens sectie downloads....

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com