![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja ik zag t ![]() ![]() |
|
The Box ![]() ![]() |
|
op the box komt de nu alleen van die rotzooi zoals the vines, the hives en allemaal van die poep... fear my moo of wrath ![]() |
|
De teletext playlist van Wet&Wild was vaak al weeeeeken verouderd! Ik heb trouwens veel geleerd van dat programma! ![]() |
|
Wet & wild was wel OK ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Ja daar word ik dus ook niet goed van. Ik kan alle soorten rock en metal hebben, behalve zo'n shit. Volgens mij heet dat garage-rock, allemaal van die bandjes met 'the' ervoor (Vines, Hives, Stripes, Strokes) die proberen jaren '60-bands te imiteren ![]() Maar voor de rest zijn die clips bij On the Roxx wel aardig: After Forever, Nightwish, Apocalyptica, Dark Tranquillity, Godsmack, Evanescence, Ozzy, enz. Niet allemaal metal, maar toch zeker wel om aan te horen ![]() |
|
afgelopuh woensdag werd mijn aanvraag niet gedraait ![]() ![]() |
|
quote: Ik zou boos worden. ![]() |
|
en dat was...? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote:cof ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Helaas had MTV's 'superrock' geen playlist op teletekst staan, en kwamen in dat programma de paar death/blackmetal nummers altijd pas helemaal aan het eind, zo tussen 01:40 en 02:00, waardoor je de hele fuckin' avond moest wachten en dan vaak nog teleur werd gesteld met pulp./ ![]() |
|
Ik vraag soms wel eens dat nummer van Dark Tranquillity (Monochromatic stains) aan. Vind ik een heersend nummer en de clip is ookwel mooi. ![]() |
|
Ik vind die "Therein" clip best wel tof! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 30-03-2003 21:11] ![]() |
|
quote: Heb ik ook wel 's aangevraagd. Is ook meteen het hardste nummer die er bij staat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Nou dat vind ik wel meevallen. Ze draaien ook COF, Slipknot en Machine Head ![]() ![]() |
|
eehhm je hebt in je CD kast zo'n 200 CD's, sommigen het dubbele op mp3. je kan overal metalclips downloaden. En dan ga je met je langharige hoofd, op woensdagavond naar een tandloos KUTkanaal zitten kijken, hopend dat er een clip van CoF langskomt??? ![]() ![]() |
|
quote:Ik heb geen lang haar.... ![]() ![]() |
|
met je hoofd dan ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
LP speler, bier, bank en een pak peuken ... daar kan geen fucking video clip tegenop ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Ja die hoor ik dus iedere woensdagavond op z'n minst vijf keer. En die van de remix van No Time to Cry zonden ze nóg vaker uit, dan komt 't je echt de oren uit quote: Oh je kunt toch nog zinnige reacties geven ![]() Dat nummer is inderdaad geweldig, en door die clip heb ik Dark Tranquillity leren kennen (kan ik TMF toch nog ergens voor bedanken) ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |