![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
gek ![]() ![]() |
|
Het enige "metal" op Da Boxz zijn de glimmende gouden tanden/kettingen en chromen velgen in die clips ![]() ![]() |
|
*zet Reign in Blood clip op* raaaagh! ![]() |
|
Ik zag net de clip "Rational Gaze" van Meshuggah op The box! ![]() Wat een riffs...wat een band. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
En ook Anthrax en COB ![]() |
|
JEp, ik kijk het ook af en toe wel. Net zoals ik steevast op vrijdagavond naar metalmike luister. Hoe brak het af en toe ook mag zijn. Altijd wel gezellig, met een paar vrienden ergens thuis gaan zitten met een bak bier, de zojuist aangeschafte/gebrande nieuwe cd's en naar the box kijken (op woensdag) en naar KinkFM luisteren (op vrijdag). Na metalmike gaan we dan de stad in. Is er een kutnummer op, dan draaien we een gewone cd. Dus we hebben altijd goede muziek. En het is altijd gezellig ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Hmm zap op Woensdag avond wel eens naar The box... eigelijk alleen voor het nummer Monocromatic stains van dark Tranquillity, zowel het nummer als de clip kicken aarsch! Enne Needles 24/7 van CoB mag dr ookwel wezen! ![]() |
|
Zap de neger spelen is ook gaaf :D What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
*proest* moet je wel een afstandsbediening hebben ![]() ![]() ontopic: The Box zuigt stierenballen, dus de muziek die er op komt zal ook wel stierenballen zuigen. ![]() |
|
gooi die tv toch weg en download je shit kan je alles zolang uitmelken tot je comp vergaat ![]() |
|
quote: heh, dat klinkt gezellig! ik keek 't wel, maar tegenwoordig zap ik er alleen langs. tis de moeite niet. Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Dat is gay...cd's moet je kopen. ![]() |
|
metal op the box? ben blij dat ik die negerzender niet kan ontvangen ![]() |
|
Hmpf,vorige week effe gekeken.Conclusie;als je 2 uren wilt wachten om 1 dimmu clippie te zien,dan ist zeker de moeite waard,maar van mij hoeft het niet... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
ON THE ROXXX, OW YEAH! ![]() Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
tmf, mtv en the box! ik vind ze geweldig! mag er graag naar kijken! ik moet er altijd erg om lachen, ik irriteer me rot of ik vind het nog goed ook (das zelden). maargoed het dient in iedergeval uitstekend als uitlaatklep van mijn emoties! ![]() ![]() the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
emoties..... The age of mietjes. ![]() ![]() |
|
The Box kan ik helaas niet ontvangen. Ik heb alleen dat klote TMF en MTV waar geen metalmuziek op komt. ![]() |
|
quote: ben je homo??? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
Volgens mij valt >ZIJ< wel op mannen ja.. [Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 21-01-2004 21:31] ![]() |
|
quote: Je subtitel!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
![]() ![]() PROOST! ![]() |
|
quote: Ik heb 'm al een tijdje hoor. Heeft 't wat met je opleiding/beroep te maken? (sorry voor het offtopic mods) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 21-01-2004 22:20] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
en voor alle box, tmf en MTV haters (waaronder ik zelf) een gouden tip. Je kunt metalclips gewoon downloaden van internet. Zet ze in een rijtje en je kan een hele avond je eigen Headbangers ball spelen ![]() Stevige fles whisky of bier erbij en een paar goede vrieden..avond kan niet meer stuk ![]() Glory, Glory, what one hell of a way to die ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |