![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kun je nog beter je moeder meehelpen met afwassen On The Roxx Sucks my motherfucking dick! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Spuit 11 kan niet slapen ofzo? ![]() ![]() |
|
Bestaat On The Roxx nog? Alhoewel ik weet dat het 90% zaadmetal is, toch kon ik woensdag nauwelijk iets rock-achtigs vinden er op. ![]() |
|
quote:bestaat niet meer. Omdat men alleen nog maar niggershit wenst ![]() |
|
Allemaal van die zoete bandjes ![]() ![]() |
|
Oja klopt maar moest toch mijn mening ff kwijt. En ja nu is allemaal ![]() ![]() |
|
welke bands komen daar dan in???? ![]() ![]() |
|
Tijdje geleden was het nog iets met black metal. Maar is nu ook niet zoveel meer. Alleen alternatieve bandjes. MTV ziet het ook niet meer zitten denk ik. ![]() ![]() |
|
blackmetal wordt meestal niet geacepteerd vanwege hun satanistische teksten.... ![]() ![]() |
|
Dan was het iets anders dat hard was. Waar kan ik dat dan wel zien op tv (black metal)? ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: x2 Maare, ik heb nog niet zo lang geleden nog een keer Rockzone gezien en toen kwamen er toch wel wat leuke nummers langs van At The Gates, Morbid Angel, Nasum en meer. ![]() |
|
quote: MTV2 is headbangersball, maarja dat is niet te ontvangen hier "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Wat komt daar voor soort bandjes langs dan? ![]() ![]() |
|
*gaat sparen voor een schotel* ![]() |
|
Ik heb mt2 en het is een kut zender. Vroeger was het een en al metal/grunge/hardrock en nu is het niets anders dan fucking KUT britpop. Coldplay, The Killers etc. Ja en ze hebben nog wel headbanger's ball. Maar dat komt maar 2 uurtjes in de week voor ofzo. En meestal om drie uur 's nachts. Oftewel het kanaal zelf geeft geen ene zak om metal. ![]() |
|
Hmm, wat raar. Ik dacht dat er toch wel geld te verdienen viel met al die nu-metal en gothic gedoe. Maar nog steeds weinig op tv. ![]() |
|
Nou daar hebben we dus ook niet veel aan jammer genoeg. ![]() ![]() ![]() |
|
jesus. Ik begrijp het hele punt van 'er moet metal op tv' niet. Je hebt toch gewoon CD's, en foto's, ja zelfs de modernste snufjes als een... DVD met de clips van je favoriete band erop! ![]() |
|
Nu draaiden ze op Rockzone Sepultura - Dead embrionic cells; na Slayer - Seasons in the abyss een goeie zaak; weet iemand of er een playlist op internet bestaat? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-11-2005 1:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
cool. Ik download wel clips.. ![]() ![]() |
|
Maar jij bent dan ook verminderd heterofiel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
______66666________99999______ ____6______66____99______9____ ___6_________6__9_________9___ ___6__________69__________9___ ____6_______6____9_______9____ _____6____6________9____9_____ ______6_6____________9_9______ ______66______________99______ ____6___6____________9___9____ __6______6__________9______9__ _6666666666666699999999999999_ ___________6______9___________ ____________6____9____________ _____________6__9_____________ ______________69______________ The boxxxx ruuuullz signature ![]() |
|
Ik wil helemaal geen metal op tv, al die lelijke mannen met lang haar ![]() Geef mij maar geile negers! I am the 1%. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |