![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Om ff off topic te blijven..bij jou kan ik terecht om te trippen? ![]() Glory, Glory, what one hell of a way to die ![]() |
|
yep! klik op www.dimensional-psychosis.tk en de muziek neemt je mee op een supersonische cosmische reis! de drugs moet je zelf regelen eheh ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 21-01-2004 22:44] ![]() |
|
quote: Hmm..trek toch liever een goede fles whisky open ![]() Glory, Glory, what one hell of a way to die ![]() |
|
quote: Hahaha, doe eens origineel. Voor mij is 't wel m'n broodwinning trouwens. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Kan je es wat mengen waardoor er extreme metal op MTV komt? bij voorbaat dank ![]() Glory, Glory, what one hell of a way to die ![]() |
|
quote:dat is harddrugs! Dat werkt.. [Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 21-01-2004 22:56] ![]() |
|
quote: Sorry, 't heeft alleen helemaal niets met magie te maken. Maar 't zou zeker een goed idee zijn! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote:volgens mij kan chantalie wel een chemisch goedje die kant op sturen.. voor haar broodwinning .. voor jou betere tv! ![]() ![]() |
|
quote: Wat mij betreft wordt er een waterstofbom naar MTV gestuurd..Wordt helemaal ziek van al die Rap en R&B prut ![]() Glory, Glory, what one hell of a way to die ![]() |
|
of mail ze gewoon. Tja, of maak je niet zo druk. There are worse things in live... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Ach er moet toch wat tegenaan te trappen zijn? ![]() maar goed..heb hier een aardige cd collectie staan, dus ik kom de tijd wel door ![]() Glory, Glory, what one hell of a way to die ![]() |
|
quote: hmm RDX is wel makkelijk te maken ![]() ![]() http://home.no.net/teharnes/toc/terror.htm#9.10%20R.D.X. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
op mtv2 is wel headbangers ball, maar dat kan je hier weer niet ontvangen ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Inderdaad! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
the box ![]() Titels van nummers schrijven kunnen ze daar ook al niet: Iron Maiden - Hallowed by the name ![]() Iron Maiden - The Wickedman ![]() Wat voor stomme fouten kun je maken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:LOL, snel veranderen op je patch ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hahahahahahahahaha ROFL ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lol.. wees toch blij dat er nog maiden gedraaid wordt daar... gisteren in een half uur tijd 5 nummers (can i play with madness, woman in uniform (baggernummer is dat zeg), run to the hills, en nog twee).. voor de rest is er niet veel metal op de box.. of je moet geil worden van dat dimmu nummer en die zooi van after forever en epica enzo... wat is trouwens dat 'van katoen' , wat ik steeds langs zie komen?? Nederlandse numetal ofzo? ![]() |
|
quote: Zoiets ja.. Enorm kansloos.. Ik heb ze een tijd geleden in de Melkweg gezien, ze hebben een Essent award gewonnen meen ik.. Nederlandstalige "nu-metal" met pseudo-grappige/stoere teksten.. En een zanger die op het podium staat alsof hij godverdomme.. euhm.. Mister Toughguy himself is ofzo ![]() ![]() |
|
quote: Dat is dan ook een cover. op die single staat wel een van hun beste nummers ooit, "invaders" (of "invasion", ik gooi die twee altijd door elkaar) ![]() |
|
quote: Invaders bedoel je, dat nr is echt verdommes goed jah ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hmm..de gemiddelde hardcore zanger probeert toch ook erg "toughguy" over te komen? Evan Seinfeld (biohazard), Abbott Broers (ex Pantera) en Robb flynn (Machine head) kennen er ook wat van..maar goed..Robb Flynn en de abbott broers heerschen gewoon als muzikanten ![]() Glory, Glory, what one hell of a way to die ![]() |
|
Rockzone op MTV is ook weer een beetje interessanter geworden zie ik nu... Vorige week zag ik Arch Enemy en Children of Bodom al langs komen, en nu zie ik zomaar opeens Nile ![]() Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
mja, de vraag is. Is het uberhaupt wel de moeite waardt om te gaan kijken "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |