|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is er met de site van triple 7 aan de hand ? www.triple7.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-10-2005 9:57] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ja, ik zag het vandaag ook toen ik er op klikte om eens even te kijken |
|
hackerz In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Die is gehacked. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Da's duidelijk inderdaad. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik zie het nu zelf ook!! ik ga meteen mijn provider ff een hatemailtje sturen.... |
|
Hahahahahaha! dan ben je best klote beveiligd als dat je kan overkomen... Hahahaaa! Dit slaat nergens op. |
|
Nou dat is lekker dan |
|
Volgens mij doet ie t nu weer goed |
|
hij is weer in de lucht, met dank aan Bonnie! |
|
Jaaaaa, applausje voor Bonnie!! |
|
quote: ja zeg! Ik denk dat we maar een bedankconcert moeten geven op Zm fest |
|
lol |
|
Ik probeer die pipo te achterhalen, die dat geflikt heeft met de 777 site |
|
mooi spam hem maar eens flink met wat virussen of zo haha |
|
quote: SHIT.... oke, ik was t.... hahahahaha De grijze wolven (turkse bende) waren t |
|
Sorry we had to do this Admin but it's the only way you'd learn... Stond dit eigenlijk op de site of zo? Want dat heb ik niet gezien [Dit bericht is gewijzigd door Joep 777 op 30-03-2003 13:44] |
|
quote:Alle bestanden (niet de directories) uit de root waren verwijderd, en in plaats daarvan stonden er een index.html%0d en een index.php%0d (waar die %0d volgens mij een enter teken is, maar als je op de file klikte dan kreeg je dus die filename te zien omdat ie URL encoded is dan), waar een hele zooi loze tekens in stonden en dat bericht. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Alleen index.php en index.htm waren vervangen door index.php? en index.htm? Ik heb ze via een ssh shell weer vervangen en de zooi een beetje dichtgetimmerd. |
|
quote: Bonnie for president! |
|
quote: |
|
YEAH |
|
Hey guys jullie speelden geweldig! Echt super heavy (zal wel door de extra snaren komme ofnie? ) en retestrak. Ook jullie sound was niet te versmaden; ik stond vol verwondering naar dat overweldigend volle sound te luisteren. Fuck, mensen...hebben jullie een "triple7 uses and abuses the following equipment" pagina? Ik zal zo ff op de site kijken. Trouewns jullie bandnaam doet wel hele andere muziek vermoeden. Het klopt gewoon niet. WTF triple7?? TRIPLE ARMAGEDDON! [hmm, bij nader inzien misschien te sterke taal = weggehaald. Sorry if I stepped on any toes.] Ik bedoelde eigenlijk dat ik de vox niet bij de rest van de sound vind passen. Tijdens de meer rhytmische stukken wil het wel iets beter gaan maar dan nog mis ik wat kloten in de strot-afdeling. (Nou ja ik vraag ook geen King Diamond van jullie ) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-05-2003 14:55] |
|
waarom moet hij dood? verder bedankt voor de complimenten |
|
quote: Niet aan mijn Hollie komen anders *krrrtt* |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |