|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Tsja... smaken verschillen zullen we maar zeggen? |
|
Ik hou van Hollie! |
|
jullie waren echt goed. Alleen de solo's waren af en toe echt voorspelbaar |
|
Leuke site en toffe kerels! |
|
Thnx |
|
dank u dank u allemaal |
|
quote: Helemaal mee eens..leuke muziek,leuke heren (met een leuke G) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Tja, maar jij bent ook eentje die zegt "...ik zit vast, kan niets meer verzinnen om te leren."?? ( http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=581504&page=6 ) Vind je 't gek dat je 't dan "voorspelbaar" vond? |
|
quote: onze zachte gay |
|
quote: T gaat bij 777 om de songs.... nie om de solos |
|
quote: psies btw: iedere keer als ik jou terug probeer te sms-en, krijg ik de melding 'nummer niet in gebruik' Dat heb ik vrijwel altijd bij jouw nummer en dat terwijl het nummer wel klopt, want ik ken je er wel op bellen, heeel vaag.. antwoord is btw: 'nee, geen zin en tijd'. |
|
quote: Ik voorspel dat er in de meeste nummers geen solo zit |
|
we hebben volgens mij maar 6 nummers met een solo (korte ook nog) |
|
quote: Sorry MB,maar ik heb inventiever solo's gehoort en gespeelt dan wat ik heb gehoort. Ik zal wel eens een etude er op zetten waar velen gitaristen op kunnen zweten. En jij moet helemaal niet lullen wat je kan niet een spelen! |
|
O, maar ons zul je ook nooit horen beweren dat we inventief zijn ofzo. We denken dat wat we doen wel lekker bij elkaar past in het geheel en dan is het naar onze maatstaven goed Daarbij vinden we het nummer op zich ook veeeeeeel belangrijker dan een solo in een nummer. Mede daarom hebben we ook weinig solo's in onze muziek. Er komt ook alleen een solo in een nummer als het nummer daar naar ons gevoel om vraagt en niet omdat we per se een solo willen spelen [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 14-05-2003 13:16] |
|
quote: Misschien begrijp ik je verkeerd, maar een etude waarop veel gitaristen kunnen zweten zoals je zelf aangeeft, wil toch niet automatisch zeggen dat dat dan wel inventief is Daarbij, MOET iets inventief zijn? Wat is er mis met gewoon lekker klinken? (hoewel dat natuurlijk ook erg smaak-afhankelijk is). Als het om het inventief zijn gaat, kun je erg veel bands 'afschrijven' omdat ze het gewoonweg niet zijn. (ik doel met bovenstaande niet per se op 777, maar vooral algemeen gesproken). Zou je het eens toe kunnen lichten aub? |
|
Inventiviteit kan in verschillende manieren worden opgevat. Als je Bv de rifs neemt van Dying Fetus, Pain of Salvation en de hededaagse Cannibal neemt dan zit daar een bepaalde manier van fantasie in. In solo's neem ik de eindsolo(keyboard ) en de solo's van Vai. Inderdaad een etude is de bedoeling om al een gitarist te laten zweten maar niet genoeg om je als gitarist heel inventief te laten denken. Het is standaard om te om bepaalde series van tonen te pakken(1234,2345,3456 of 21324354) rn dat is jammer dat gitaristen niet met meerdere combinaties soleren en niet spelen met tijd(bv polyritmiek) Daar heb je ook inventiviteit voor nodig. |
|
quote: |
|
quote: Ik wil zweten!!!!!!! |
|
quote: Dude, volgens mij heb je iets tegen mij ontwikkeld of heb je gewoon een attitude probleem. Voel je je aangevallen ofzo? Dat was niet het geval namelijk. Ik heb niet gezegd dat de solo's wel of niet inventief waren. Ik heb niet gezegd dat je geen kritiek mag leveren. Ik heb niet gezegd dat je geen mening mag hebben om dat je een slechte gitarist zou zijn. En nee ik heb nergens gezegd dat ik goed kan spelen en al helemaal niet dat ik beter zou zijn dan wie dan ook. Tenslotte: al zou ik beter zijn ben ik geen persoon die te koop loopt met wat voor kunsten dan ook. Ik doe niet aan "mijn pik is langer dan de jouwe". Pfff. //edit: het enige dat ik bedoelde is -nogmaals- dat omdat jij had beweerd dat je zo ver gevorderd bent dat je vast zit (engels: "stuck in a rut") zie je in geen enkel stuk muziek inspiratie omdat waarschijnlijk 99,999% onder je niveau ligt. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-05-2003 17:39] |
|
dames, deze discussie vind ik op zich erg interessant, maar het lijkt me beter om daar dan een apart topic voor te openen, aanegzien het verhaal nu een wending aan begint te nemen die niet meer direct met Triple 7 te maken heeft en dus ontopic is.. |
|
ik hou nie van gitaren met een kut attitude.... dus Denise..... |
|
Ik hou zowieso al niet van kutten... bah !!!! |
|
quote: |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |