|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
VRIJDAG weer spelen |
|
quote: |
|
Ja sorry hoor |
|
quote: Zal ik doen! |
|
Mooi zo |
|
OK dan, effe weer rust in de tent... wie komt er vrijdag kijken? We spelen de hele set deze keer, in de Metro in Panningen, verder speelt Angels Decay met daarin onze allereigenste Mies op bas Dus... entree slechts 3 euro |
|
Ja !!!!! |
|
Tsja, ikke vonnut wel leuk hoor vrijdag.... Alleen jammer dat er geen kip was (openbare repetitie)... Behalve dan de "kindersoos" die er rond liep hehe Oh well, boeie... Was wel vet verder! (en ikke blij worden van "New Beginnings" of hoe heettie ook alweer... *dansdans*) Angel's Decay was ook vet, ohja en *applausje* voor Mies dattie de 2 gigs heeft overleefd Wanneer zie k jullie (777) eigenlijk weer speuluh?? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Dank dank ehhhh, we hebben voorlopig nog niks vaststaan, maar dat hoor je anders wel als het zover is. Als je nog es in LImburg komt dan |
|
quote: Ik had ook geen minuut langer moeten spelen... Bijna drie uur spelen is toch wat lang. btw: 6 juni speelt Angels Decay in Emmeloord |
|
quote: ikke kijken ! |
|
quote: Net nagevraagd: Patrick rijdt en jij kan mee |
|
quote: |
|
quote: LOL Geen dank, zeg t nie om je blij te maken hoor, meen het alleen maar Enne ....mwoah... ja... ach... Limburg... Naja, kweenie hoor, wat heb ik daar nou te zoeken dan? hehehe @Mies: ja btje erg fanatiek dan hè, 3u spelen!!! /komt met handoekje & fles water aanzetten... Emmeloord is voor mij op zich nie eens zo ver.. Zal kieken of ik ook van de partij ga zijn (hangt alleen ook een btje van certain andere menswezens af of dat het geval zal zijn ) Ohja...mwuhahaha, Dennis heeft t al gezien, maar wisten jullie (777) al dat er n boyband rondhuppelt die Triple Eight heet???!! Een boyband! Naja... anywho.... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Wij zijn ook een boyband |
|
quote: Ohja, dat is natuurlijk ook zo *gilt als tienermeisje* En het zijn ook zulke lekkere boys hè duzzzz "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
YEAH!! Dennis mailde al over die boy band..... maar wij zijn toch veel lekkerder, want wij hebben veel meer sex-appeal! |
|
quote: Eehj Hollie! Gegroet! Hahaha heb ik ooit beweerd dat jullie geen sex-appeal hebben??? yummieyummie hoor, long haired guys hebben toch stiekem n streepje voor bij mij (Zal wel oerinstinct zijn? Dak gewoon iemand aan zn haar mee wil kunnen sleuren naar mijn grot als ik dat wil????? ) ehhh.... Zei ik dit of dacht ik het alleen maar??? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Hahaha, dat wil ik zien!!! Vraag me af of dat ergonomisch wel verantwoord is als je iemand die een kleine meter groter is dan jezelf mee wilt slepen.... |
|
quote: BWAHAHAHAHA!!!!!!! Etterbak Pas op hoor, anders ga ik die DT video nie meer voor je kopiëren hoor!!!!! *dreig* hehehe Ja kan ik het helpen dat ik amper groter ben dan formaatje Werp-Dwerg? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Aaaaah sowwie *äai over je bolletje* ik kan er anders ook niets aan doen dat ik zo groot als een giraffe ben Maar het was inderdaad wel gezellig vrijdag! Moeten we alleen nog effe kijken hoe we onze trade gaan bewerkstelligen.... 3CD <-> VHS..... |
|
hallo, lieve poepies van me..... |
|
quote: hihihihi Als je bukt krijg je een *aai over je bol* terug! Bwahaha, giraffe? Nehh, dat valt toch allemaal wel mee? /geeft geruststellende klop op rug En ja ikke vond vrijdag ook best vermakelijk hoor Ja uhhh pff t is eerst nog maar een kwestie dak 2 videorecorders bij elkaar zie te ritselen om überhaupt te kunnen kopiëren, de rest zien we daarna wel, no worries "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Ratje! Ik heb je gemist bij Evergrey |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |