IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Triple 7 Vorige pagina | Volgende pagina
ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-05-2003 22:41 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 22 mei 2003 22:33 schreef Hollie! het volgende:
Ratje! Ik heb je gemist bij Evergrey

klopt.... ik had een last minute geld probleem

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-05-2003 16:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Uhm, heren, ik zag laatst Triple 8 langs komen op de Box.
Weten jullie hier meer van?

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-05-2003 16:06 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 mei 2003 16:04 schreef Slechtheid het volgende:
ik zag laatst ... op de Box.
Jij hebt anders ook iets uit te leggen

I'm not being rude. You're just insignificant.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-05-2003 16:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hehehe, lol.

Just zapping ok?

Helena
Usericon van Helena
Posted 26-05-2003 16:20 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Helena op 26-05-2003 16:22]

I practice reversed alchemy: I turn money into crap

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 26-05-2003 18:50 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Wij wassen onze handen in onschuld... echt waar!

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 09-06-2003 12:16 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Hee mannetjes

Geinig interview hehe

Owja en een verzoekje: kunnen jullie assepief ergens "New Beginnings" online zetten [mag van mij ook wel crappy oefenruimte opname zijn hoor hehe] want die vind ik echt superleuk [blijblijblijdanshuppelgrooveblijblij ] dus die wil ik kunnen draaien!!!

Nouja anyway, ik dacht ik kan het altijd vragen toch??? Thnx anyway

*zwaai*

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 12:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 12:16 schreef Devilicious Pem het volgende:
Hee mannetjes

Geinig interview hehe

Owja en een verzoekje: kunnen jullie assepief ergens "New Beginnings" online zetten [mag van mij ook wel crappy oefenruimte opname zijn hoor hehe] want die vind ik echt superleuk [blijblijblijdanshuppelgrooveblijblij ] dus die wil ik kunnen draaien!!!

Nouja anyway, ik dacht ik kan het altijd vragen toch??? Thnx anyway

*zwaai*

Praat jij altijd zo?

Devilicious Pem
Que????
Posted 09-06-2003 12:45 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 12:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Praat jij altijd zo?

ehhh... hoezo??? Ben ik zo erg dan????

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 12:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben WEL aardig dus laat ik op die vraag geen antwoord geven .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 09-06-2003 12:47]

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-06-2003 12:48 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 12:47 schreef Dwaallicht het volgende:

Dwaal door de bocht.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Devilicious Pem
Que????
Posted 09-06-2003 12:56 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 12:47 schreef Dwaallicht het volgende:

LOL

Maar toch, als je 'kritiek' op me hebt mag je het best zeggen hoor

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-06-2003 12:59 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 12:56 schreef Devilicious Pem het volgende:
LOL

Maar toch, als je 'kritiek' op me hebt mag je het best zeggen hoor

Wacht maar tot hij eenmaal begint.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Devilicious Pem
Que????
Posted 09-06-2003 13:03 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 12:59 schreef No Nonsense het volgende:
Wacht maar tot hij eenmaal begint.

Ik ben benieuwd..

*crawls away to hide under a table somewhere*

[dit is overigens niet provocerend bedoeld hoor, maar meer zo van: zo erg kan het toch niet zijn? ]

[Dit bericht is gewijzigd door Devilicious Pem op 09-06-2003 15:30]

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 09-07-2003 2:31 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

zat net Triple 7 Witness Of A Dead Creation te luisteren en ik moet zeggen DAMN wat klinkt het GAY, zang klint wel ok maar past opeens niet bij de muziek naar mijn mening klinkt echt zo fucking gay gewoon

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-07-2003 10:21 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

wat vind je zo gay aan de muziek dan?
is btw een demo van 2,5 jaar geleden.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 10:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 2:31 schreef Agamidion het volgende:
zat net Triple 7 Witness Of A Dead Creation te luisteren en ik moet zeggen DAMN wat klinkt het GAY, zang klint wel ok maar past opeens niet bij de muziek naar mijn mening klinkt echt zo fucking gay gewoon
Niet zeiken jij.
Mijn stijl is het ook niet, maar heb ze met ZM fest gezien en was aangenaam verrast!

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 09-07-2003 11:08 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 10:21 schreef Shredhead het volgende:
wat vind je zo gay aan de muziek dan?
is btw een demo van 2,5 jaar geleden.

de muziek en de zang klinkt gewoon voor geen meter samen, tisw allebij wel goed ofzo maar he klinkt samen gewoon niet lekker
, na mijn mening dan

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-07-2003 11:17 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Kwestie van smaak denk ik.
Heb je de samples van de nieuwe demo (Recognition) gehoord?

Enne, als je iets niet vind passen is het dan meteen gay? (nu zijn wel ook wel erg gay hoor )

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 09-07-2003 11:42 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 11:17 schreef Shredhead het volgende:
Kwestie van smaak denk ik.
Heb je de samples van de nieuwe demo (Recognition) gehoord?

Enne, als je iets niet vind passen is het dan meteen gay? (nu zijn wel ook wel erg gay hoor )

mja omdat ik weet hoe jullie zijn leek gay me de beste omschrijving, nee nog niet gehoord, was helaas ziek met zm fest 2 dus heb jullie toen ook niet kunnen zien spelen, alhoewel het zo dichtbij was maar zal us wat opzoeken van die neiuwe demo en nogmaals voor de duidelijkheid, ik vond het niet slecht aleen vond het tempo van de zang vergeleken bij de muziek gewoon niet echt super passen

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 09-07-2003 11:56 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

ok heb um geluisterd en klinkt stuk beter nu gaat de gitaar temisnte ook wat slomer als de zang zo heel traag gaat, dat was dus wat ik irri vond dat het niet gebeurde bij die eeste demo maar dis prima te doen ,

*gives all of triple7 an hugh in a very intimate manner*

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-07-2003 12:00 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 11:56 schreef Agamidion het volgende:
ok heb um geluisterd en klinkt stuk beter nu gaat de gitaar temisnte ook wat slomer als de zang zo heel traag gaat, dat was dus wat ik irri vond dat het niet gebeurde bij die eeste demo maar dis prima te doen ,

*gives all of triple7 an hugh in a very intimate manner*

tof dat je effe de moeite hebt genomen om de rest ook te beluisteren!!

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 09-07-2003 12:04 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 12:00 schreef Shredhead het volgende:
tof dat je effe de moeite hebt genomen om de rest ook te beluisteren!!

mwa was 2 min om te downloaden

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-07-2003 12:44 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Foutje? Als ik de laatste 2 nummers van WoaDC aanklik, krijg ik steeds nummertje 2 van dezelfde demo te horen.

Touché, pussycat!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 12:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op ZM fest, int laatste nummer volgens nmij, deed de zanger kort wat grunten , ik vond dat erg lekker klinken, qua grunt en ook omdat het lekker in de muziek past. Gaat 3x7 dat vaker doen?

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com