|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Woei! Vanavond Rocks, hmm, gezellie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heel misschien dat ik er vanavond ook nog ben als mijn verslag een beetje opschiet |
|
quote: Wat doe je dan op het forum. Aant werk, jij! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hmm goed punt |
|
quote: Ben je hier nou nog steeds? Opgeflikkerd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*komt ook ff langs* |
|
quote: Hmm, moet jij ook eerst werk gedaan hebben voordat je naar de Rocks kan? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-10-2003 14:46] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik heb geen werk [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 01-10-2003 14:46] |
|
quote: Geen werk voor je studie? Je doet toch een studie? Toch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja ik moet op stage |
|
quote: Dat kwalificeert als studie ja Hoe dan ook, ik ga maar weer eens aan 't werk, wel weer genoeg gesogged voor een dag. Statistiek I, here I come! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
vanavond toch eens uitzoeken wie ZelThoR is Want dat weet ik nog steeds niet |
|
Kijk in de hoes van Covered in Ashes - Grim Shadows, en dan het broekkie |
|
quote: Ja je gaat vanavond weer... en Pjotter, Wilko en ik ook! this user is dead |
|
Ik kom af en toe in de rocks en dan natuurlijk op de woensdagavonden, want wednesdaynight, EHBO-night!!! Wat een lef hadden die tasteless gasten trouwens om vlak voor de rocks te gaan strippen, maar ondertussen wel twee mensen die toezicht houden dat er geen kledingstukken gebrast werden. GVD, ik had wel een shirtje ofzow willen brassen!!! Denk trouwens dat ik vanavond niet ga, ben ziek, zwak en moe... jammer voor pjotter, had hem beloofd black/death metal mee te nemen! we vinden nl dat er wat brutere muziek gedraaid moet worden |
|
Rocks is zeker iets wat ik mis. Eigenlijk de laatste 2 jaar vrij vaak gewest en altijd goede sfeer. |
|
quote: Ik vrees dat ik er niet ben verslag schiet nog niet heel hard op, als ik het voor 10 uur af krijg dan kom ik nog wel even. |
|
quote:Ah. Nu weet ik ook wie er achter die naam schuil gaat |
|
Kan ie ook niks an doen |
|
quote:De kikker had z'n beste tijd wel gehad zeker |
|
Kikker was ook nog erg gezellig, alleen anders dan de Rocks. |
|
tijd om eens af te reizen.. door de regen |
|
Ben er precies 1 keer geweest... Toen was het wel gezellig, was alleen voor m'n ZM tijd dus verder geen bekenden gezien... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Kom er wel regelmatig...k'heb tegenwoordig ook de donderdag vrij maar morgen dus niet, dus vanavond maar ff laten schieten |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |