|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Neej? ow, dan laat ik het daarbij |
|
quote: ja, inderdaad... jij vieze naar buitendwinger maar wat is er mis met aan de bar zitten? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik heb geen id. Alhoewel... gisteren daar toch aardig zat geworden BRAK |
|
quote: nix, maar als ik op woensdag kom is er geen ruimte meer aan de bar...dus dwing ik je maar naar buiten...al zal dat wel minder gaan worden nou |
|
Ik ben er ook wel eens, en dan ga ik heel hard schreeuwen. En bier drinken. En EHBO'ers afzeiken. Dit slaat nergens op. |
|
quote: maar dat doe je toch overal? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
en wederom zullen wij met onze brakke hoofden zo wat Hertog Jan bockjes gaan consumeren aldaar |
|
morgen is het herfstmiddag |
|
quote:Ook de bestuursleden? |
|
quote: Natuurlijk, die ten eerste! Dit slaat nergens op. |
|
quote:Die zijn er altijd (lees zouden moeten zijn) Dus ze maken zichzelf ook wel een makkelijk prooi ;P |
|
Ik denk niet dat het gemiddelde EHBO-bestuurslid daar ook maar 1 seconde wakker van zal liggen.. |
|
quote: woei! met een moe hoofd erin, en met een brak en moe hoofd eruit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: He psst... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dan toch maar weer een keer naar Rocks |
|
quote:Steek die maar fijn hierin: [im g]photo[/im g] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 28-11-2003 15:01] |
|
Is dat jou reet Judge? this user is dead |
|
quote: [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 28-11-2003 15:01] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Rocks was gister weer te gezellig...gelukkig hoefde ik pas 2 uur geleden op school te zijn |
|
ben er helaas al in geen tijden meer geweest . Beetje tijd en geld gebrek de laatste tijd. |
|
3 december weer... LOMP avond; Live Open Metal Podium... Wellicht nog even een gelegenheids grind formatie in elkaar flansen... De Onkel Tom / BierMetal band zal vermoedelijk niet spelen dit keer. Helaas. |
|
dat is volgende week al, relaxed met al die bloedbef/extreem eczeem/deifecation incest moet er toch wel een gelegenheidsbandje te fixen zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik had er gisteren niet heen moeten gaan |
|
quote: voor 5 uur wakker?! wow! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |