|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
yupsch, rocks was weer gezellig geen HJ Bock meer, dus maar aan de Leffe gegaan |
|
quote: hehe, ook dat maar katerig bij de familie zitten von'k ook een beetje jammer |
|
Is er vanavond nog iemand in The Rocks? Ik ga vanavond eerst met 'n vriend naar LOTR in Enschede en daarna wilden we ff wat gaan drinken in The Rocks.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ik heb geen id. misschien dat ik vanavond nog even naar enschede ga, maar weet het nog niet. [edit: Waaraan zijn jullie te herkennen?] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 27-12-2003 17:01] |
|
quote: vanavond toevallig niet ivm ziek zijn...ander keertje |
|
quote: Eeeeh.. Zie fototopic voor foto's van mij.. Ik heb denk ik een Graveworm shirt aan o.i.d. Vriend van me heeft waarschijnlijk een Maiden trui aan, aangezien dat meestal zo is Hij heeft lang blond haar, een wenkbrauw- en een lippiercing.. Wie weet tot vanavond dan, komen er nog meer mensen? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Nog steeds brak van de leffe |
|
quote: haha, neej...meer van de ziekte |
|
Rocks wordt een Heineken cafe |
|
Muhahaha! (JA! Ik lach jullie uit om de Heineken ja ) |
|
Agh, wij wonen tenminste in Grolsch-grondgebied quote: Maar is Heineken slechter dan Dommelsch (voor de blasfemen, dat wordt er nu geschonken)? Ik zie het probleem niet echt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dommelsch is ook niet echt lekker. Maar altijd nog stukken beter dan Heineken... het gaat trouwens ook om het hele idee ... Heineken in Enschede, tssk... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Nog meer reden om gewoon thuis Schultenbrau te drinken dat is tenminste echt bier |
|
Het is wel een behoorlijk "in het hol van de leeuw"-actie van Heineken, ja. Misschien heb ik te lang geen Heineken gedronken, maar mij staat niets bij over een slechtere smaak (dan D). Alhoewel, misschien heb ik het juist daarom niet zo lang meer gedronken [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-02-2004 18:36] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ach het voordeel is dat je er noet dronken van wordt |
|
Ik ben inderdaad voor een Schultenbrau cafe... met alleen maar halve liter blikken Schultenbrau voor (horeca prijs) 0,50 ! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:ja vet relaxt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
het maakt het me weinig uit welk normaal bier er bij rocks geschonken word...we kiezen toch meestal voor de rechter tap tegenwoordig |
|
Je weet niet of HJ kan blijven |
|
De HJ Bock was sowieso tijdelijk...is al een tijdje weg...er is nu Leffe |
|
Gelukkig is het allemaal goed gekomen |
|
quote: Tuurlijk, het is Rocks...hoe kan het niet goed komen? |
|
als ik ga roken of bloeden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |