|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal er 19 december zijn, dan spelen we er namelijk met Stormrider ( http://www.stormrider.nl ) |
|
quote: ah dan zal ik er dan zeker wezen. Wel even Circle of the Tyrants spelen dan he |
|
afgelopen oudejaarsnacht zijn we even bij de Rocks geweest, alleen vroegen ze volgens mij extreem hoge entree (net zoals als bij bijna *alle* andere tenten die avond in Enscede, 40 euro ofzo) maar dan gratis drank. dus toen zijn we maar weer gegaan.. |
|
Grmbl.. ze hebben nu HJ herfstbok uit de tap stromen blurp |
|
quote: ouch! weten we ook weer wat we de volgende keer gaan zuipen |
|
Plof had gisteren ook een leuke dag. Luc vroeg of hij ff 5 minuten achter de bar kon staan, werd er 4 HJ fles en een rode wijn besteld: dus er werden 2 netgeopende flesjes omgegooid en er sneuvelde een wijn glas En dat in 5 minuten tijd |
|
quote: Pff, vorig jaar tijdens de intro hebben ik en Mark (azazelsat) een tasteshirt gebrast terwijl ze voor de Rocks stonden te strippen met toezicht, zo moeilijk is dat niet hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat vind ik wel erg studentikoos van jullie this user is dead |
|
Dat zijn we ook Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dan ben ik er zeer waarschijnlijk, bandavondjes in de Rocks zijn altijd errug gezellig en errug goed bezocht (laatste tijd iig). edit: hihi, ff er er tussen gezet, er er er, dank je Fi er [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-10-2003 11:32] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:zeer waarschijnlijk wat? Maar idd de bandjesavonden (vooral die op de woensdag) worden goed bezocht. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 04-10-2003 11:27] |
|
Ik ben er nog nooit geweest, wordt misschien eens tijd. the only pleasure is pain |
|
Jij woonde toch in Enschede ? this user is dead |
|
Ja. the only pleasure is pain |
|
Ja, schaam je dan maar ja this user is dead |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: kijk, ik kies er gewoon geen reactie te plaatsen als ik ECHT niets te zeggen heb....um...lama |
|
Wat een ^%(^&OTYGHLKRTT({;p/; cafe, je komt er alleen maar brak van thuis |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Fuck! Nu weet ik wie je bent (dankzij de foto). Jij bent een van die twee meisjes die we vanaf Calslaan 13-3 een keer of 3/4 (jullie zijn een beetje masochistisch ) hebben natgespoten tijdens de intro. En ik heb je nog in de Rocks gezien, twee keer ofzo, en een keer bij de Super als ik me niet vergis. Cool, ik ben de jongen met het lange donkerblonde krulhaar, misschien herken je me dan. En anders zoek ik wel een foto op edit: toch maar nu gedaan. Deze is niet super, omdat ik (links dus) met de rug naar de camera sta, maar wel weer relaxed omdat Mark (rechts) er ook op staat. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 09-10-2003 10:36] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ahaaa, dus jullie waren die gasten die zo vriendelijk waren ons enige verkoeling te verschaffen op de eerste dag van de intro Ja we zijn een beetje masochistisch, hehehe!!! En ik ben idd een paar keer in de Rocks geweest en een keer in de super, maar jou heb ik niet gezien Hmmm, you'll probably see me around more often!!! Anyway, nice2meet u!!! Bedoel je trouwens die foto van mijn usericon of de foto's bij het fototopic? [Dit bericht is gewijzigd door maniacM op 09-10-2003 11:01] |
|
quote: uhhm, die van het usericon, maar dan zonder de suggestieve vlekken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Je zit toch alleen maar aan de bar Dus zoveel verschil maakt het niet. |
|
quote: nee nee, als ik er ben dwing ik hem meestal wel naar buiten |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |