IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Caberatiers Vorige pagina | Volgende pagina
Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 03-04-2003 18:11 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

hans teeuwen
ook herman finkers, youp, ...

HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-04-2003 18:13 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik heb het niet zo op cabaret.
Maar als het moet vind ik finkers de enige écht grappige.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 03-04-2003 18:17 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Me and cabaret..geen goede combinatie al zeg ik het zelf...Maar dat was tot mijn geweldig vriendje mij Hans Teeuwen leerde kennen..Beestig!!

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 03-04-2003 18:17]

Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-04-2003 21:55 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

1-Youp van 't Hek (vooral Scherven)
2-Hans Teeuwen (vooral Trui)
3-Theo Maassen (alles)
4-Herman Finkers (vooral Geen spatader veranderd en die laatste show op die berg???)

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-04-2003 23:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 april 2003 14:53 schreef Luke het volgende:
Theo Maassen natuurlijk

yep.

eigenlijk vind ik stand-up comedy leuker als caberet.

maar theo doet het erg goed, hij is altijd zo lekker triest.

Oud Vuil.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-04-2003 23:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heerschend met boodschap: Youp

Heerschend absurd:
-Waardenburg & de Jong (RIP) überheersch
-Bertje Vis (bepaalde scene's)
-Hans Teeuwen

En de categorie leuk maar niet schokkend:
-Brigitte Kaandorp
-De vliegende panters

En in de categorie 'leuk maar niet mijn politieke voorkeur': Freek.

Verder is er ontzettend veel meuk, politiek correct links cabaret (Lebbis en Jansen ), "grof om het grof" cabaret (Arie en Silverster, jatters ) en gewoon oersaai tuckercabaret (Herman Finkers).

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-04-2003 23:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik houd niet van cabaret... vind Freek de Jonge wel intelligente grappen hebben, maar ook teveel P.C.-heid om er ongedwongen om te kunnen lachen.

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 04-04-2003 10:03 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

geert hoste

true disco chick

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-04-2003 15:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vond de laatste show van Jurgen Raymann súper!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 04-04-2003 15:58 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 10:03 schreef pale enchantress het volgende:
geert hoste

geert hoste

Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-04-2003 16:04 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Neerlands Hoop in Bange Dagen niet vergeten mensen

Freek de Jonge is zeker

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 04-04-2003 22:48 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

hehe, Hans Teeuwen tuurlijk
die vind ik dus echt geniaal....

Blinded by Fear of Life...

pale enchantress
staying alive
Posted 05-04-2003 22:02 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 15:58 schreef dr_schoft het volgende:
geert hoste
Wat is mis met onze geert

true disco chick

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-04-2003 22:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

"onze" ?

nog nooit van jullie geert gehoord.

Oud Vuil.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-04-2003 22:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 april 2003 22:28 schreef webblaster wim het volgende:

"onze" ?

nog nooit van jullie geert gehoord.

Geert Hoste is een Belgische cabarteier die grappen maakt over de gebeurtenissen op allerhande (dus ook op politiek vlak) vlakken, hij was wel goed in den beginne maar op den duur worden zijn eidejaarsconferances wel erg voorspelbaar, de keywords zijn de politiek en het koningshuis, in de tijd van het Agustaproces was hij wel erg grappig , grappen als:

Willy Claes had een vakantie genomen in Alzheimer (die politicus ontkende gewoon alles tijdens het Agustaproces en wist er niets meer van)

Over het incident van de jongeren die een betonblok door de ruit van een trein gegooid hadden:
Dat was zeker niet met voorbedachten rade, anders hadden ze wel met gewapend beton gesmeten.
Die jongens liepen over die brug en dachten van, dit ligt hier wel erg wanordelijk, laten we hier eens opruimen.
Het staat toch overal vermeld dat je niet met beton mag smijten, NMBS, Niet Met Beton Smijten

Over de tijd van de Dutroux-crisis:
in het nieuws:
Daar hebben ze spêurwerken uitgevoerd en hebben ze niets gevonden, en daar hebben we beelden van (naar de reporter ter plaatse)
Ik kan u verzekeren dat ze hier vandaag niets hebben gevonden, en daar spreken we over met commisaris...
Ik kan u inderdaad bevestigen dat we hier niets hebben gevonden.

Hij speelt gewoon soms heel grappig in op de actualiteit, maar soms is hij te langdradig en te voorspelbaar, je ligt wel soms strijk van het lachen ermee.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-04-2003 22:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

vroeger vond ik Youp van 't Hek heel erg goed, en grappig. Ben naar een aantal shows geweest. Was wel leuk.

Bert Vischer vind ik werkelijk geen ZAK aan, godverdomme wat saai.

Vorig jaar ben ik naar Theo Maassen geweest, dat was wel erg leuk. Oude tapes van Freek de Jonge (neerlands hoop in bange dagen oid?) is soms ook nog erg grappig, vooral door kleine dingetjes die tussendoor komen die op het eerste gezicht niet opvallen.

pale enchantress
staying alive
Posted 05-04-2003 22:57 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 22:39 schreef beli mawr het volgende:
Geert Hoste is een Belgische cabarteier die grappen maakt over de gebeurtenissen op allerhande (dus ook op politiek vlak) vlakken, hij was wel goed in den beginne maar op den duur worden zijn eidejaarsconferances wel erg voorspelbaar, de keywords zijn de politiek en het koningshuis, in de tijd van het Agustaproces was hij wel erg grappig , grappen als:

Willy Claes had een vakantie genomen in Alzheimer (die politicus ontkende gewoon alles tijdens het Agustaproces en wist er niets meer van)

Over het incident van de jongeren die een betonblok door de ruit van een trein gegooid hadden:
Dat was zeker niet met voorbedachten rade, anders hadden ze wel met gewapend beton gesmeten.
Die jongens liepen over die brug en dachten van, dit ligt hier wel erg wanordelijk, laten we hier eens opruimen.
Het staat toch overal vermeld dat je niet met beton mag smijten, NMBS, Niet Met Beton Smijten

in het nieuws:
Daar hebben ze spêurwerken uitgevoerd en hebben ze niets gevonden, en daar hebben we beelden van (naar de reporter ter plaatse)
Ik kan u verzekeren dat ze hier vandaag niets hebben gevonden, en daar spreken we over met commisaris...

Hij speelt gewoon soms heel grappig in op de actualiteit, maar soms is hij te langdradig en te voorspelbaar, je ligt wel soms strijk van het lachen ermee.

true disco chick

dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 08-04-2003 10:48 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

wacht misschien is jaques vermeire ook iet voor u

Platheid viert hoogtij bij die kerels. die bovenstaande grappen zijn volgens mij de hoogtepunten van zijn carriere want die grappen worden altijd gequoted in discussies over dien paljas.
van youp, theeuwen, maassen kunt ge ganse shows quoten waar ieder moment hoste ni aan kan tippen

"iek wiel koonieng worghden"

BTW ALl Hail Urbanus

Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.

pale enchantress
staying alive
Posted 08-04-2003 10:57 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

jacques vermeire

Nu moet ik toegeven dat ik er ook niet meer ken als Geert Hoste

Daar zal het aan liggen zeker?

true disco chick

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-04-2003 10:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

H. Teeuwen

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-04-2003 11:02 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Die twee gasten... Sylvester en nogwat.

Wel een beetje wisselend, een show lag ik onder de bank van het lachen en bij een ander bewoog mn mondhoek nauwelijks.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-04-2003 11:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hoe kan het toch dat over het algemeen er meer en betere cabaretiers zijn in Nederland dan in Belgie? Ik heb vorig jaar nog op Pukkelpop met een Belgisch meisje gesproken en die bevestigde dit ook.
Misschien dat Belgische humor iets minder grof is en daardoor minder populair??

Ik hoop niet dat ik nu de Belgen hier op hun ziel trap...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-04-2003 11:21 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 3 april 2003 21:55 schreef Verval het volgende:
Youp van 't Hek Herman Finkers

Iedereen heeft recht op mijn mening.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-04-2003 12:10 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 april 2003 22:39 schreef beli mawr het volgende:
in het nieuws:

"En dan kragen we zo beelden van een reporter ter plekke met een oorontsteking" wahaha

OJA, nog een ouwe: GERARD VERMEERSCH!
weeuwsnitje en de deven zwergen in hun harig kutje, achterna gezeten door de hade kweks
etc,

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 08-04-2003 12:12]

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-04-2003 21:45 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Hans Teeuwen!!
("De grote Oebiedoebie met het konijn dat Immers en Daarentegen zegt!")

Verder Herman Finkers, Youp vh Hek, Jorgen Raymann... Weet ook niet of het onder cabaret valt, maar Monty Python is ook

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com