|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg ook niet dat het voor alle Nederlanders geldt... 't valt me gewoon op. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
denk dat teeuwen in vlaanderen de zalen ook wel stillekesaan vol krijgt. wint hier ook aan populariteit. op mij kan em alleszins al rekenen. Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Nog anderhalf uur en dan zit ik bij Hans Teeuwen te schuddebuiken en dijenkletsen!!! En daarna... Cheerz Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:rechtvaardige rechters is echt leuk!! ik kwam er laatst een keer langs, maar wanneer komt het nou precies? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Heb net Bert Visscher - Geluk zit in grote dingen gekeken. |
|
ken nu wat meer van hans teeuwen, maar ik moet toch zeggen dat ik youp beter vind "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik heb 'm laatst op tv gezien: Lache!!!!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik ben naar die show geweest en die was echt 10x beter dan die op tv!!! het was inderdaad de mindere uitvoering ervan... (sorry, dit moest ik nog even kwijt, nu ga ik wel echt) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Die show van Hans Teeuwen op tv was ook wat minder leuk dan de cd-versie. Maar desalniettemin geniaal natuurlijk. Ben benieuwd naar zijn nieuwe show, ik hoorde dat ie daar mee aan het touren was of binnenkort zou gaan doen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bert visscher is wel gaaf, en hans teeuwen ook nog wel. Mis het alleen een beetje op tv enzo, wordt volgens mij vrij weinig uitgezonden de laatste tijd, of kijk ik er gewoon langs? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Maandagavond op Canvas om iets voor 10, en herhalingen op donderdagnacht of zo? Weet het niet goed meer. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: vertel!vertel!vertel! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Over de try-out (Industry of Love, Hans Teeuwen): Nou, het was weer lachen! Dit was toch wel de meest "onzinnige" show van hem tot nu toe. In andere shows zat soms nog wel wat diepgang maar dit ging helemaal nergens over. Het gaat van het een naar het andere (wel vloeiend) en dan weer terug naar het ene. De meest onzinnige verhalen over: - Een kikvorsman die niet van z'n schoot wil. - Een rechercheur met bevestigingswaan. (JAAAAAAAAJAAAAAAAA JUIST JUIST!! INDERDAAD! JIJ ZEGT HET!!! ) - Een zwaar homofiele Duitse kapitein.(BOTSJUNGEEEEEHHHHH ) - Circus BAF. Niet z'n beste, maar heb weer enorm gelachen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
absurditeit HEERSGHT !!!!! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
wie is er naar teeuwen geweest en hoe heb je dan je kaartje bemachtigd? ik wilde kaarten halen voor de een van de shows in eindhoven, maar alle 5 de shows bleken dus binnen een dag uitverkocht te zijn... moet je voor zoiets nou echt 's nachts voor de deur gaan liggen ofzo? |
|
ja. Maar dat is met vrijwel alle Caberatiers zo. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |