IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Caberatiers Vorige pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 23-04-2003 22:14 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik zeg ook niet dat het voor alle Nederlanders geldt... 't valt me gewoon op.

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 23:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 20:32 schreef Bruijzig het volgende:
Iemand eergisteren 'Dat dan weer wel' gezien van Hans Teeuwen?? Ik vond het tegenvallen!
Hart en zielig en Met een breierdeck zijn beter.

ja trui ook, maar hij heeft z'n momenten op Dat Dan Weer Wel, dat dan weer wel

"This one is older than shit, heavier than time!"

dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 24-04-2003 0:21 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

denk dat teeuwen in vlaanderen de zalen ook wel stillekesaan vol krijgt. wint hier ook aan populariteit. op mij kan em alleszins al rekenen.

Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-04-2003 17:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nog anderhalf uur en dan zit ik bij Hans Teeuwen te schuddebuiken en dijenkletsen!!!
En daarna...

Cheerz

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 26-04-2003 20:05 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:56 schreef Lies het volgende:
Zal wel weer zo'n verschil tussen Nederland en Vlaanderen zijn. Is het je ooit al opgevallen hoe die Hollander in De Rechtvaardige Rechters altijd het minst grappig uit de hoek komt?
rechtvaardige rechters is echt leuk!! ik kwam er laatst een keer langs, maar wanneer komt het nou precies?

HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 26-04-2003 20:49 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Heb net Bert Visscher - Geluk zit in grote dingen gekeken.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-04-2003 23:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ken nu wat meer van hans teeuwen, maar ik moet toch zeggen dat ik youp beter vind

"This one is older than shit, heavier than time!"

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-04-2003 23:12 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 april 2003 17:40 schreef NecRobert het volgende:
Nog anderhalf uur en dan zit ik bij Hans Teeuwen te schuddebuiken en dijenkletsen!!!
En daarna...

Cheerz

Ik heb 'm laatst op tv gezien: Lache!!!!!!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 27-04-2003 13:30 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 20:32 schreef Bruijzig het volgende:
Iemand eergisteren 'Dat dan weer wel' gezien van Hans Teeuwen?? Ik vond het tegenvallen!
Hart en zielig en Met een breierdeck zijn beter.

ik ben naar die show geweest en die was echt 10x beter dan die op tv!!! het was inderdaad de mindere uitvoering ervan...

(sorry, dit moest ik nog even kwijt, nu ga ik wel echt)

I spy with my little and verrry evil eye.....

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-04-2003 13:32 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Die show van Hans Teeuwen op tv was ook wat minder leuk dan de cd-versie. Maar desalniettemin geniaal natuurlijk. Ben benieuwd naar zijn nieuwe show, ik hoorde dat ie daar mee aan het touren was of binnenkort zou gaan doen.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-04-2003 13:59 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Bert visscher is wel gaaf, en hans teeuwen ook nog wel. Mis het alleen een beetje op tv enzo, wordt volgens mij vrij weinig uitgezonden de laatste tijd, of kijk ik er gewoon langs?

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Lies
Usericon van Lies
Posted 27-04-2003 15:23 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 20:05 schreef Arachnia het volgende:
rechtvaardige rechters is echt leuk!! ik kwam er laatst een keer langs, maar wanneer komt het nou precies?

Maandagavond op Canvas om iets voor 10, en herhalingen op donderdagnacht of zo? Weet het niet goed meer.

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 01-05-2003 22:24 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 17:40 schreef NecRobert het volgende:
En daarna...

Cheerz

vertel!vertel!vertel!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2003 1:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Over de try-out (Industry of Love, Hans Teeuwen):
Nou, het was weer lachen! Dit was toch wel de meest "onzinnige" show van hem tot nu toe. In andere shows zat soms nog wel wat diepgang maar dit ging helemaal nergens over.
Het gaat van het een naar het andere (wel vloeiend) en dan weer terug naar het ene. De meest onzinnige verhalen over:
- Een kikvorsman die niet van z'n schoot wil.
- Een rechercheur met bevestigingswaan. (JAAAAAAAAJAAAAAAAA JUIST JUIST!! INDERDAAD! JIJ ZEGT HET!!! )
- Een zwaar homofiele Duitse kapitein.(BOTSJUNGEEEEEHHHHH )
- Circus BAF.

Niet z'n beste, maar heb weer enorm gelachen!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 05-05-2003 13:05 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

absurditeit HEERSGHT !!!!!

saddamn
Usericon van saddamn
Posted 25-08-2003 11:53 by saddamn Wijzig reactieProfiel van saddamnQuote dit bericht

wie is er naar teeuwen geweest en hoe heb je dan je kaartje bemachtigd?

ik wilde kaarten halen voor de een van de shows in eindhoven, maar alle 5 de shows bleken dus binnen een dag uitverkocht te zijn... moet je voor zoiets nou echt 's nachts voor de deur gaan liggen ofzo?

Fire
Usericon van Fire
Posted 25-08-2003 11:55 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

ja. Maar dat is met vrijwel alle Caberatiers zo.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com