|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Bert Visscher Hans Dorrestijn I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hans teeuwen vind ik wel goed... ook youp v/h hek (mede mogelijk gemaakt door snaggers vhsjes) changed to 'ouwe' |
|
Van welke twee Nederlandse Cabaretiers kwam het onsterfelijke fragment nu weervage quote) Zij verkleed als twee kabouters *"Hallo, ik ben Pep" -"En ik ben Kwakje" Jager: -"Wat doen jullie hier in het bos?" Zij weer *"Dat wil je echt nie wete hoor" Iemand? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Neen, dank je, Jaques Vermeire moet ik niets van hebben, kan ik niet goed uitstaan. quote: De vroegere Urbanus, den diene van de jaren tachtig, die was zaaaaaaaaaaliiiiiiiiiig, vaak plat mee gelegen, en met de film Hector, jongens, lag ik daar even plat van. Diene chauffeur kwam uit diene tram, tand weg, oog uit, het vel van onder zijne ellenboog en hij was dood ook Dan prop ik vanalles in mijne mond, kauwgom, gommetjes, potloden, badkamers, trapleuningen Die Hells Angels waren vooral berucht om de stofwolk die ze maken, vooral achter hun, allé, waar dat ze gereden hebben he En die kwamen dichter, en dichter, en die naderden he, omdat ze korterbij kwamen Urbanus, DE uitvinder de lange, hele lange zinnen *staat op het podium, doorzoekt al zijn broekzakken, portefeuille, borstzak, kijkt achter hem* "Ah, daar staat hij!" Hij was zijn gitaar aan het zoeken De uittocht uit Egypte: *doet een ruiter op een rennend paard na* Paf, paf, kzzzz, boem, bam, rakketakke, kzzzzzz, paba tja, die werden daar achtervolgd door Alibaba en de veetig revolvers Urbanus was h-i-l-a-r-i-s-c-h in het oneindigste kwadraat Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Voor mij zijn de favo's : Hans Teeuwen Bert Visscher Herman Finkers Urbanus Al die andere vind ik ook wel leuk maar niet alles....ik heb nu aan een prijsvraag meegedaan dan kun je 32 videobanden winnen van verschillende cabaretiers en de de vraag was heeeeeeeeel gemakkelijk : Wie liet t publiek t Onze Vader bidden ??? Dat kan er dus maar ene zijn, dacht ik zo.... |
|
HANS!!! geef ons heden ons dagelijks brood.... LEK-KER! -proest- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik vind Hard & Zielig en Trui de beste |
|
Trui is gewoon true! favo's: Leuke dingen doen Badmeester Kabouter FONS <---------------- Meisje en de zeven turken ("nou leg dat maar es uit") improvisatie (op trui) Fles Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: die vind ik ook allemaal goed behalve badmeester, verder vind ik "duits" erg goed en "garages en zagen" |
|
joah ik vergat DUITS bijna, 'die aaalltee schllaammpeeeeuuuhh', fuck zeg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
henk en bertje mariska van de pijnacker en de 10 imitaties ( pauw, espresso-apparaat enzo ) |
|
zijn wel lekker maar niet zoals mijn favorieten dus Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
'Paarden' van Hans Teeuwen. Weet je waar ik heel erg van hou?! PAARDEN! Met een goed paard doe ik dan een week, en dan ga ik met mijn vrienden op PAARDEN jacht. [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 09-04-2003 9:33] |
|
Ik heb het meer op Fons:"WEET JIJ WEL NIET....WAT JIJ JE OUDERS AANDOET?!" |
|
"Dat dan weer wel" is ook geniaal. Journalist tegen Joodse vrouw: "Worden jullie onderdrukt?" Joodse vrouw: "Da....da....dat moet ik aan m'n man vraaagn" Taxichauffeur: "Waar mot je heen?!" "Leidseplein" "Daar kom ik godverdomme net vandaan!!!" "Oh ehh, doe dan maar Rembrandtsplein" Die man was zo racistisch dat als Hitler himself naast 'm zou zitten, dat Hitler dan op een gegeven moment zou zeggen: "Also, also...!!" hahaha Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat liedje van Martine Bijl heerscht ook zwaar!! (Hans Teeuwen) "Dan begon die muziek: Rompepompepom, en dan wist je al... Dit wordt goed!! En dan vanuit het niets kwam die stem... "Kijk eens hier!" En dan was je zo benieuwd... Wat is er dan, Martine wat is er dan?? "Ik heb een wortel in mijn kut" OWKEEEJJJ!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Langs de schaduw van jou wanhoop Overwoekert het besluit... Toen ik die hoorde had ik echt respect voor die vent, dat hij zijn publiek zo in de zeik kan zetten heb je echt lef voor nodig... Alleen stom dat die zaal toch gewoon aan het einde klapte, als die vent daarom vraagt dan doe je dat toch niet? (misschien was het wel hun wraak) [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 09-04-2003 10:52] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Jah, hehe zo vet en van Dat Dan Weer Wel, dat stuk over Eerlijkheid en de Jostiband... die zijn ook echt zo goed... Blinded by Fear of Life... |
|
Hans regeert!! Hans Teeuwen - ‘Dat dan weer wel’ op 21 april 2003 op TV. Op 29 mei 2003 komt er een herhaling op tv van ‘Trui’. zie hier: http://www.agoratheater.nl/nieuws.html [Dit bericht is gewijzigd door Ronster op 09-04-2003 15:32] |
|
Mijn favo's: Bert Visser Harry Jekkers Youp van 't Hek En verdomme..hoe heet die Marokkaan nou?..Raymond nog iets? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
"Weet je wat ik ook leuk vind?" Dan ga ik op een verlaten landweggetje staan en wachten tot er een auto langs komt. Dan gooi ik een steen door de ruit heen en als die mensen naar buiten komen zeg ik: " Da was ik nie, da was een Neger!!" Hans Teeuwen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Herman Finkers Die man heeft gewoon briljante woordgrappen. |
|
quote: Ik ken wel een andere Marokkaan: Najib Amhali die is echt geniaal!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Of dan koop ik een videocamera en dan breng ik 'm na 3 weken weer terug, dn zeg ik dattie STINKT! Of dan ga ik naar de dokter en zeg ik dat ik een geslachtsziekte heb. Dan vraagt ie of ik m'n broek naar beneden wil doen en dan pis ik 'm recht in z'n gezicht! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |