|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wanneer ???? dat wil ik zien, ik heb toen z'n show in Tilburg gezien, een paar jaar geleden dus ik wil t echt wel nog een keer zien !!!! |
|
Het zit een beetje tussen cabaret en comedy in...maar kent iemand de theateruitvoeringen van Bottom? Ze hebben naast hun reguliere tvseries (en film) ook in het theater opgetreden, en daarvan zijn er 4 voorstellingen te zien op VHS (in het engels, niet ondertiteld)! Ik heb ze via Amazon.co.uk besteld, en ze zijn echt fantastisch! Er zitten drie videos in 1 pakket dat lievelijk "The Scratch and Sniff Box" is getiteld... en die box stinkt ook echt nog naar gore stront Het is vulgaire britse humor, snedig zoals Herman Finkers, goor zoals een gore metal band en bovenal niet politiek correct. Beide heren van Bottom hebben in The Young Ones gespeeld (en nog veeeeeeeeeeeeel meer). Een vriend van me heeft ooit die drie videobanden via Boudiqsue (metalwinkel) in Amsterdam gekocht. In totaal zijn er 4 verschillende VHS banden. Probeer ze in je klauwen te krijgen! |
|
Bottom rules!!!!! Echt zonde dat dat niet meer op TV is... Mirandarijntje: 21 april... Heb de info ook maar uit deze thread, dus don't blame me als t niet waar is [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 10-04-2003 12:59] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hahaaaa Ik heb net kaarten besteld voor de try-out van Hans Teeuwen met z'n nieuwe show "Industry of Love" op 26 april in de Lawei in Drachten! Dat wordt weer schuddebuike en dijenkletse! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: okeej, ik zal ook de gids in de gaten houden |
|
quote: Ik ben wel 's wat tegengekomen, maar meestal was het import... oftewel schijtduur! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb een show op vcd. (met die erfenis). Humor, maar op den duur gaat het een beetje vervelen (show duurt gewoon te lang) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Kent iemand de vliegende panters? die zijn ook wel grappig |
|
quote: ik heb ze afgelopen jaar op lowlands gezien..., was wel lachen! |
|
quote: Jaa heerschend flauw Je hebt 120 pinda's. Ik neem er 1/3e weg. Hoeveel pinda's heb je dan....? 119 2/3e Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Vind Dikkie Dik op zich nog wel redelijk. Verder kan ik er niet om lachen |
|
quote: hahaha die is wel heel flauw ja I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik zie persoonlijk liever Hans Teeuwen, hij is soms wel heel grof maar erg briljant! |
|
Morgen begint kaartverkoop voor eenmalige try-out van Hans Teeuwen's nieuwe show in de Stadsschouwburg te Velsen. Voorstelling op 28 april. Ik ga er heen !!!...Of ik hoop dat er kaartjes voor me bemachtigd worden... The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: jaja, bottom is helemaal te gek. heb zelf al die banden(de series) in de uk gekocht, heb de eerste 2 live banden en we zijn iets meer als een jaar geleden naar de laatste show in engeland geweest, was geweldig!!! Oud Vuil. |
|
quote: ja hallo sorry mijn kromme oren lieten mij in de steek in de kroeg...shit man hennig ambetant was dat Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote:Nogal Maar ik vergeef het u,we horen niet allemaal even goed he true disco chick |
|
wablief? Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Iemand eergisteren 'Dat dan weer wel' gezien van Hans Teeuwen?? Ik vond het tegenvallen! Hart en zielig en Met een breierdeck zijn beter. |
|
AAAARRRGGGHHHH!!! ik heb dat gemist !! hoewel ik hem wel in de schouwburg in maastricht gezien heb Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote:ik vond hem geweldig maar ik ken zijn andere shows niet, en deze had ik al een paar keer gehoord HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik vond die Hans Teeuwen echt twee keer niks.. Maar ik zie hier dat het aan mij ligt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Zal wel weer zo'n verschil tussen Nederland en Vlaanderen zijn. Is het je ooit al opgevallen hoe die Hollander in De Rechtvaardige Rechters altijd het minst grappig uit de hoek komt? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Nu je het zegt.. Maar.. vroeger vond ik Van Kooten & De Bie wel hilarisch! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |