|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoei, ik ben daar wel bij denk ik zo! 'Ascension of Terror' was niet verkeerd. |
|
WAAAAA! Heersch! Daar ga ik hopelijk ook bij zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hier ben ik uiteraard ook. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Uiteraard ben ik er ook. TJOKKEFOLL ......net zoals hub. |
|
ik wil daar ook heeeen! ff een slaapplaats zien te regelen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: auto of station.......zo geregeld. |
|
niemand die ik ken rijdt auto.. nog 2 maandjes en dan heb ik hopelijk rijbewijs.. maar dan kan ik niet drinken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
zal er wezen! I welcome you to a world pitch black |
|
hmm hier wil ik ook heen. Eens kijken of er iets geregeld kan worden met vervoer enzo How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Lijstje: -Dwaallicht -XnegativeX -Claw -Fedaykin -Vlkodlak -... Aeternus heerscht! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
-Dwaallicht -XnegativeX -Claw -Fedaykin -Vlkodlak -Gangrad Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Kijk dat is nog eens leuk om te horen! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:Haha,zowel Heuy als ik kunnen niet TJOKKEFOLL worden aangezien wij beiden de 2 busjes met Aeternus en Windir moeten rijden.Word dus een weekje geen alcohol. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! En als we dan wel zouden kloekuh en rijden tegelijk, bestaat er een grote kans dat er in één of twee klappen 2 geweldige bands van de aardbodem zullen verdwijnen |
|
ik vrees voor de toekomst van Aeternus en Windir Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Im gonna be there im gonna be there gelukkig woon ik nu een een keer ergens in de buurt scheelt weer reizen en anders MARC ik ik crasch bij jou als ik de trein mis laatse gaat rond 10 over half 3 xxXXxx |
|
quote: HEUY!!!! Gelukkig kunnen ze geen nederlands lezen Ik ben tijdens mijn werk altijd serieus, dus ze zullen hierna nog wel meer cd's kunnen uitbrengen |
|
Rargh!! Ik dacht dat er 4 optredens in nederland zouden komen. ennihoe, ik ga mijn best doen om er aanwezig te zijn, maar reken er maar niet op. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik stel u er persoonlijk voor aansprakelijk als dat niet het geval is Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Maar goed dat we ook nog serieus kunnen zijn Anders was het inderdaad de allerlaatste tour ooit geweest van deze bands.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik was eergister nog op zoek naar het vorige Windir topic, omdat ik me afvroeg of deze tour nog door zou gaan.. Jammer dat ze niet (zoals je daar zei) op 4 plaatsen in Nederland optreden. Dan maar naar de goudvishal afreizen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Wow.. zeg maar als de voorverkoop begint, Aeternus in de goudvishal.. sick... maar vooral gaaf! (beter dan in bijv. zo'n sfeerloos 013), nou maar hopen dat het geluid ook vet is.. Count me in.. |
|
quote:Oorspronkelijk was het de bedoeling om 4 optredens in Nederland te doen maar hier zijn organisatoren nogal laks in het beantwoorden van mails/aanbiedingen(andere boekingskantoren kunnen dit beamen).In het buitenland word er normaal geantwoord op een mail en hier neemt men niet eens de moeite om iets te laten horen.En achteraf krijg je dan te horen dat ze wel interesse hadden om zo'n show te boeken.Waarom reageren ze dan niet Om verdere ergernis te besparen hebben we dan ook besloten om Arnhem als enige optreden in Nederland te boeken en de overige 4 shows in het buitenland te doen waar men wel op een normale/fatsoenlijke manier werkt. Het is spijtig voor de fans in Nederland maar klagen kan natuurlijk altijd bij je eigen lokale zaal(want bijna alle zalen in Nederland zijn benaderd door ons). Maar goed,Aeternus voor het eerst in 3 jaar weer op tournee.Ze hebben ditmaal 2 albums om te promoten aangezien voor "Ascension..." geen tournee is geweest. Voor Windir word dit de eerste keer buiten Noorwegen en persoonlijk vind ik deze band een van de beste live bands momenteel(voor gegenen die er geweest zijn:denk aan de optredens op Inferno festival en Hole in the Sky festival). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben hier ook van de partij! |
|
Ik ben daar |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |