|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Aan de bandnaam te horen is het vieze grind. Niet echt mijn genre, maar weten ze er nog wat van te bakken?? Of is het iets heel anders? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
KIPPEVEL??? Fucking hell.... kippevel van dit soort muziek . Ik krijg er behoorlijk zware oogleden van in ieder geval. |
|
k vond ze in Arnhem best om aan te horen en zien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
heerschend! |
|
wat een naam. begin benieuwd te worden naar songtitels. Oud Vuil. |
|
quote: Kutnummers |
|
quote: Kun je verwachten met zo'n bandnaam. ...maareh, dat kan ik ook best goed. |
|
quote: Als ze maar blokjes hebben he Ik was trouwens aangenaam verrast door de heren. Ik verwachte er van tevoren niet echt veel van, maar werd ff omver geblazen. Vooral Maurice kan een aardig potje meppen op die ketel van 'm! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ok kippenvel is misschien het meest geschikte woord, maar gaaf vond ik het zeker...MEGA VET eigelijk... Een song titles: $4 Bitch Disfigurement Pissing Out The Seasons Positive Aspects Of Collective Chaos Wat wil je nog meer.. Ik vind het trouwens niet erg standaard grind.. Het heeft een groter "beuk" gehalte.. my reply crew --> sick of you! |
|
Het was allesverwoestend in Arnhem, zie er al naar uit om ze nog een keer live te zien BLASTBEATS FOREVER |
|
het was wel een gezellig orkestje, alhoewel ze in arnhem wel extreem goed speelde tegenover lottum of venray. drummer zit trouwes bij mij in een grind bandje... |
|
Was aardig te pruimen. |
|
Ik heb ze in arnhem en in venray gezien allebei de keren zwaar vet! strakke drums, ranzige riffs en SNEL dat lijkt me toch genoeg |
|
het komt wel goed met deze mannen |
|
quote: U bent dan ook uniek. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ook sesamstraat aan t kijken? |
|
Cliteater, vetjes heur... Rockte de haren van den zak in Arnheim... True Metal Never Dies |
|
quote: Shit! Vergeten! Ik zal Cliteater trouwens eens uitchecken. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
De cd word over een tijdje opgenomen.. Als het net zo beukt als de shows dan komt het idd wel goed met deze clitsplitters.. my reply crew --> sick of you! |
|
cliteater, ik zie de hele tijd een soort "hannibal" voor me, met mes en vork en een klein bordje met daarop... brrr Oud Vuil. |
|
quote: Argh! Thanks for that mental picture |
|
graag gedaan! Oud Vuil. |
|
quote: Ykl! |
|
Heb Cliteater ook in Arnhem gezien, op Op Volle Snoeren. Vond het ook een erg goede band Zanger is toch zelfde zanger als Inhume? |
|
quote: Yep, Joost. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |