|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
//edit: dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 22-05-2003 9:17] |
|
quote: das wel goed weg te drinken ja! |
|
quote: dat hadden ze laatst op mijn werk als bier van de maand, jum jum "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: kan ik hieruit opmaken dat arrebar de tap komt leegdrinken? Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Het klopt dat er 2 Damnable's zijn. 1 uit Polen, en 1 uit Den Haag. Ik zit zelf in de haagse Damnable. We weten sinds een tijdje van elkaars bestaan af. We hebben die gasten gezien in Baroeg. We spelen beide lompe death metal!!!! Petomanen zijn ook normale mensen |
|
Wat GAAF!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Idd, ben benieuwd naar jullie live prestaties met Enfeeble!! Petomanen zijn ook normale mensen |
|
tjokkefol natuurlijk |
|
Ik ben d'r met dank aan Arrebar |
|
quote: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
tof el! |
|
quote: Miss Lucifer komt ook en arrebar natuurlijk |
|
ik denk dat ik ook wel kom heerschen |
|
quote: Yeah wat een gezelligheid!!!!!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Komt Allen, Het wordt 1 groot feest. Devastator (vocals Damnable) Petomanen zijn ook normale mensen |
|
quote: damnable zien we toch niet |
|
quote: Hmm dat zal toch niet, we beginnen om 23:00, en spelen echt geen set van 2 uur. Devastator (zanger Damnable) Petomanen zijn ook normale mensen |
|
quote: Dat moe je zelf weten. Des te meer bier voor ons. Petomanen zijn ook normale mensen |
|
quote: met tegenzin, ik en arrebar moeten de volgende dag werken |
|
Ja das jammer dan he, ben jij nou een echte vent??? Petomanen zijn ook normale mensen |
|
we moeten terug met de trein, en nee, we gaan niet terug lopen naar voorschoten |
|
Haha, ja ik geef je groot gelijk Petomanen zijn ook normale mensen |
|
wat voor bier verkopen ze eigenlijk in de trein? |
|
quote: ja de reis terug kan na 12en nogal kutzijn, want op voorschoten blijven de treinen niet de hele nacht door stoppen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |