|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha, yes!! Alleen jammer van boombaard, enfeeble foto's! Maar beter van die foto's met dat meisje |
|
quote: Er zaten hele leuke bij (Blasfemie in de speeltuin) dus eigenlijk wel jammer... was zij je vriendin niet dan?? [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 31-05-2003 20:30] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
was het maar zo |
|
quote: Hahaa... single?? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
jaja het HEERSCHTE! echt zonde van die foto's er stonden volgens mij best wat "sfeer"foto's op (Boombaard/Enfeeble), en ook de "blasfemische" schoenen van Wlad ... ook zonde van "blasfemie in de speeltuin" dat waren toffe foto's die doen we nog wel een keer over! en nu ga ik maar eens in bad, er kleeft vuil van Enfeeble/Boombaard en m'n werk aan me! @Wlad/Ar: TJOKKEFOL! @Miss Lucifer: @Aerodis: np: Enfeeble - The Cruel Knife of Tezcatlipoca (zegt genoeg denk ik ) |
|
Ik nog wel, biatch . Arghhhhh Nou ja, ik zie Boombaard waarschijnlijk 7 Juli weer samen met Heidevolk |
|
quote: hij is dus kwijt geraakt tijdens damnable dus... en bedankt voor de gave reacties... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Wij waren voor Damnable al weg (treinen...zucht) erg kut van je telefoon |
|
ja ach komt wel goed maar ja.... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
vast wel, die gasten die daar werken komen dat soort dingen vast vaker tegen ik hoor m'n vriendin nog steeds zeggen dat ze het raar vond dat arrebar (gitarist/bassist) en ik (bassist) in hetzelfde tempo bangden |
|
Zijn er over het algemeen nog mensen die Damnable wel hebben gezien, zo ja, wat vonden jullie ervan?? Petomanen zijn ook normale mensen |
|
quote: het zal wel door het bier komen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:jij vond na al dat bier sas ineens leuk, of heb je het nu over fotos met iemand anders "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja, dat was uiteraard hakken geblazen en nog bedankt voor Demolition Dig!!!!!!!!!!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
ik was er toen ff niet bedrankt voor de toffe reacties jongens! volgende keer met intestterror? |
|
ja aerodis goed idee!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: TJOKKEFOL! np: Onkel Tom |
|
quote: Ok dan !!!! Ja we waren zelf heel erg te spreken over het optreden, we hadden er zin in!!!!! Petomanen zijn ook normale mensen |
|
jaja, arrebar. Ik was de volgende ochtend nog helder en fris. Maar volgend enfeeble optreden ben ik er weer bij (als het op een geschikte datum is) |
|
maar wij waren om half 9 alweer wakker |
|
quote: jij stond ook niet vooraan te bangen we doelen op die "menschen" met die wijde broeken en rood-witte schakelkettingen |
|
In den randstad ben ik dat wel gewend. We zullen zien hoe het er aan toe is bij enfeeble en intestterrror |
|
quote: JA wij hadden ook zin, het was een top-avond!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: idd dat is onvermijdelijk bij ons in de buurt, maarja... ze brengen ons geld en bier-omzet...... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |