|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
*proost* wij komen heru-en |
|
ik kom ook Kankerlul |
|
quote: ... maar niet HERUUUUUUUUUUUUUUU Bruce Banner |
|
het word gezellig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
tof jongens! |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-05-2003 19:12] |
|
goh, zullen we de bands laten zitten en onszelf het lazarus zuipen? Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Nou dat wordt nog een volle bak, GAAF HOOR!!! Damnable, Enfeeble en Boombaard gaan Musicon omver blazen En het is www.damnable.nl, dus niet .com [Dit bericht is gewijzigd door Devastator op 28-05-2003 14:12] Petomanen zijn ook normale mensen |
|
hey devastator! duidelijk zin in we laten Boombaard gewoon soundchecken kunnen wij alvast |
|
Idd, ken helaas alleen nie veel zuipen, moe nog rijden , maar hoe dan ook gaan we flink blazen daaro, we spelen alleen wel met een inval gitarist, onze tweede gitarist is er nie Petomanen zijn ook normale mensen |
|
yeah, ik hoorde het van Renato gisteren. hoe laat denk je er te zijn, vrijdag? |
|
Een uurtje of 8 of zo. En jullie?? Petomanen zijn ook normale mensen |
|
wij zijn er om 7 uur al ofzo geloof ik misschien dat ik daarna nog ga eten in de snackbar om de hoek oid. ik zie het nog wel! maar het laatste nieuws is dat we er 7 uur zijn |
|
Oke, moeten alle bands er om 19:00 zijn dan?? He klopt het dat jullie een nummer van ons willen coveren?? "DEMOLITION DIG!!" Petomanen zijn ook normale mensen |
|
yeah, dat klopt! |
|
quote: kut, we zijn vandaag bijna een half uur op zoek geweest naar een normale snackbar in DH |
|
quote: Kunnen jullie me ook al spelen dan?? Petomanen zijn ook normale mensen |
|
IK KOM OOK!! LANG LEVE DEN FURIE LANG LEVE BOOMBAARD EN LANG LEVE ENFEEBLE! |
|
quote:Kom je nog snaack? |
|
Het was krieg |
|
aaaarrrrrrrghhhhhhh |
|
quote: Nee dus |