![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ik kom ook ![]() ![]() ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: ... maar niet HERUUUUUUUUUUUUUUU ![]() Bruce Banner ![]() |
|
het word gezellig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
tof jongens! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-05-2003 19:12] ![]() |
|
goh, zullen we de bands laten zitten en onszelf het lazarus zuipen? ![]() ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
Nou dat wordt nog een volle bak, GAAF HOOR!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Damnable, Enfeeble en Boombaard gaan Musicon omver blazen ![]() ![]() En het is www.damnable.nl, dus niet .com ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Devastator op 28-05-2003 14:12] Petomanen zijn ook normale mensen ![]() |
|
hey devastator! duidelijk zin in ![]() we laten Boombaard gewoon soundchecken kunnen wij alvast ![]() ![]() |
|
Idd, ken helaas alleen nie veel zuipen, moe nog rijden ![]() ![]() ![]() ![]() Petomanen zijn ook normale mensen ![]() |
|
yeah, ik hoorde het van Renato gisteren. hoe laat denk je er te zijn, vrijdag? ![]() |
|
Een uurtje of 8 of zo. En jullie?? Petomanen zijn ook normale mensen ![]() |
|
wij zijn er om 7 uur al ofzo geloof ik ![]() misschien dat ik daarna nog ga eten in de snackbar om de hoek oid. ik zie het nog wel! maar het laatste nieuws is dat we er 7 uur zijn ![]() ![]() |
|
Oke, moeten alle bands er om 19:00 zijn dan?? He klopt het dat jullie een nummer van ons willen coveren?? "DEMOLITION DIG!!" ![]() ![]() ![]() Petomanen zijn ook normale mensen ![]() |
|
yeah, dat klopt! ![]() |
|
quote: kut, we zijn vandaag bijna een half uur op zoek geweest naar een normale snackbar in DH ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Kunnen jullie me ook al spelen dan?? ![]() ![]() Petomanen zijn ook normale mensen ![]() |
|
IK KOM OOK!! LANG LEVE DEN FURIE LANG LEVE BOOMBAARD EN LANG LEVE ENFEEBLE! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Kom je nog snaack? ![]() ![]() |
|
Het was krieg ![]() ![]() |
|
aaaarrrrrrrghhhhhhh ![]() |
|
quote: Nee dus ![]() ![]() |
|
jammer man! volgende keer dan maar ![]() ![]() |
|
Ga je binnenkort nog is optreden Aerodis? ![]() |