IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Damnable, Enfeeble en Boombaard 30 Mei in Den Haag Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-05-2003 9:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja, en ga je dan wel kijken

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-05-2003 9:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik beloof op mijn erewoord, dat ik Vladimir, dan wel ga kijken naar enfeeble.

Doch, heb ik wel een deel gehoord. En het klonk zeker vet

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-05-2003 9:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hehehe
binnenkort geloof ik stukjes online

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-05-2003 11:20 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

wat was ik tjokkefoll gister.
maar ze hadden er lekker bier

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-05-2003 11:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 11:20 schreef arrebar het volgende:
wat was ik tjokkefoll gister.
maar ze hadden er lekker bier

en ik ga nu an't werk! 't was top!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-05-2003 12:01 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ja zeker was het top

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-05-2003 12:02 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

veel numetal volk trouwens

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-05-2003 12:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Jij met je nu-metal folk! Ik heb er niks van gemerkt!?

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-05-2003 15:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Als je nog foto's hebt ellesar mot je ze even mailen als dat kan!
Zie mijn profiel voor het email adres.

einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 31-05-2003 17:32 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

ja was zeker GAAF! leuk dat jullie er waren, maar...............mijn telefoon is pleite heeft een van jullie mijn siemens (groen,postbank-geval) m35 gezien???

danke schon!!!! paul

Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-05-2003 18:15 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

eikol!
ik heb 'm iig niet. Was wel mn Iron Maiden CD vergeten

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 31-05-2003 19:15 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Hahaa het was echt super... alleen jammer dat we Damnable niet hebben gezien!! (en dat ik waarschijnlijk de meest un-true-e persoon aanwezig was) Het bier was wel lekkoooooor!!!

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-05-2003 19:16 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hahaha
ik vond je wel true! godver, zit er een zm'er bij mij op school, weet ik het nie eens !

einsatzcommando
Orval
Posted 31-05-2003 19:19 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 31 mei 2003 19:16 schreef aerodis het volgende:
hahaha
ik vond je wel true! godver, zit er een zm'er bij mij op school, weet ik het nie eens !

ja??? bij ons??? o

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-05-2003 19:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

HEY DE ZANGER VAN ENFEEBLE!

Miss Lucifer
Posted 31-05-2003 19:20 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 19:16 schreef aerodis het volgende:
hahaha

thnx... hahaa ja je vroeg er niet naar he?

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

einsatzcommando
Orval
Posted 31-05-2003 19:21 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

bier je lult raar!!!

Miss Lucifer
Posted 31-05-2003 19:21 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 19:19 schreef einsatzcommando het volgende:
ja??? bij ons??? o

Jaah... ikke! Jullie waren super goed gister!!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-05-2003 19:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 19:21 schreef einsatzcommando het volgende:
bier je lult raar!!!

tzegtie?
het was leuk! goed geluid geloof ik ook

Miss Lucifer
Posted 31-05-2003 19:25 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 19:22 schreef aerodis het volgende:
tzegtie?
het was leuk! goed geluid geloof ik ook

Ja, veel beter dan ik had verwacht, het ziet er niet zo heel fantastisch uit van buiten maar van binnen is het heel leuk, prima geluid...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-05-2003 19:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ken je btw. beherit

Miss Lucifer
Posted 31-05-2003 19:29 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 19:28 schreef aerodis het volgende:
ken je btw. beherit

Nee... wat is dat dan?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-05-2003 19:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

gaaf! probeer het eens zou ik zeggen
en ga niet Rhapsody luisteren zoals ellie

Miss Lucifer
Posted 31-05-2003 19:33 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 19:30 schreef aerodis het volgende:
gaaf! probeer het eens zou ik zeggen
en ga niet Rhapsody luisteren zoals ellie

Ik zal het zeker proberen, maar wat Rhapsody betreft is het al te laat hahaaa

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-05-2003 20:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ja, die enfeeble was echt vet.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com