|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL @ Vampire Ricardo I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb hem inmiddels al redelijk vaak gehoord en ik moet zeggen dat ik dit toch wel hun meest interessante werk sinds blodhemn vind. Aardig wat afwisseling en redelijk originele sound en toch weer wat van die oude enslaved riffs, gaaf dus . |
|
Vond jij Blodhemn ook tof!? |
|
quote: Meeste nummers van Blodhemn kan ik wel waarderen, vooral "I lenker til ragnarok" en "Eit auga til mimir" , maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan de cd's daarvoor . |
|
Ik vind eigenlijk voornamelijk vanaf Blodhemn de boel tof, is het voor mij dan een aanrader? |
|
quote: Het heeft niet dat psychedelische van de latere albums. Blodhemn is wat harder, melodieuzer en wat helderder geproduceerd. Ik vind het eigenlijk een beetje een afwijkende plaat t.o.v. de eerdere en latere releases. Maar wel steengoed en typisch Enslaved! Zie maar wat je ermee doet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zoals NecRobert al zei deze cd is anders dan het eerdere en latere werk. Er zijn al wel wat vreemde elementen te vinden als je goed luistert, maar je moet niet zoiets als monumension verwachten. |
|
Hahahaa... Ik zal wel eens wat downloaden om te luisteren of het wat is |
|
Hmmm...ik heb 'm reeds in m'n bezit, geen teksten in het boekje en het is wennen... |
|
quote: Kun jij zeggen wat je er 'wennen' aan vind? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 11-05-2003 17:07] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hmmm...nou, ik denk dat je dat zelf moet ondervinden. Ik moet de laatste tijd aan elk nieuw enslaved album wennen. |
|
quote:Ik ook al sinds Blodhemn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bij gekomen van Gisteravond? |
|
quote: Zeker hehehe, jij ook weer helemaal toll?! Over Enslaved, tja...Mardraum was trouwens wel vet! |
|
Ik vind enslaved een superband. ook vind ik alle cd's van hen goed,en dat gebeurt niet vaak. ik ben dan ook vresleijk benieuwd naar hun nieuweling. ik heb hoge verwachtingen. |
|
De vraag is moeten wij dit gezelschap van Frost nog wel serineus nemen |
|
Ik vind Eld trouwens goed, vooral 793 (Slaget Om Lindisfarne) Sverdslag Knuste Kristman skalle! (of iets in die geest ) |
|
quote: Ben ik helemaal mee eens Eld was een goede, maar daarna, vlogen de sterren om hun hoofd |
|
hordanes land boven alles. |
|
Nee! Geef mij maar de Satyricon/Enlaved- split: Yggdrasill ! Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik lust alleen nieuwe Enslaved, zo vanaf 2000. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
FROST!, FUCKING FROST!!! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Yep, Frost it is. Maar ook Vikingligr Veldi! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |