|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heidenen! Alle Enslaved cd's zijn interessant. |
|
Ja inderdaad! (vooral de ouwere... ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Pfff, na Blodhemn... Je kan me de bout hachelen! |
|
Verkeerde opmerking? [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 12-05-2003 16:42] |
|
Dit jaar nog komt een zeer gelimiteerde 7"EP van Enslaved uit.Niet zoals iedereen zou verwachten bij Osmose maar zoals het er nu naar uitziet via Soulseller records. Ben zeer benieuwd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hou mij aanbevolen voor die 7". Enslaved heerscht de vikinghelmen van de kop. |
|
Frost Frost Frost met die lekkere bubbels erin Tot hoever kun je gaan om deze band serieus te nemen, ja de eerste drie zijn rozemarijn en klinisch schoon van kunst, daarna gaat bij mij een klingel, tot hier en niet verder Maar dat had u wel begrepen. Trouwens FROST is hun beste JAwel |
|
Jezus kerel, jouw posts hebben een hoog poetisch gehalte ... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Mijn gedeelte zit er bijna op, ik wil erop wijzen dat ik geen scheldwoorden als Jezus tolereer, maar bij deze vergeef ik u, omdat het vandaag(Dinsdag) dertien mei is en dat betekent een speciale dag voor ons allen hier op ZM, want heer Paul viert zijn verjaardag, en dan zijn wij heden allemaal blij, en nu is mijn vraag die ik stel voor de tweede maal, en ik hoop aan toevloed van antwoorden, kunnen we Enslaved nog wel serieus nemen(is er nog leven na ELD) |
|
quote:Gelukkig zijn er nog bands zoals Frostmoon e.d. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Daar we op |
|
quote: De Frostmoon die Tordenkrig hebben uitgebracht? Die vond ik zelf niet echt bijzonder. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Ik wel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mag niet eenieder dat voor zichzelf bepalen? Ik vind zowel het oude als het nieuwe werk van Enslaved geweldig. En ten tweede: moet muziek altijd serieus zijn om goed te zijn? Van de cd Below the lights vind ik trouwens dat de band het peil van gemiddelde blackmetal ontsteigt. King Crimson en Hawkwind invloeden komen voorbij en dat heb ik nog niet eerder gehoord in de Black. Ik ben dus zwaar te spreken over het recente werk van Enslaved. |
|
quote: ok Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Heb vandaag de nieuwe Enslaved binnen.Heb 'em nu enkele keren gedraaid en er staan best gave nummers op maar helaas...het is toch niet meer echt Enslaved zoalss ik ze graag hoor. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben benieuwd!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Moet wel eerlijk zeggen dat de lay-out en artwork erg mooi is geworden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind het een super cd. Die Ivar Peersen is een van de grootste muzikale genieen van de huidige scene. JAmmer dat ze een aantal ajren geleden zo tegenvielen live, door een ongelooflijk slecht geluid. Ik hoop dat ze eens snel naar Nederland terugkomen en een superconcert weggeven. en dan ga ik veel van dittum en dattum (air-versie weliswaar)doen. en ook nog wel wat van |
|
Hun optreden op het allereerste Infernofestival in 2001 was het allereerste Enslaved optreden met een goed geluid waar ik bij ben geweest en dat was echt Inderdaad jammer dat ze altijd zo'n kutgeluid hebben gehad in Nederland en belgie Ze kunnen in ieder geval wel goed live spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gave Plaat vooral de openings track, helaas niet zo goed als het oude materiaal. Maar toch GAAAAAV |
|
quote: Toch nog iemand die Frostmoon kent. Ik had het hier op het forum ooit eens aangeraden, maar daar waren geen reactie's op. Tordenkrig is een vette plaat [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-05-2003 15:12] |
|
quote:Zeer zeker,en ik had voor de "Tordenkrig"cd ook al beide 7"EP's.Gave band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb net Below the Lights binnen en ik moet zeggen dat ie me zeer goed bevalt! Hij is iig weer wat meer recht toe recht an dan Monumension. NP."The Dead Stare" Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |