IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Enslaved - Below the lights Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 12-05-2003 15:16 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 12 mei 2003 14:42 schreef Pazuzu het volgende:
Ik lust alleen nieuwe Enslaved, zo vanaf 2000.

Precies, zoals ik al schreef... Vanaf Blodhemn. Vanaf toen maakten ze pas echt interessante muziek!

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 12-05-2003 16:12 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Heidenen! Alle Enslaved cd's zijn interessant.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2003 16:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja inderdaad! (vooral de ouwere... )

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 12-05-2003 16:35 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 12 mei 2003 15:16 schreef Inside-Lie het volgende:
Precies, zoals ik al schreef... Vanaf Blodhemn. Vanaf toen maakten ze pas echt interessante muziek!

Pfff, na Blodhemn...

Je kan me de bout hachelen!

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 12-05-2003 16:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Verkeerde opmerking?

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 12-05-2003 16:42]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-05-2003 20:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dit jaar nog komt een zeer gelimiteerde 7"EP van Enslaved uit.Niet zoals iedereen zou verwachten bij Osmose maar zoals het er nu naar uitziet via Soulseller records.

Ben zeer benieuwd

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 13-05-2003 20:20 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

Ik hou mij aanbevolen voor die 7". Enslaved heerscht de vikinghelmen van de kop.

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-05-2003 20:23 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Frost Frost Frost met die lekkere bubbels erin
Tot hoever kun je gaan om deze band serieus te nemen, ja de eerste drie zijn rozemarijn en klinisch schoon van kunst, daarna gaat bij mij een klingel, tot hier en niet verder
Maar dat had u wel begrepen. Trouwens FROST is hun beste JAwel

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 13-05-2003 20:31 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Jezus kerel, jouw posts hebben een hoog poetisch gehalte ...

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-05-2003 20:44 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 20:31 schreef Gangrad het volgende:
Jezus kerel, jouw posts hebben een hoog poetisch gehalte ...

Mijn gedeelte zit er bijna op, ik wil erop wijzen dat ik geen scheldwoorden als Jezus tolereer, maar bij deze vergeef ik u, omdat het vandaag(Dinsdag) dertien mei is en dat betekent een speciale dag voor ons allen hier op ZM, want heer Paul viert zijn verjaardag, en dan zijn wij heden allemaal blij, en nu is mijn vraag die ik stel voor de tweede maal, en ik hoop aan toevloed van antwoorden, kunnen we Enslaved nog wel serieus nemen(is er nog leven na ELD)

Hub de Gallier
Posted 13-05-2003 20:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 20:44 schreef Heer Krieg het volgende:
Mijn gedeelte zit er bijna op, ik wil erop wijzen dat ik geen scheldwoorden als Jezus tolereer, maar bij deze vergeef ik u, omdat het vandaag(Dinsdag) dertien mei is en dat betekent een speciale dag voor ons allen hier op ZM, want heer Paul viert zijn verjaardag, en dan zijn wij heden allemaal blij, en nu is mijn vraag die ik stel voor de tweede maal, en ik hoop aan toevloed van antwoorden, kunnen we Enslaved nog wel serieus nemen(is er nog leven na ELD)
Gelukkig zijn er nog bands zoals Frostmoon e.d.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-05-2003 20:49 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 20:47 schreef Hub de Gallier het volgende:

Daar we op

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 13-05-2003 20:49 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:

De Frostmoon die Tordenkrig hebben uitgebracht? Die vond ik zelf niet echt bijzonder.

Hub de Gallier
Posted 13-05-2003 20:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 20:49 schreef Gangrad het volgende:
De Frostmoon die Tordenkrig hebben uitgebracht? Die vond ik zelf niet echt bijzonder.
Ik wel

Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 13-05-2003 20:50 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

quote:
Op 13 mei 2003 20:44 schreef Heer Krieg het volgende:
... kunnen we Enslaved nog wel serieus nemen(is er nog leven na ELD)

Mag niet eenieder dat voor zichzelf bepalen?
Ik vind zowel het oude als het nieuwe werk van Enslaved geweldig. En ten tweede: moet muziek altijd serieus zijn om goed te zijn?

Van de cd Below the lights vind ik trouwens dat de band het peil van gemiddelde blackmetal ontsteigt. King Crimson en Hawkwind invloeden komen voorbij en dat heb ik nog niet eerder gehoord in de Black.
Ik ben dus zwaar te spreken over het recente werk van Enslaved.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 13-05-2003 20:54 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 20:50 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik wel

ok

Hub de Gallier
Posted 23-05-2003 19:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag de nieuwe Enslaved binnen.Heb 'em nu enkele keren gedraaid en er staan best gave nummers op maar helaas...het is toch niet meer echt Enslaved zoalss ik ze graag hoor.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-05-2003 19:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ben benieuwd!!!

Hub de Gallier
Posted 23-05-2003 19:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Moet wel eerlijk zeggen dat de lay-out en artwork erg mooi is geworden

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2003 21:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vind het een super cd. Die Ivar Peersen is een van de grootste muzikale genieen van de huidige scene.
JAmmer dat ze een aantal ajren geleden zo tegenvielen live, door een ongelooflijk slecht geluid. Ik hoop dat ze eens snel naar Nederland terugkomen en een superconcert weggeven. en dan ga ik veel van dittum en dattum (air-versie weliswaar)doen. en ook nog wel wat van

Hub de Gallier
Posted 24-05-2003 8:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hun optreden op het allereerste Infernofestival in 2001 was het allereerste Enslaved optreden met een goed geluid waar ik bij ben geweest en dat was echt

Inderdaad jammer dat ze altijd zo'n kutgeluid hebben gehad in Nederland en belgie
Ze kunnen in ieder geval wel goed live spelen

Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 24-05-2003 10:11 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

Gave Plaat vooral de openings track, helaas niet zo goed als het oude materiaal.
Maar toch GAAAAAV

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-05-2003 15:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:

Toch nog iemand die Frostmoon kent. Ik had het hier op het forum ooit eens aangeraden, maar daar waren geen reactie's op. Tordenkrig is een vette plaat

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-05-2003 15:12]

Hub de Gallier
Posted 24-05-2003 15:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 15:10 schreef BurZum het volgende:
Toch nog iemand die Frostmoon kent. Ik had het hier op het forum ooit eens aangeraden, maar daar waren geen reactie's op. Tordenkrig is een vette plaat
Zeer zeker,en ik had voor de "Tordenkrig"cd ook al beide 7"EP's.Gave band

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-05-2003 17:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb net Below the Lights binnen en ik moet zeggen dat ie me zeer goed bevalt!
Hij is iig weer wat meer recht toe recht an dan Monumension.

NP."The Dead Stare"

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com