IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Enslaved - Below the lights Vorige pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-05-2004 23:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 20:11 schreef altx het volgende:
Heb je Farmakon - A Warm Glimpse al?
Of Disillusion - Back To The Times Of Splendor

Nee

nee

GODVERDOMME

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-05-2004 11:06 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 20:11 schreef altx het volgende:
Heb je Farmakon - A Warm Glimpse al?
Of Disillusion - Back To The Times Of Splendor?
Of misschien een album van Ephel Duath?

Wat heeft Ephel Duath met Opeth te maken? Of Enslaved?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-05-2004 11:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 11:06 schreef Psychonaut het volgende:
Wat heeft Ephel Duath met Opeth te maken? Of Enslaved?

Was een half-sarcastisch antwoord op deze post:

quote:
Op 28 mei 2004 20:33 schreef Malekith het volgende:
Oew, iets weg van Opeth
Die handel moet ik in huis halen!

Zo van, als je alles in huis wilt halen wat ook maar enigszins op Opeth lijkt, ben je nog wel ff bezig...
En als je de link tussen Opeth en Ephel Duath niet ziet/hoort, tsja...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-05-2004 11:17 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 11:14 schreef altx het volgende:
En als je de link tussen Opeth en Ephel Duath niet ziet/hoort, tsja...

Nee, ik heb geen idee. Leg eens uit?

nekro
Usericon van nekro
Posted 30-05-2004 11:29 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Dat wil ik ook wel eens weten. Die link...

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-05-2004 14:04 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 11:14 schreef altx het volgende:
Was een half-sarcastisch antwoord op deze post:

Zo van, als je alles in huis wilt halen wat ook maar enigszins op Opeth lijkt, ben je nog wel ff bezig...

Sarcasme heerscht.

"Obras son amores y no buenas razones"

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-08-2005 19:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Na Mardraum verkocht te hebben dacht ik altijd dat de latere Enslaved niet zo gaaf was, maar ik heb sinds vanochtend Below the Lights in mijn bezit en hij is echt heel erg fijn.
Nu snel Monumension en ISA te pakken zien te krijgen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-08-2005 19:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nieuwere Enslaved is idd erg gaaf, ook al zijn ze mijlenver verwijderd van hun oorspronkeleijke sound.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 20-08-2005 19:07 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

Echt, wat is de nieuwe enslaved slecht zeg.
Ben laatst bij een optreden geweest en had nog niks gehoord dat ze een nieuwe 'sound' hadden. Nou ik was in staat om mn geld terug te vragen. Wat een bagger. Zonde dat ze zo diep kunnen zinken

[Dit bericht is gewijzigd door Pierced by the metal op 20-08-2005 19:08]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-08-2005 19:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 19:07 schreef Pierced by the metal het volgende:
Echt, wat is de nieuwe enslaved slecht zeg.
Ben laatst bij een optreden geweest en had nog niks gehoord dat ze een nieuwe 'sound' hadden. Nou ik was in staat om mn geld terug te vragen. Wat een bagger. Zonde dat ze zo diep kunnen zinken

Cultuurbarbaar.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-08-2005 19:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 19:01 schreef Sater het volgende:
Na Mardraum verkocht te hebben dacht ik altijd dat de latere Enslaved niet zo gaaf was, maar ik heb sinds vanochtend Below the Lights in mijn bezit en hij is echt heel erg fijn.
Nu snel Monumension en ISA te pakken zien te krijgen.
ISA is dan verplichte kost! Prachtplaat!
Monumension vind ik persoonlijk iets TE psychedelisch en zwaar op de maag liggend. De minste Enslaved plaat ooit imo.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-08-2005 19:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

De minste vind ik tot nu toe Mardraum. Wat ik van Monumension heb gehoord vond ik wel oke eigenlijk. ISA gaat een stukje omhoog op de wantlist.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-08-2005 19:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Mardraum is idd ietsje onsamenhangend, maar er staan erg sterke nummers op!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-08-2005 19:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind "Mardraum" wel degelijk samenhangend. Alleen is die plaat misschien wel het verst verwijderd van de 'te verwachten sound' van Enslaved. Roy had destijds een erg groot aandeel in het schrijven van die plaat en dat is ook terug te horen in de rock'n'roll achtige invloeden.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 20-08-2005 19:34 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

ISA is een prachtplaat gewoon!!
Hun optreden op Graspop dit jaar was ook wel berevet moet'k zeggen!
Enslaved zijn leaders, not followers!!

Member of the iso-betawuste crew!!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-08-2005 19:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 19:34 schreef Snoodaerdt het volgende:
Enslaved zijn leaders, not followers!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2005 19:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De zwevende elementen en de hypnotische invloeden komen op Below the lights pas echt naar buiten. Als je vergelijkt met Frost... twee verschillende groepen toch.

signature

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-08-2005 0:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Naar mijn idee is wel degelijk te horen dat het dezelfde groep is, iig van Frost t/m ISA. Voorwaarde is wel dat je het dan ook chronologisch luistert

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2007 13:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dit is en blijft toch mij favo Enslaved album

signature

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com