|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat heeft Ephel Duath met Opeth te maken? Of Enslaved? |
|
quote: Was een half-sarcastisch antwoord op deze post: quote: Zo van, als je alles in huis wilt halen wat ook maar enigszins op Opeth lijkt, ben je nog wel ff bezig... En als je de link tussen Opeth en Ephel Duath niet ziet/hoort, tsja... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, ik heb geen idee. Leg eens uit? |
|
Dat wil ik ook wel eens weten. Die link... |
|
quote: Sarcasme heerscht. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Na Mardraum verkocht te hebben dacht ik altijd dat de latere Enslaved niet zo gaaf was, maar ik heb sinds vanochtend Below the Lights in mijn bezit en hij is echt heel erg fijn. Nu snel Monumension en ISA te pakken zien te krijgen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nieuwere Enslaved is idd erg gaaf, ook al zijn ze mijlenver verwijderd van hun oorspronkeleijke sound. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Echt, wat is de nieuwe enslaved slecht zeg. Ben laatst bij een optreden geweest en had nog niks gehoord dat ze een nieuwe 'sound' hadden. Nou ik was in staat om mn geld terug te vragen. Wat een bagger. Zonde dat ze zo diep kunnen zinken [Dit bericht is gewijzigd door Pierced by the metal op 20-08-2005 19:08] |
|
quote: Cultuurbarbaar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:ISA is dan verplichte kost! Prachtplaat! Monumension vind ik persoonlijk iets TE psychedelisch en zwaar op de maag liggend. De minste Enslaved plaat ooit imo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De minste vind ik tot nu toe Mardraum. Wat ik van Monumension heb gehoord vond ik wel oke eigenlijk. ISA gaat een stukje omhoog op de wantlist. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mardraum is idd ietsje onsamenhangend, maar er staan erg sterke nummers op! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind "Mardraum" wel degelijk samenhangend. Alleen is die plaat misschien wel het verst verwijderd van de 'te verwachten sound' van Enslaved. Roy had destijds een erg groot aandeel in het schrijven van die plaat en dat is ook terug te horen in de rock'n'roll achtige invloeden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ISA is een prachtplaat gewoon!! Hun optreden op Graspop dit jaar was ook wel berevet moet'k zeggen! Enslaved zijn leaders, not followers!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De zwevende elementen en de hypnotische invloeden komen op Below the lights pas echt naar buiten. Als je vergelijkt met Frost... twee verschillende groepen toch. signature |
|
Naar mijn idee is wel degelijk te horen dat het dezelfde groep is, iig van Frost t/m ISA. Voorwaarde is wel dat je het dan ook chronologisch luistert Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dit is en blijft toch mij favo Enslaved album signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |