|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Uhhhmmm... metalavond??? Zoveel metal komt er niet op hoor (helaas) |
|
Die had ik al gezien ja...ben alleen zijn naam kwijt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
is van Aemen, de naam weet ik ook niet. Dat nummer van haar met Timo Tolkki (Are you the one) is trouwens wel mooi [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-04-2003 0:08] |
|
mwoa vond het oude werk van WT ook beter maar who cares. grunten kon robbert niet dus zal het niet missen ook denk dat iedere band wel een periode heeft dat ze mindere heavy shit maken (denk ik) Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik zag de clip laatst op tv (ik viel er midden in) en had niet eens door dat het WT was joh, ik leg na het lezen van dit topic de link pas . Wel een ok nummer, maar ik ben wel een beetje Kate Bush liefhebber en blijf het orgineel beter vinden. En die gasten die de muziek niks vinden omdat ze de band overgewaardeerd vinden -> Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Unggghhh.....je wilt niet weten hoe ik de topictitel heb gelezen |
|
euh.. ? nieuwe cup within temptation ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Wat een ramp is dat zeg! |
|
kate bush gedaan door WT? driewerf beetje bevooroordeeld wel, want ik heb het niet gehoord, maar kate bush coveren, dan moet je wel lef hebben. Oud Vuil. |
|
Kate bush is gaye muziek WT maakt gaye muziek is gay kwadraat Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
neeneenee, kate bush is waanzinnig goed, alleen kan jij dat (nog) niet herkennen! Oud Vuil. |
|
quote: Zie je nou wel dat alcohol en andere drugs de hersenactiviteit beinvloeden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Oud Vuil. |
|
jah... hmmz een kutclip, met kutmuziek. <--- PUNT! I am the 1%. |
|
Ik heb de clip nog niet gezien. Heb wel eens een live versie gehoord van het nummer. Klinkt niet speciaal. Over heel diene zever dat Within Temptation kutmuziek maakt... kijk, als het je ding niet is luister er verdomme dan niet naar. Ik vind Within Temptation best wel goed, en ook Mother Earth ja. Moet toch niet 24 uur op 24 metal zijn zeker? En over Aemen, nog even, ik heb die cd hier liggen, en Sharon zingt dus alleen op Time mee. Die cd is ook heel goed, in mijn mening. |
|
Ik kijk bijna geen tv dus ik heb 'em nog niet gezien. Aan het aantal reacties te zien hebben we veel tmf kijkers hier. |
|
quote: Als je de reacties gelezen had, had je gemerkt dat 't nummer alleen op The Box komt |
|
Ik kijk geen tv. Ik heb een computer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb 'm gezien, en ik vind 'm geen fuck aan, teveel engeltjes, stomme witte streep over d'r ogen. En het origineel van Kate Bush is beter. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik ben niet echt een bandbasher ofzo, ,aar gvd wat een kutlied (ken het orgineel niet) totaal de verkeerde stem om zoiets te doen My madness, my sadness |
|
quote: Inderdaad. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik gebruik geen alcohol en/of drugs en ook ik vind Kate Bush super. Ik heb de WT versie nog niet gehoord (of gezien) maar de reacties beloven niet veel goeds(waarschijnlijk overschat de band zich nu gruwelijk). Ik ga het origineel nog maar eens draaien. |
|
het refrein komt nog wel redelijk haar strot uit, maar de coupletten, daar verhapt ze zich lelijk in. overslaande stem op 't eind van de zin. bleh. en de hele "metal" aanpak van het nummer is totaal overbodig. Oud Vuil. |
|
quote: offtopic: Hij heet wel Ronald LANDA met zijn achternaam.. Ik zie de complot-theorien al aankomen. Ontopic: Ik ken kate bush niet maar heb het nummer wel gezien en vondt het niet boeiend. Maarja zoals de meeste bands die bekendheid proberen te zoeken: cover maar raak, volgens mij komen er nog een heleboel covers aan van WT.. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |