|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
*ROFL*! lachen man met jou |
|
[sarcasme]Oh nee! Ghouliette lacht met me... hoe erg[/sarcasme] |
|
kom op, dat kun je beter. Probeer het nog eens, sarcasme is echt niet zo moeilijk. |
|
Nee, maar mijn brein is afgestorven van al dat ge-within temptation... |
|
quote: Wat een verassing |
|
Ik ga hier niet meer op antwoorden, okay? Kinderachtig mens. |
|
quote: dus antwoord je? |
|
ghoulliette ik wil je graag verzoeken om je negatieve meningen over een ban op een andere manier te brengen en niet door het aanvallen van een mede forum lid!. Btw die nieuwe clip moet ik nog wat vaker zien om er echt een oordeel over te geven. Het nummer live was zeer slecht. Maar een ander nieuw nummer deed veel hoop opleven. |
|
quote: goed dat je op graspop komt |
|
WT is da shit en ik ga echt kappen met topics spammen want ik ben straaaaaaaaaaaaaaaaal bezopen :| Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Waar heb je het over? |
|
antwoord graag? iemand anders die het antwoord ook weet mag het ook zeggen |
|
is niet zo moeilijk toch? ophouden met persoonlijke aanvallen/ beledigingen off topic ge ouwe hoer etc. en anders oprotten |
|
quote: Hee Shakeel, hoe ist??? das lang geleden.... kom je ook vanmiddag?? |
|
quote: het was niets persoonlijks en gister rond middernacht iedereen weggepest, behalve de mensen die nog enig intelligentie en happy inbreng hadden. En ik vroeg een antwoord op de bovenste vraag en jij hebt overduidelijk geen flauwbenul waar die vraag over gaat. (je geeft er namelijk geen antwoord op je begint over iets anders) |
|
quote: hey alles is goed hoor, thanks ik kan vanmiddag helaas niet family bizness.. |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 11-05-2003 12:10] |
|
Wel, zolang het niets persoonlijks was... |
|
quote: Ik was gister gewoon tegen iedereen vervelend, was echt niets persoonlijks Maar ik snap dat verhaal over die bann van Fire nog steeds niet? Ik protesteer tegen een bann blijkbaar? Maar wie is er dan in godesnaam gebanned? |
|
quote: Hij was gewoon de d vergeten, dan wordt het band.. band's maken muziek... |
|
quote: oeps |
|
Haha! Domme trut! (Niets persoonlijks... ) |
|
quote: hey dat is Mevr. domme trut voor jou |
|
*wijst naar het lultopic, uit vreesch voor de all-powerful mods* Within Temptation.. nieuwe clip.. zuigt niet! <== Zie, ik ben on topic! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |