|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kan WT op cd doorgaans bijzonder goed hebben, alleen als liveband vind ik ze onmeunig zuigen http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
dat nieuwe nummer vind ik wel ok |
|
quote: ja, dat is kut voor je Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Het lijkt wel of het kut vinden van Within Temptation een modegril is geworden. Terwijl het normaliter volgens iedereen het een kwestie van smaak is of black metalband A of black metalband B beter als de ander is kan daar met een band als WT kennelijk niet overheen gekeken worden en wordt het een kwestie van persoonlijke oorlogsvoering. Dit vind ik eigenaardig, als ik heel eerlijk ben, en verbaast mij ook. Laat een WT lekker hun eigen ding doen. Er is wel degelijk een markt voor, en daar voorzien ze prima in. Alleen vraag ik me af waarom het zo verschrikkelijk nodig lijkt te zijn voor sommige mensen bij iedere scheet van de band als allerhardst te willen verkondigen hoe kut ze het wel niet vinden. Deze mensen zullen wellicht ook schijt hebben aan andere bands. Okay, prima, kan ik me in vinden, maar maak daar dan godver ook zeiktopics voor aan en spits die onvrede niet alleen toe op deze band waar meer dan genoeg mensen op zitten te wachten en uitermate tevreden mee zijn... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
amen Maar je hebt wel een punt Ralph ondanks dat ik WT (van heden en niet ten tijde van Enter) een zuigband vind carcasstrid |
|
WT is een kutband, Manowar is een kutband, Dimmu is een kutband, Cradle is een kutband, Stryper is een kutband, Finntrol is een kutband, COB is een kutband, Nirvana is een kutband,alle bandjes met zangeressen zijn kutbands ennuh hmmz kan er zo snel niet nog een paar verzinnen maar WT is echt de Uberkutband ever. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Enter is best redelijk ja. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
redelijk kut ja Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik ben ook geen fan van ze maar ik laat andere mensen die het wel waarderen in hun waarde.. Kijk ik kan ook wel steeds hier neer gooien dat ik Blackmetal walgelijk vind maar wat schiet ik daar mee op, mensen die het wel gaaf vinden zitten daar niet op te wachten. Dus ik snap dat niet als iemand een topic aanmaakt over een band die hij/zij wel goed vind, omdat direct maar weer de grond in te gaan trappen ieder zijn smaak. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Manowar is niet kut kutblekkie Je hebt een groot punt ralph. Maar ik vind het verder vooral jammer dat WT eigenlijk vrijwel van het metal is afgestapt. Vooral de laatste cd is voor mij lucht. Enter was leuk maar er hadden meer grunts ingemogen. Mother earth was ook niet zo slecht maar ik zet hem nooit op omdat het allemaal zo langzaam is. |
|
quote: Ah, nog een verstandig iemand alhier http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nog steeds een toffe band, maar vind ze nu wel erg commercieel geworden. |
|
quote: Dat einde is inderdaad uberkitch, erg zonde. De rest van de video ziet er goed uit en er werd wel degelijk een aardig sfeerbeeld neergezet (maar niet grauw/eng genoeg, naar mijn mening). Maar dat einde......... die vleugels Gemiste kans.... weer het Rammstein-clip-niveau niet gehaald. Hun beste videoclip blijft toch The Dance. Heel el-cheapo en fout, zodat het weer goed wordt. Het is gewoon cult ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |