|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ZAP. Helaas te laat |
|
Clip is ter ere van nog maar eens een nieuwe versie van de Mother Earth single in Duitsland... Ik vind er ook niets aan... |
|
respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
|
|
Oh oh het is weer te errug voor woorden dit slappe aftreksel van Evannananannessennnce of zoiets. Wat is dit weer heerlijke kutpopmuziek. Verworden tot GELDHOEREN. |
|
Waarschijnlijk is het op het kantoor van de platenmaatschappij als volgt gegaan: 'jullie stijl is uit, jongens, schrijf maar iets toegankelijks in de stijl van Evanescense, anders dumpen we jullie meteen weer, nog voor jullie één noot voor ons hebben opgenomen'... |
|
wat kan jullie dat nou schelen? |
|
Laat me raden, you can't really be fucking bothered. Oud Vuil. |
|
idd ik snap al die ophef niet zo hoor. |
|
quote: Mensen willen graag hun mening laten horen. Dat hou je toch. Oud Vuil. |
|
quote: da's waar |
|
De clip van "Angels" juist gezien. Effe terzijde gelaten dat het geen goed nummer is, vind ik het wel een heel mooie clip, alleen het einde is een beetje over the top. |
|
quote:helaas heb ik hem ook gezien. Ik was me aan het verbazen dat er geen negermuziek werd gedraaid. Maar ik vond het maar een onboeiende clip. Dat echt weer nergens op sloeg naar m'n mening |
|
Die 15 seconden die ik er van gezien heb deden me niets. O wacht even... toch wel, ze werkten op mijn zenuwen. |
|
within temptation zuigt punt carcasstrid |
|
quote: Amen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik dacht al: waar blijft het gezeik. Hemels nummer, geinige clip http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Niets gezeik, het zuigt gewoon apenkloten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: maar van jou wisten we al dat je geen smaak had.. carcasstrid |
|
quote: Dank je http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ghehe.. carcasstrid |
|
In de kroeg vond Ralph WT nog crap .... |
|
Enter roeleert! De nieuwe clip heb ik nog niet gezien, maar ik kijk dan ook nooit meer TMF ed. |
|
quote: Enter/The Dance zijn gaaf. Mother Earth zit op het randje. Staan een paar goede nummers op. Dat nieuwe album (hoe heet het ook alweer? ik wil het niet eens weten... ) is echt de overtreffende trap van crap. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |