![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Das een goede, had ik zelf eigenlijk geen rekening meegehouden! ![]() Maar volgens mij hebben die Palestijnen er in ieder geval wat mee te maken. Zij zijn namelijk het ergst anti-Amerikaans in mijn ogen. ![]() ![]() |
|
Saddam KAN het ook gedaan hebben, maar volgens mij niet, maar die ligt nu wel in een deuk... ![]() ![]() |
|
Waarschijnlijk zit bin laden erachter, want die heeft ooit gezecht elke actie tegen israel of amerika te steunen, en hij heeft zelf ook al ervarig met grotere aanslagen. Misschien waren de piloten wel van palestijnse afkomst, of een paar ervan. Ik denk zelf dat meerdere groeperingen hiervoor verantwoordelijk zijn, waaronder palestijnse groeperingen, met aan het hoofd Bin Laden. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! ![]() |
|
het is gewoon walgelijk hoe ziek of kwaad moet je zijn over dat feestvieren als je ziet de kinderen de lessen op school beginnen met dood aan amerika is het logisch dat men daar zo reageert of ze verantwoordelijk zijn???? i don't know ![]() |
|
Ik zal ff vermelden wat ik ervan vermoed en weet: De palestijnen zijn er waarschijnlijk niet verantwoordelijk voor, ze hebben er niet de middelen en de organisatie voor. De amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken vermeldde dat de amerikaanse regering niet zal overgaan tot vergeldingsacties, dit is ook moeilijk omdat het gaat geen land maar een terroristische groep. De Europeese regeringsleiders hadden bewondering voor de uitspraken van deze minister. Een 3e wereldoorlog is daarom onwaarschijnlijk. In Nederland zijn veiligheidsmaatregelen genomen, maar de kans is erg klein dat ons land doelwit wordt. Nederland heeft weinig invloed op de wereldpolitiek en er is ook weinig reden om aan te nemen dat er acties op Nederland gericht worden. You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! ![]() |
|
Laten we allemaal rustig afwachten wat deze vreselijke ramp tot gevolg gaat hebben. Speculeren over wie er verantwoordelijk moet zijn heeft niet zo veel zin, omdat je het simpelweg toch nooit zeker kan weten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Oh, en de Rotterdamse havens dan, de Botlek enzo....??? anyways zoals al eerder is gezegd die palestijnen kunnen worden gesteund door rijke oliesheiks I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
quote:Ik denk dat ook..... Ik heb hier geen woorden voor..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Wie dit ook gedaan heeft, laat hem/hun lijden!! ![]() ![]() |
|
Tering, had pauze en de beelden gezien... Blij dat m'n thee op tafel stond... Vre-se-lijk. Geen woorden voor. Dat vliegtuig, dat stof, die instorting, dat zinloze geweld... Wie is er zo ziek om Amerika zo aan te vallen, en waarom? Wat heeft het voor nut? Zoveel duizend doden, alleen maar om de Amerikanen zogenaamd iets duidelijk te maken... En dan die Palestijnse kinderen op straat... Dit is echt de ziekste gebeurtenis die ik ooit heb meegemaakt. Okee, de Bijlmer en Enschede waren erg, maar zoiets moedwillig doen... Kan ik niet bij. Creepieboy: Zijn ze ECHT naar DefCon 2? Da's echt niet mis. Ik sluit me voorlopig even aan bij het al eerder genoemde het was fijn met jullie op het forum te zitten. Ik beschouw het als een eer jullie een beetje gekend te hebben. No hard feelings whatsoever. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Als een Bin Laden dit echt gedaan heeft, bombarderen ze hem niet. Ze halen hem op. En dan mag hij blij zijn dat hij dit bij de VS geflikt heeft, hij zal gedood worden zonder wat te voelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:hmmm .. ik wou dat ik dit niet gelezen had ... pff creepy shit. ![]() |
|
quote: Och, wa een gerechtigheid ![]() ![]() |
|
Mijn eerste poging tot plaatje... Zo niet, volg de link. Een radar foto van de VS oostkust. http://vatican.rotten.com/wtc-smoke/wtc-smoke.jpg What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
sjeezus, daar word je wel stil van... ![]() |
|
quote: Ze zijn écht écht op DefCon 2, en das inderdaad niet mis nee. Zelfs tijdens de situatie met Cuba zaten ze op DefCon 3. Ach, ik maak me nergens druk om.. ![]() ![]() |
|
Het lijkt of het van een vulkaan af komt ... ![]() |
|
Nu ik.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vooral als je de kaart van de VS er naast legt, met een kaartje van NL er bij voor het verhelderende beeld. Niet doen voor de zwakken van hart. Daar wordt je echt kotsmisselijk van. Creepieboy: Defcon 2. Iron Maiden: 2 minutes to midnight... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-09-2001 21:59] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Niet om jullie hier weg te jagen maar dit is ook een interessant topic: http://forum.fok.nl/showtopic.php/62355/1/25 ![]() |
|
quote:*rent weg* en holt weer terug!!! ![]() [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 12-09-2001 9:23] ![]() |
|
quote: Ik dus ook. En ik krijg ze niet te pakken... Ik hoop dat Bush zich in houdt, want als die eikel z'n gang gaat kun je wachten op WW3 Wat een klere zooi. Heb je die beelden gezien? Je ziet dat vliegtuig zo aankomen en zichzelf recht in de toren boren........ Ik ben niet snel bang, maar dit vind ik echt bloedlink. bla...bla...bla... ![]() |
|
Wat ik me nu af vraag... Hoe komt deze dag in de geschiedenis boeken. toevoeging aan het rijtje Pearl Harbor D-day etc. ![]() |
|
ik denk niet dat ze in NL komen, echt belangrijke doelen hebben we niet. London ook niet, dus ik weet niet waarom er naar Londond gevlogen werd. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |