![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() Suck my piss ![]() |
|
plaatje werkt niet? nu wel? ![]() niet dus very strange ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 15-09-2001 20:47] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
nu wel...........lekker vaag! Suck my piss ![]() |
|
zie jij het plaatje wel dan, ik zie alleen maar een kruis. Alleen met knippen en plakken kan ik het plaatje bekijken ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
ik zie em wel.....probeer anders ff te verieuwen(klikken) Suck my piss ![]() |
|
krijg nu de ![]() Ach ik neem nog maar een ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ja, dat boek zou hij idd wel eens als belangrijkste leermiddel gebruikt kunnen hebben ja... ![]() |
|
ROFLMAO ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
more grappige plaatjes ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Hahaha, lol!!! ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Lol in Osama ze hol. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
die hasses van die gast.................. ![]() Suck my piss ![]() |
|
![]() yeah bitch, he likes them HAHAHAHA! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
hehe dit is ook wel een leuk topic ![]() @ wimwim de aarde heeft een magnetisch veld wat ons beschermd tegen gevaarlijke straling van de zon, hierdoor komt alles nu op de polen terecht en krijg je het noorderlicht. maar het magnetishc veld is niet echt constant, het beweegt elk jaar zo'n 50 km van canada naar rusland. ook neemt het nu zoveel af, dat als het in dezelfde lijn zou doorzetten dan zouden we binnen 200 jaar zonder magnetisch veld van de aarde zitten. dit is al veel vaker voorgekomen, soms wisselen de polen soms blijft het magnetische veld miljoenen jaren weg. het probleem is dat bij het wegvallen of verzwakken van het magnatische veld de ioniserende straling de aarde kan bereiken. op aarde merken we er weinig van, maar in vleigtuigen is het toch wel gevaarlijk. ook worden zonnevlammen nu niet afgebogen naar de polen maar komt het direct op aarde, in 1989 heeft dit al een erg grote stroomstoring in canada veroorzaakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ah, kijk. Tering, daar had ik nog nooit van gehoord, weer wat geleerd. ![]() |
|
hehe er zijn eigenlijk best veel scenario's zal er even een paar neerzetten ![]() Gammaflits Komt van een supernova(erg grote ster) die ontploft hierbij komt zoveel gammastraling vrij dat al het leven op aarde verschroeit. Waarschijnlijk heeft het al een keer plaats gevonden in de geschiedenis. De afstand die een supernova moet hebben van de aarde is zo'n 150 lichtjaar, en er zijn al supernova's gevonden binnen die straal. komeet deze is wel bekend, maar in 2029 komt er een komeet erg dicht bij aarde, deze hoeft aanvankelijk nog niet in te slaan op aarde, maar kan door het zwaartekrachtveld van de aarde gegrepen worden en in 2036 terug keren en alsnog inslaan op aarde. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
teveel informatie! @ Elite Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: BOOTERROR! Suck my piss ![]() |
|
quote: hehe en ik hield me nog in ![]() wacht ik maak een lijstje: overbevolking griepvirus komeet poolverschruiving supervulkaan WOIII en de zekere gebeurtenissen op voorspelbare termijn: uitdijing van de zon verliezen van de maan melkwegbotsing hmm weet er vandaag maar weinig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Weet iemand nog wat toffe films over dit onderwerp? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Helemaal niet teveel informatie hoor Elite das nog best te volgen ![]() Melkwegbotsing is heel ruig, ik zag er een tijdje geleden nog een documantaire over op Discovery Science ![]() |
|
quote: hmm apocalyps now ( ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja hoor, Armageddon en Deep impact zijn wel zeer realistisch ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |