![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Van Nostradamus zijn slechts 5.66% van de uitlatingingen 'geindentificeerd'. Kleine kans dat deze gebeurtenis hierheen wijst... En nog twee plaatjes: ![]() ![]() Forward into the light, forward into infinity! ![]() |
|
hmm....die 1e foto kan ge-edit zijn, met een goed tekenprogramma...maar dan nog, ziet er eng uit 2e foto doet het niet I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
Bij mij net andersom... mail anders ff... sla ze wel ff op Nog een linkje over de financiering: http://www.worldtribune.com/worldtribune/breaking_1.html [edit: nog wat meer over de Nostradamos uitspraak: http://www.snopes2.com/inboxer/hoaxes/predict.htm ] [Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 12-09-2001 22:24] Forward into the light, forward into infinity! ![]() |
|
Pfoeh, zou echt iemand plaatje voor plaatje die explosie hebben bekeken?... Denk ook ge-edit. Staat wel mooi, trouwens. Eng mooi. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:ha ha ... die uitspraak van nostradamus die hier in het forum voorbij is gekomen is niet eens van nostradamus maar gewoon een voorbeeld van een student ![]() ![]() |
|
hehe ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic ![]() |
|
Weten jullie waar ik me zorgen om maak, als er nog meer aanslagen gepland staan? Brussel!!! Dat zou ik plat gooien als ik meerdere aanslagen zou doen! ![]() ![]() |
|
quote: Beetje late reactie: Die nieuwes makers zijn op z'n zachtst gezecht vrij hyporciet. Ik bedoel je denkt toch niet dat de palestijnen de enige waren die om die aanslag feest hebben gevierd? ![]() |
|
Irakezen waren idd ook errug blij ![]() |
|
als het waar is van de Irakezen dat ze het hebben gefinacieerd, dan zijn ze echt de lul dit keer! ![]() ![]() |
|
Dat Nostradamus-gedoe is pure onzin. De door verschillende mensen hier geciteerde tekst is grotendeels onjuist. Voor meer info: http://www.snopes2.com/inboxer/hoaxes/predict.htm She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Erm...oh, ik zie dat die link al door anderen was aangedragen...laat maar hangen dan ![]() (Ik had alleen de eerste pagina gelezen toen ik dat plaatste... ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Kent iemand www.rotten.com misschien? Ze hebben nu verschillende nieuwtjes over de aanslagen in de VS. Geloof ze maar niet allemaal, maar als ook maar een paar kloppen... Grootste asbest ramp ooit, Saddam die Bin Laden gevraagd heeft dit te doen... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
For the great days of wrath are coming, who shall be able to stand..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote: Bedankt. Mijn broer en zijn vriendin zijn in orde en haar familie ook. Alleen is een tante of nichtje haar auto kwijt onder puin, maar dat kan dr nix schelen. Ze is blij dat ze leeft. Ik kan je vertellen dat ik wat angstige uren heb gehad de laatste dagen, mar nu begint de angst wat af te nemen. Voorals nog houdt Bush (of de regering) het hoofd koel en dat geeft me wat rust en een beetje vertrouwen in een goede afloop zonder WW3. Er zijn al genoeg mensen die DOOM-denken, ik probeer postief te blijven en vertrouwen te houden in het gezonde verstand van de Amerikanen. Als zij het kunnen dan moet het ons ook lukken........ My heart goes out to those that don't know the answers to their questions. And to those who know and lossed the ones the loved...... bla...bla...bla... ![]() |
|
als Irak er werkelijk achter zat, dan heb je de poppen aan het dansen en krijg je een oosten-westen oorlog ![]() ![]() |
|
quote:Ik denk dat iraq juist 1 van de landen is waar het oosten niet zo veel problemen mee heeft als het aangevallen wordt. (Kijk maar naar de golfoorlog). ![]() |
|
Echt iedereen is er mee bezig hoor, dit las ik bijvoorbeeld in het guestbook van Oceans of Sadness: 118 Date: 2001-09-12 13:56:31 DJ Bin Laden (no email / http://www.vandepotgerukt.com) wrote: Dit weekend is er een spetterende knalfuif in het WTC gebouw te New York met dj Bin Laden. Gesponsord door American Airlines en met tal van special effects (bewegende vloeren, luchtshows, ...) U bent welkom! Nee, we tonen ons diep medeleven met de slachtoffers en met eventuele fans die op deze ziekelijke manier zijn heengegaan! ![]() |
|
Als Irak erachter zit wordt het gewoon een nieuwe golfoorlog waarbij ze Saddam alleen maar gaan verzwakken zodat er geen moslim-extremistische regering aan de macht kan komen. Makkie: Saddam is slecht in vrienden maken dus is het weer 10 tegen 1. Over 10 tegen 1 gesproken, zou je bij engelse bookmakers op de volgende aanslag kunnen inzetten? Want gezien de schaal an de aanslagen komen er meer: ze willen het systeem platleggen: Kijk maar, geen handel op wallstreet, geen luchtverkeer gedurende enkele dagen (enkele ministeries deels verlamd). Bedenk maar als er binnen korte tijd weer zulke grappen worden uitgehaald..... Het wordt vooral spannend voor de Europese en Amerikaanse moslims denk ik zo... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
die 3 min internationale stilte was HEEL!! in drukwekkend...kreeg er gewoon ff een brok van in me keel....respect I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
Ja tof om al die auto langs de snelweg te zien, zonde van die klootzakken die gewoon door blijven rijden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 14-09-2001 18:43] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Ik weet niet wat er met het originele plaatje is gebeurd, maar de text er boven staat er nu wel grappig bij ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
En daar dan die kop van Bin Laden in stoppen, afknippen en weer uitpoepen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |