IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : APOCALYPSE NOW???????? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2001 22:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lady Rose, ik hoop dat je ze snel te spreken krijgt ..
Maar Amerika moet wel terug slaan. Anders krijg je overal inde wereld van dit soort anti-westerse acties, en denken terroristen dat ze alles kunnen maken.
Harde, gerichte acties ..
Stuur maar wat seal of S5 teams daar naar toe en laat ze alle kopstukken elimineren


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 11-09-2001 22:46 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Creepyboy, de Rotterdamse Havens, Botlek vrij belangrijke dingen volges mij


I love the smell of painted miniatures in the morning


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 12-09-2001 0:05 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

MENSEN DIT GAAT FOUT!!!!!!
!! USA VALT NU AFGHANISTAN AAN!!!!!!!!!!!(23.57 uur)


I love the smell of painted miniatures in the morning


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 12-09-2001 0:08 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

HOLY FUCKING SHIT!!
ik kreeg dit net van een vriend:
"ollog warns, "If George Bush unleashes the US Military on the Middle East,
.00:03. <^aRMaND^> you will see SUITCASE NUKES hit cities!"
.00:04. <^aRMaND^> Sollog then warned, "Israel will be hit by a SUITCASE NUKE first, then Rome
.00:04. <^aRMaND^> then Washington DC!"



I love the smell of painted miniatures in the morning


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-09-2001 8:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, dat dacht ik ook toen ik CNN keek en Afghanistan geraakt zag worden. Ik zei nog tegen m'n vriendin dat de VS echt niet zoiets zo snel zouden doen. Kunnen ze wel, maar ze moeten het eerst zeker weten. Het was of een nieuwe aanval in hun eeuwige burgeroorlog, of iemand speelt Afghanistan en de VS tegen mekaar uit. Lag wel bijna te janken, trouwens. Is Afghanistan niet vriendjes met een kernmacht?

Maar ik blijf erbij dat ze de verantwoordelijken op een nette manier komen halen. Inderdaad, Seals, S5, SAS, en dan berechten.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-09-2001 8:59]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 12-09-2001 9:06 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Hey stevo...blijf je een beetje rustig....en volgens mij heeft amerika nog geen acties ondernomen,dat met palestina zal wel intern zijn geweest.

DEATH


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-09-2001 9:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, maar (slecht begin), hij kan toch wel een punt hebben met die koffer nukes. Simpel mee te nemen, simpel te plaatsen, goedkoper dan een raket. Toch geloof ik eerder dat er met chemische wapens gegooid zal worden dat met koffer nukes. Ik denk niet dat de VS zo snel troepen in het Midden Oosten zullen inzetten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-09-2001 9:35 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik heb het gezien op et nieuws.....jezus wat een kleere zooj daarzo!!!!


en dan die Bush met z'n grote bek......


Suck my piss


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 12-09-2001 9:57 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Laten we hopen dat het niet erger word dan het nu al is

quote van een ander forum:
"the irony of it appening on September 9 (911), which is possibly a coincidence, possibly not"


I love the smell of painted miniatures in the morning


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-09-2001 10:02 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2001 9:35 schreef skullfuck het volgende:
en dan die Bush met z'n grote bek......


Elke keer dat ik die vent z'n kop op tv zie wenste ik dat hij in één van die gebouwen had gezeten. (Dat zal me wel niet in dank afgenomen worden... oei SheRa, wat haatdragend... )

Wat een klootzak! Alleen die ogen al...


Dead things grow from deep inside...


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 12-09-2001 10:10 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Zeg wat je wilt over bush,wel zal hij met een harde hand terug slaan,harder dan clinton had gedaan.En dit is volgens mij de enigste juiste aanpak,praten enzo over terrorosme komt daarna wel.

DEATH


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-09-2001 10:23 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ach ja, het begin van het einde is toch allang geweest.

En wat maakt het uit hè... het gaat er toch om dat je wraak kunt nemen. Als je daarvoor effe een landje moet nuken, pfft, wat maakt die milieuschade (en nog meer onschuldige mensenlevens) dan allemaal nog uit.

Baart me ernstige zorgen... juist omdat die meneer Bush er zoveel over te zeggen heeft. Zoals ik al eerder zei wil ik niet weten wat voor gevolgen dit gaat hebben.


Dead things grow from deep inside...


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 12-09-2001 10:44 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Maar wat denk je dat de gevolgen zijn als amerika hier geen voorbeeld van maakt?

DEATH


BlackAngl
You live here often?
Usericon van BlackAngl
Posted 12-09-2001 10:45 by BlackAngl Wijzig reactieProfiel van BlackAnglQuote dit berichthttp://www.blackangel.nl

quote:
NOSTRADAMUS had paar eeuwen terug voorspelt: Iets met de World Trade Center én World War III...


als ik het goed heb, ging het niet over het WTC en was het WW3 die in 1996 zou ontketenen en niet in 2001. En daarbij had Nostradamus heel veel dingen voorspelt die niet zijn uitgekomen. Niet dat ik nu niet geloof dat alles goed is, maar WW3 zie ik niet zo snel aankomen. En mocht het toch gebeuren dan zal/kan (dat weet je nooit met figuren als Bush) ook Nederland, GB, Duitsland, Rusland en Frankrijk in oorlog zijn, maar omdat niemand zo dom is om tegen de machtigste NAVOlid een oorlog te gaan beginnen zal waarschijnlijk niemand de aanslag opeisen. En dat is maar goed ook denk ik, want al krijg je ruzie met het bijv. midden oosten dat op oorlog uiteindigt, dan
krijg je dus een 2de Vietnam.

[Dit bericht is gewijzigd door BlackAngl op 12-09-2001 10:46]


In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-09-2001 10:51 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2001 10:44 schreef Deathbard het volgende:
Maar wat denk je dat de gevolgen zijn als amerika hier geen voorbeeld van maakt?

DEATH


Amerika moet zeker wat doen. Ik vertrouw alleen wat dat betreft niet op de Amerikaanse regering voor het maken van de juiste keuzes. De verantwoordelijken moeten uiteraard gestraft worden (beter gezegd, neerknallen die handel) maar het gaat om de manier waarop, en of dat al dan niet haalbaar is. Wie moeten ze pakken dan, ten eerste... en hoe?

Dit is trouwens een situatie zonder goede oplossing. Alles is verkeerd.


Dead things grow from deep inside...


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 12-09-2001 11:05 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Voor een 2e vietnam hoef je niet bang te zijn...probleem van vietnam was de jungle,die hebben ze daar niet echt en in de woestijn kunnen ze makkelijk winnen met al die high tech zooi..

Maar Shera,ik hoop inderdaad dat ze die gasten vinden,want ik denk dat ze anders gewoon iemand pakken(zal ook wel geen lieverdje zijn)..maar ik denk ook dat het bin laden was...

DEATH


BlackAngl
You live here often?
Usericon van BlackAngl
Posted 12-09-2001 11:12 by BlackAngl Wijzig reactieProfiel van BlackAnglQuote dit berichthttp://www.blackangel.nl

nou, ik bedoelde dus Vietnam vanwege de mensen die er wonen en voor hun land willen sterven. Niet vanwege de jungle. Dat was naast de jungle het grootste probleem.


In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice...


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 12-09-2001 11:35 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Dit is eng....
Was gisteren aan het werk, komt de loodschef om 15:30 naar me toe en zegt:"Amerika is aangevallen" meer wist hij niet, hij had het via via gehoord....

Het lijkt erop dat Powell de overhand heeft (Minister van Def of van BZ? in ieder geval die donkere gast die generaal was in de Golfoorlog en naar mijn mening meer visie heeft dan de rest van de amerikaanse regering bijelkaar, zie bv de china-kwestie), want er nog niet terug geslagen.
De rest bestaat uit hardlijners...

De explosies in Kabul heeft waarschijnlijk met de burgeroorlog te maken: maandag is namelijk het bericht geweest dat Generaal Mossoud (anti-Taliban-coalitie) was overleden aan de zelfmoord aanslag een paar dagen ervoor. Zijn mensen ontkennen dit, dus ik denk dat die explosies een teken van leven is van de oppositie om in ieder geval te doen alsof hij nog leeft (is mogelijk); Een typische El Sid truc (spaanse historische held, verslaat moorse invasie-troepen door zelf na zijn dood te paard het leger te 'leiden', de moren dachten dat hij dood was maar luchtten toen hij geheel in het wit roekeloos aan kop van zijn troepen op hen inreed (hij was s'nachts al gestorven, maar hij wilde dat zijn lijk op zijn paard werd gezet om de aanval te leiden), is ook een film over gemaakt.)

Typischis ook dat er geruchten waren dat Arafat en Peres gisteren weer bijeen zouden komen, was niet waar maar toch....

Maar als Bin Laden erachter zit gaat Afghanistan het zwaar krijgen, er is al gezegd "If I were you, I wouldn't plan a vacation in Afghanistan.."
En van mij mogen ze er een kattebak van maken, want het is toch een extreem-(fasistische in mijn ogen)islamitische dictatuur.

En de Palestijnen hebben heel veel krediet verspeelt: moet Amerika medelijden hebben met de ontheemde Palestijnen en met de bewoners van de bezette gebieden, als die zo intens kunnen genieten van het lijden van anderen?
Ik denk dat ze geluk hebben gehad: ik verwachtte eigenlijk dat de Gaza en de Westoever nu wel in brand zouden staan.
De aanslagen werden eerst namens Palestijnse organisaties opge-eist, maar door die organisaties werd dat ontkend:"Wij hebben er niets mee te maken, maar we willen er wel op wijzen dat de houding van de VS de woede van ons volk oproept..". erg medelevend... NOT

Er waren ook nog geruchten dat er nog een vliegtuig gekaapt rondvloog, ik denk dat we vandaag of morgen te horen krijgen dat het is neergehaald...als het waar was tenminste

Syrie en de Jihad hebben de aanslag in ieder geval veroordeeld.
En de Hamas heeft waarschijnlijk z'n doodsonnis getekend door te stellen dat het een overwinnig van de mensheid is.

De komende dagen zijn beslissend denk ik zo...
Precies waar ik bang voor was toen Bush werd gekozen........

Londen is trouwens wel belangrijk, want vergis je niet. Toen Koeweit bezet werd en Bush vroeg wat ze moesten doen, zei Thatcher doodleuk "afmaken die hap, we kunnen dit niet toestaan". maw Londen heeft als eerste aangestuurd op ingrijpen.
En als het escaleerd is Rotterdam zeker belangrijk voor de logistiek (in 1940 ook...)
tijdens de Golfoorlog wemelde het hier ook van de militaire transportenop de waterweg (ik heb toen nog Apaches en AWACs zien vliegen).

Aquarius is begonnen, maar komt nu inderdaad de duistere kant?



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-09-2001 14:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

'In the city of God there will be a great thunder, two big brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb. The third big war will begin when the city is burning - Nostradamus 1654


Ik zie geen ene aanwijzing dat dit met New York heeft te maken. Netzoveel aanwijzingen als ik in mijn horoscoop zie dus...



Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 12-09-2001 14:41 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2001 21:10 schreef Greycloak het volgende:
Als een Bin Laden dit echt gedaan heeft, bombarderen ze hem niet. Ze halen hem op. En dan mag hij blij zijn dat hij dit bij de VS geflikt heeft, hij zal gedood worden zonder wat te voelen.


Als die Bin Laden heet gedaan heeft, en ze hebben hem opgepakt. leuk maar dat helpt voor geen ene meter, want later is er iemand anders


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 12-09-2001 16:15 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

de US mag zn nukes volges mij niet zomaar gebruiken, ze moeten eerst antwoorden aan de UN ofzo, het Midden Oosten daarentegen hoeft dat niet

en ik las ook nog een ander "probleem" op een ander board, en dat is China, ik heb het bericht hier onder geplaatst:

"Think about it......

IF the US attacks afganastan, we are all looked.... because

1) afgan.. is right next to China

2) China DOES not want the U.S. to control a country right next to them

3) CHINA is not a freaid to use its nukes because they have no one to answer to, UNLIKE the US, the U.S. has to answer to the UN.

4) CHINA was against the U.S. and there missal defance program

5) CHINA was against the US getting involved with all the polotical problems in those countreis.

6) China has been known to supply weapons and money to afgan

7) China has supported some political movements in afgan and other countries.

8) China has the second biggest army in the world

9) millions of China's people live in the US (hint, way of gettig people, and weapons on to plains)

10) because so many Chinese people live in the U.S. if anything starts we will be fighing a war not only out side of north america but inside as well, and if our troops are deverted to solving internal problems, there is no way they can win a battle out side the country.

Attacking afgan (with that crazy idot Bush, will probably order, will mean war with CHINA and other supporters)

I know i may sound a little crazy but i have done the math, and read enough to thing (80% chance) that i am right. (if the US attacks back) "


I love the smell of painted miniatures in the morning


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-09-2001 17:03 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

The sky will burn at forty-five degrees latitude,
Fire approaches the great new city [New York City lies between 40-45 degrees]
Immediately a huge, scattered flame leaps up
When they want to have verification from the Normans [French].

Dat zijn wat betere voorspellingen



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-09-2001 18:27 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Toch geeft het te denken, die voorspellingen. Ik durf niet te zeggen of ik wel of niet in hun toepasselijkheid hierop geloof, hoewel er angstig veel overeenkomsten zijn, maar zoals al eerder gezegd is, net als bij een horoscoop. Je kunt dingen zo formuleren dat als er iets ergs gebeurt het specifiek daarop van toepassing lijkt.

Als China inderdaad zou besluiten tegen de VS te zijn in dezen (wat ik me niet voor kan stellen, want waarom zou China een 3e wereldoorlog willen??? Niemand is daarbij gebaat, alles zou kapot kunnen gaan) heeft de hele wereld een enorm probleem, en als je erg in doemscenario's denkt zou het wel eens het einde van een groot deel van de beschaving kunnen worden. Maar zo ver komt het vast niet...


Dead things grow from deep inside...


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 12-09-2001 18:48 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

'In the city of God there will be a great thunder, two big brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb. The third big war will begin when the city is burning - Nostradamus 1654

over dit stukje, ik ben vandaag ff wat sites afgegaan, en het schijnt dat dit bericht niet van nostradamus is, en ik kon het ook niet vinden op een pagina met als het goed is alle kwatrijnen.
Dit is dus zowiezo grote onzin.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 12-09-2001 19:26 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2001 14:41 schreef Ringwraith het volgende:
Als die Bin Laden heet gedaan heeft, en ze hebben hem opgepakt. leuk maar dat helpt voor geen ene meter, want later is er iemand anders


Ja, er lopen daar(en op andere plaatsen) nog genoeg religieuze dwazen rond!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen