|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaan er nog mensen naar wageningen? |
|
wat is er in wageningen? No meat is sweater |
|
Bevrijdingspop in Roermond oid. Iig OA met veel bier en rhoockwaer. |
|
Zwolle Green Lizard Taste of insanity Within Temptation I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
shit [Dit bericht is gewijzigd door witch op 27-04-2003 19:54] |
|
quote: idd |
|
quote: HAHA ik ga ook, en RYN ook! Dit slaat nergens op. |
|
Wageningen = altijd leuk op 5 mei! Ik kan het weten, want ik woon er! Dit jaar o.a. Within Temptation (niet dat IK dat leuk vind, maargoed...) http://www.4en5meiwageningen.nl |
|
quote: Jaja, Wageningen is een fijne stad, vooral op 5 mei Maareh, LIJSTJE! Wie komen er? - mörke - witch - ryn - De Demoon Dit slaat nergens op. |
|
Wageningen - mörke - witch - ryn - De Demoon zwolle - Nix - MrLafawijn Dit slaat nergens op. |
|
Hmpf, ik moet werken, en de volgende dag ook. Ik zie het niet gebeuren, had wel gewild, maar ja. |
|
quote: Da's natuurlijk weer behoorlijk gay dat jij op een nationale feestdag moet werken. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Kijk, dat is dus wat het niet is: een nationale feestdag! (ik bedoel, technisch gezien, en alles, enzo) [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 27-04-2003 21:56] |
|
quote: Weet ik, maar het blijft gay. Dit slaat nergens op. |
|
ik ga naar zwolle denk ik, want daar speelt sonic69 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Waarschijnlijk ben ik ook in Zwolle. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wageningen - mörke - witch - ryn - De Demoon - Iron Maiden - Rajackar zwolle - Nix - Humanator - B6R6A6M - MrLafawijn Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
hmmm, ik moet ook gewoon werken, minder. Oud Vuil. |
|
quote: he Wim, misschien een idee: vrijnemen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Beter nog, ontslag! Dit slaat nergens op. |
|
Wageningen - mörke - witch - ryn - De Demoon - Iron Maiden - Rajackar zwolle - Nix - Humanator - B6R6A6M - MrLafawijn Werken - Dwaallicht - Webblaster Wim |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oud Vuil. |
|
quote: |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |