IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Levensverhaal Volgende pagina
METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 03-05-2003 10:45 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

nieuw toppic voor de mense die hun hart wille luchte,
zal ff vertelle wat ik kwijt moet zodat niemand meer hoef te vragen waarom,

kleine metaalslet wordt geboren, nog onwetend wat haar te wachten staat. Ze wordt groter en merkt dat pappa een vuile egoist is,en respectloos etc een van de dingen die hij deed : voorbeeld eten, eet niet te snel eet niet te langzaam lach niet/wel praat niet/wel niet te veel/niet te weinig aaaaaaah wordt die boos dan krijg je een vuist of een mes/vork in je handjes au au au hij bedroog dr ma en gebruikte haar alleen voor geld ( ouders gingen scheiden op haar 15de gelukkig)

metaalslet komt op een bassisschool met oa nonnen terwijl ze niet christelijk is

daar werd ze een buitenbeentje
ze werd geslagen en sloeg trug en natuurlijk
zag een non dat dus ze was weer flink de lul :S ze werd een keer in mekaar geslagen door een leraar (heb ik intusse al trug gepakt stupid ass do you realy think you get away with it...)
einde van het jaar fietsexamen fietste ze met een gast die het haalde wegens zn moeder die in de jury zatmaar metaalslet slaagde niet einde schooljaar citotoets mocht metaalslet niet doen
ze werd op een school gegooid voor moeilijk lerende kinderen? omringt door de meest grote debielen werdt ze gek ze werd niet van school gelaten omdat ze leerlingen tekort hadden ze zeiden zelfs dat metaalslet niet met een trein kon reizen
lying dirty @killwhaaa (zo hoopte woede op en kreeg automulitatie disorder)
metaalslet ging over tot geweld om duidelijk te maken dat ze geen debiel is en sloeg iemand het ziekenhuis in
dat hielp metaalslet werd van school gegooid
tussentyds had metaalslet een relatie maar overleed aan kanker (rest in peace)
heb andere scholen gedaan tot graf.lyceum utrecht had het er naar me zin en ging aardig goed totdat moeder ziek werd metaalslet zorgde voor haar maar moeder overleed ze ging door met school voor afleiding maar na een jaar kon ze het niet meer aan tydje bij zielenknijper gezete
tot ze weer op de been was
na een lange relatie kreeg metaalslet een kind de relatie ging kappot voor die tyd (vent deugde niet) de kleine was te vroeg geboren en groeide niet dus moest naar ziekenhuis ze werd beter maar mag niet weg ze wilde metaalslet een medezeggenschap aansmeren of een tehuis omdat ze denken dat metaalsslet niet kan zorgen voor dr kind door haar jeugd

de kinderbescherming heeft metaalslet erbij gehaald en de medezeggeschap is geschapt
tot en met nu vecht metaalslet nog om niet naar een tehuis te hoeven waar er 24 uur gelet op je wordt

dit is ongeveer mn leven (aardig kort verteld ) ik woon nu op mezelf en heb alles best voor mekaar maar nu proberen ze het weer kappot te make omdat ze mn verlede niet kunnen laten rusten wat ik dus wel heb gedaan en door ben gegaan gevochten heb voor dit alles,
en ik wordt zo moe van al die mensen die alles beter weten en mij denken te kennen
ROT IN HELL DIRTY BASTARDS



[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-05-2003 12:08]




Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-05-2003 10:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

rock 'n roll!!!!

Al zou ik liever niet ruilen...



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 03-05-2003 10:53 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht




Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-05-2003 10:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 10:53 schreef 1i1ith het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=668265



HM... dit lijkt me toch iets anders...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 03-05-2003 10:58 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

idd dat is meer een topic om af te reageren




Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 03-05-2003 10:59 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter



Een zeer intrigerent verhaal. Er zit een hoop herkenning in van mijn kant bekeken en ik neem aan dat je nu eindelijk wat rust hebt gevonden in je leven. Het lijkt me totdusver niet echt een mooie start van je leven maar wat één van de beste. Door wat je meemaakt krijg je ruggegraat en dit maakt je sterker. Dankzij dit soort gebeurtenissen sta je later veel sterker in je schoenen en ben je trots op jezelf. Je hebt dan ook gelijk. Ik weet niet hoe het nu met je gaat maar ik weet dat je het alleen hebt moeten doen en dat je zo ook alle reden hebt om trots op jezelf te zijn.
Keep up the good work


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 03-05-2003 11:12 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

quote:
Op 3 mei 2003 10:59 schreef Possessedpacman het volgende:


Een zeer intrigerent verhaal. Er zit een hoop herkenning in van mijn kant bekeken en ik neem aan dat je nu eindelijk wat rust hebt gevonden in je leven. Het lijkt me totdusver niet echt een mooie start van je leven maar wat één van de beste. Door wat je meemaakt krijg je ruggegraat en dit maakt je sterker. Dankzij dit soort gebeurtenissen sta je later veel sterker in je schoenen en ben je trots op jezelf. Je hebt dan ook gelijk. Ik weet niet hoe het nu met je gaat maar ik weet dat je het alleen hebt moeten doen en dat je zo ook alle reden hebt om trots op jezelf te zijn.
Keep up the good work


thanks,
je wordt idd sterker van alles ik zal ook vechten om niet in zon tehuis te kome want het is te belachelijk voor woorden ik ben nu nog iedere dag in het ziekenhuis om voor de kleine te zorgen(wie zijn hun om te bepalen of ik niet voor mn kind kan zorgen door mn jeugd stelletje teringlijers) ze proberen me nu gewoon weer naar de verdoemenis te helpe het zal ze niet lukken ik mag wel alleenstaand zijn maar niet zwak ze hebbe aan mij de verkeerde slachtoffer ,




Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 03-05-2003 11:36 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

das een behoorlijk kut leventje... Heel veel sterkte met het vechten tegen die imbecielen in ieder geval

Ik heb ook niet echt een fijne jeugd gehad... maar ik ben alleen maar mishandeld door mijn vader, meer niet


FREEZE


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-05-2003 12:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 10:52 schreef Count Usher het volgende:
rock 'n roll!!!!



Yesssss!
Doe dat goed verders metaalslet


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-05-2003 12:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 11:12 schreef METAALSLET het volgende:
thanks,
je wordt idd sterker van alles ik zal ook vechten om niet in zon tehuis te kome want het is te belachelijk voor woorden ik ben nu nog iedere dag in het ziekenhuis om voor de kleine te zorgen(wie zijn hun om te bepalen of ik niet voor mn kind kan zorgen door mn jeugd stelletje teringlijers) ze proberen me nu gewoon weer naar de verdoemenis te helpe het zal ze niet lukken ik mag wel alleenstaand zijn maar niet zwak ze hebbe aan mij de verkeerde slachtoffer ,



Hmm.. uit zo'n reactie en je eerste post kan ik alleen maar opmaken dat je nog erg labiel bent.. natuurlijk proberen die lui je niet naar de verdoemenis te helpen,, het kan hooguit zo zijn dat dit wel gebeurt omdat zij jouw situatie verkeerd inschatten, maar opzet lijkt hier ver gezocht, en eerder een (misschien uit emotie opkomende) vorm van paranoia dan een gegronde angst..

je zegt 'wie zijn hun om te bepalen of ik niet voor mijn kind kan zorgen door mijn jeugd ..'

Ik ben juist blij dat er in Nederland zoiets is als de kinderbescherming, die dit soort beslissingen neemt. Dat jij zo'n klotejeugd hebt gehad is heel erg, maar vergeet niet dat een dergelijke instelling als doelstelling heeft te voorkomen dat JOUW kind ook een klote jeugd krijgt..

Natuurlijk kan ik niet goed oordelen over jouw persoonlijke situatie, aangezien ik die slechts eenzijdig ken (afgaande op je eerste post).. ik weet dus ook niet of jij in staat bent je kind een goed en stabiel leven aan te bieden, maar als dit echt zo is dan zal dit uiteindelijk (en hopelijk voor jouw binnen een afzienbare tijd) ook wel doordringen bij de kinderbescherming,,, als het niet zo is dan vind ik dat ze alle recht hebben om jouw je kind te ontnemen.

Verder, sterkte en succes..


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 03-05-2003 12:36 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht



Zoiets doet me beseffen hoe goed ik het hier eigenlijk heb,...

Laat je niet doen Metaalslet


true disco chick


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 03-05-2003 12:42 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 mei 2003 12:35 schreef Valorian666 het volgende:
(...) maar als dit echt zo is dan zal dit uiteindelijk (en hopelijk voor jouw binnen een afzienbare tijd) ook wel doordringen bij de kinderbescherming, als het niet zo is dan vind ik dat ze alle recht hebben om jouw je kind te ontnemen.


Het probleem is echter dat de mensen bij jeugdzorg/kinderbescherming vaak ook niet eens de tijd nemen om de zaak persoonlijk te bekijken. Ze hebben vaak al een mening en weigeren deze aan te passen uit gemakzucht, of gewoon arrogantie.

Anyways, sterkte M_S !! En ik hoop dat je alles verder op orde kan krijgen zodat de kinderbescherming geen reden meer heeft om moeilijk te doen!


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-05-2003 12:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 12:42 schreef Astaroth het volgende:
Het probleem is echter dat de mensen bij jeugdzorg/kinderbescherming vaak ook niet eens de tijd nemen om de zaak persoonlijk te bekijken. Ze hebben vaak al een mening en weigeren deze aan te passen uit gemakzucht, of gewoon arrogantie.



Tsja.. dat is natuurlijk ook wel waar, er wordt niet genoeg geld voor uitgetrokken om er genoeg mensen op te zetten die er zo genoeg tijd in kunnen steken.. maar toch, ik mag voor M_S hopen dat ze bij die instellingen een stabielere indruk achter laat dan bij haar posts in dit topic, anders zou het nog wel eens lang kunnen duren voor ze van die chaos af is..


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 03-05-2003 12:48 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 mei 2003 12:47 schreef Valorian666 het volgende:
(...) maar toch, ik mag voor M_S hopen dat ze bij die instellingen een stabielere indruk achter laat dan bij haar posts in dit topic, anders zou het nog wel eens lang kunnen duren voor ze van die chaos af is..
Hmm, k. Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Emotioneel gedrag is wel oké in een privé sfeer, maar bij officiële instellingen nooit echt zo handig.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 03-05-2003 12:55 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

tis niet zozeer de kinder bescherming maar het ziekenhuis en een of ander buiten staand maatschappelijk werker ervan ik heb met de kinderbescherming juist afgesproken voor een tydelijke gezinshulp (totdat ze zien dat ik in staat ben om voor mn dochter te zorgen) voor mij en de kleine omdat ik er helemaal alleen voor sta en niet naar mn ma kan voor vrage ed en het is wel handig om een soort centrumpje om je heen te bouwen zodat je altyd bij iemand terecht kunt,
die kans gunnen ze me niet in het ziekenhuis en daar ligt mn probleem NOG volgende week wordt er een ontslag in het ziekenhuis geregeld ze hebben geen recht haar nog langer te houden daar

[Dit bericht is gewijzigd door METAALSLET op 03-05-2003 12:56]




Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 03-05-2003 12:57 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 mei 2003 12:55 schreef METAALSLET het volgende:
tis niet zozeer de kinder bescherming maar het ziekenhuis en een of ander buiten staand maatschappelijk werker ervan ik heb met de kinderbescherming juist afgesproken voor een tydelijke gezinshulp (totdat ze zien dat ik in staat ben om voor mn dochter te zorgen) voor mij en de kleine omdat ik er helemaal alleen voor sta en niet naar mn ma kan voor vrage ed en het is wel handig om een soort centrumpje om je heen te bouwen zodat je altyd bij iemand terecht kunt,
die kans gunnen ze me niet in het ziekenhuis en daar ligt mn probleem NOG volgende week wordt er een ontslag in het ziekenhuis geregeld ze hebben geen recht haar nog langer te houden daar


Hmm... wazig. Wat heeft dat ziekenhuis ermee te maken? En zo'n maatschappelijk werker? Uhh, moeten ze dat niet via de kinderbescherming doen? (Die jij al blijkbaar aan jouw kant hebt staan, wat scheelt )


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2003 13:22 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

That what doesn't kill you fuels your burning soul...


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-05-2003 13:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 13:22 schreef XnegativeX het volgende:
That what doesn't kill you fuels your burning soul...


ja, en daar heeft die baby wat aan


METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 03-05-2003 13:26 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

ja plus de psychiater van mezelf (toffe vent ook een metaal hoofd haha en iemand waar je wat aan hebt )en hij kent me het beste,
idd wazig maar zoals ik al zei ze kunnen niks meer maken want de kinderbescherming zei ook van dat ik de kans moet krijgen om te laten zien dat ik het kan en daar zijn ze van overtuigd (ziekehuis kan niet zeggen dat het niet zo is ) ik ben nu alleen maar heen en weer aan het krossen en ben lichamelijk helemaal kappot


[Dit bericht is gewijzigd door METAALSLET op 03-05-2003 13:31]




Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 03-05-2003 13:57 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Je hebt trouwens bij voorbaat al een lage dunk van jezelf, wanneer je jezelf een "slet" noemt...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


frankeehm
Sterf af.
Usericon van frankeehm
Posted 03-05-2003 15:10 by frankeehm Wijzig reactieProfiel van frankeehmQuote dit bericht

zoek een hobby
aandachtvragende hoer


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 03-05-2003 15:14 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 mei 2003 15:10 schreef frankeehm het volgende:
zoek een hobby
aandachtvragende hoer



Moet dat een nuttige post voorstellen ofzo? Of gewoon jouw hobby?


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2003 15:16 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 mei 2003 15:10 schreef frankeehm het volgende:
zoek een hobby
aandachtvragende hoer


Subtiel en to-the-point.
Je moet het maar kunnen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Pasz
Usericon van Pasz
Posted 03-05-2003 15:27 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

Metaalslet,

ik vind een openbaar forum niet een plek om je persoonlijke problemen ten toon te stellen en ik denk dat veel mensen hetzelfde denken. Zoek een goeie vriend of vriendin, of zoek professionele hulp waar je mee kan praten over dit soort dingen.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 03-05-2003 15:37 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 mei 2003 15:27 schreef Pasz het volgende:
ik vind een openbaar forum niet een plek om je persoonlijke problemen ten toon te stellen en ik denk dat veel mensen hetzelfde denken. Zoek een goeie vriend of vriendin, of zoek professionele hulp waar je mee kan praten over dit soort dingen.

En nu onder je eigen username? (Of is dit echt toevallig het eerste topic wat je tegen kwam toen je je registreerde? )

Naja, ik ben het er mee oneens, en ik denk dat er veel mensen zijn die hetzelfde denken. ZM is geen onpersoonlijk forum waar alleen maar harteloos over dingen gepraat wordt. Er zitten mensen achter de PC en die mensen delen graag wat er in hun leven gebeurt.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-05-2003 15:44 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ehm..hoe oud ben je? Ik was 17 toen mijn zoon geboren werd.En ik mocht hem wel zelf opvoeden.Ook ik heb geen prettig verleden,en had toendertijd geen huis.Heb een half jaar met baby bij stiefpa en moeder gewoond.Heb veel hulp gekregen van een vrouw bij de Sociaale dienst.

Mijn zoon woont sinds 2 jaar bij zijn vader nu.Door verleden heb ik de nodige stoornissenopgelopen.Maar ik zie hem oeder weekend en in de vakanties.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 03-05-2003 15:46]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen