|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
ik vind hem ook werelds! |
|
Leuke albumcover F*ck hippies |
|
hahaha, dat dacht ik al...het intro van nummertje 13 'To Miklagard' van de nieuwe cd is regelrecht gejat van 'Down For Life' van Biohazard met ook nog eens hetzelfde geluid |
|
Het nieuwste Unleashed album klinkt totaal anders dan hun vorige, nee. Deze Zweedse death metal band continuiteit en kwaliteit hoger in het vaandel heeft staan dan vernieuwing en trends. De nummers spatten alle kanten uit, en de produktie spettert als nooit tevoren. Luister eens naar de openingsnummer winterland en je weet wat ik bedoel. Unleashed [Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 14-08-2004 19:56] |
|
Ik heb 'm gister ook voor het eerst gehoord en hij is enorm vet! Die produktie is echt top! Ik ga 'm sowieso halen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Er zouden 4 missers opstaan. Ik hoor ze niet. |
|
Zo goed ken ik 'm nog niet. Het ene nummer is waarschijnlijk wel wat beter dan het andere, maar dat deert niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik denk niet dat de ene nummer beter is dan de andere. Je moet het maar over je heen laten komen. Luister maar eens naar Winterland, wat een killer |
|
quote: By the way, hoe klinkt miss machine? Kun je daar meer informatie over verstrekken [Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 14-08-2004 20:18] |
|
quote: Ik ben ERG benieuwd! Winterland had ik al op W:O:A gehoord en was wederom een instant neckbreaker!! Heers |
|
Gister Unleashed gezien op Party San. Waardige headliner, in tijden niet meer zo n vet optreden gezien/gehoord!!! |
|
GODVER IK WIL UNLEASHED ZIEN! heb ze vroeger wel gezien mara de laatste echte tour was 97! |
|
Heel erg goede band! ik heb ze nu 2 keer live gezien (Arnhem Metalmeeting & X-Mass Metalfest) ik blijf erbij dat die zanger het publiek echt goed los kan krijgen door de performance! Bij arnhem metalmeeting heb ik een interview met de drummer van Unleashed gehad. Het laatste album 'Sworn Allegiance' maakt t ook weer helemaal goed, ik vind t zelf beter dan Hell's Unleashed, en zoals Unleashed zelf zegt: 'it goes a bit back in time to the 'Where no life Dwells' album and 'Across the open Sea'. http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid! |
|
Zeker goede band idd, live gezien op Wacken.... Damn dat was een goede show.... En Where no Life Dwells is een topcd, vooral het eerste nummer There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ja goeie band idd, waarom heb ik geen cd's van deze zweden? |
|
omdat je te druk met andere dingen was? Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Yup, latere spul vind ik toch een stuk minder. Het was iig zeer vermakelijk tijdens Arnhem Metal Meeting "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Too bad dat ik ze toen gemist heb..... Had ze graag nog en keer gezien. Het latere spul heb ik nog niet gehoord, maar ik ken ook maar 1 cd van ze There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Damn alleen dat artwork al There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Dat had ik op Wacken 2004 "come warriors scream for me...." "Death metal victory...." On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ben ik de enige die Unleashed niet veel aan vindt? Niet dat er zo veel mis is met de muziek, maar ik knap zo af op de lyrics. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Who gives a fuck, lyrics zijn niet zo belangrijk in DM imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nee maar toch let ik er wel op... en ik vind de grunt bij Unleashed the 'verstaanbaar' oid. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |