IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Unleashed Vorige pagina | Volgende pagina
Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 11-02-2007 11:52 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-05-2007 16:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Metallysee did it again....3e tour in 1 week tijd

Warriors!!!

Sadly....and just like a few other tours before ours.....Metallysee fucked up again!......it is with anger in our hearts we have to announce that the european tour has been cancelled for reasons completely out of our control.
Ourselves and our brothers in Belphegor tried in a combined effort to make this tour happen until the very last minute, but in the end there was nothing we could do.

HOWEVER, thanks to the local promotor in Ireland the shows in Dublin and Cork this weekend will happen as planned! We will also do the headline festivals in Germany: The Deathcrush fest in Adelsheim on the 26th of May and Hellraizer fest on the 27th in Leipzig. We are of course extremely disappointed but will not let this bring us down! We will spend no extra energy on slandering Metallysee, it is far to obvious that this company is not worth mentioning ever again.

Unleashed will reschedule the European tour to later this year, likely in the autumn.

Johnny and The Boys

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-05-2007 16:48 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

>>>OVENS

Laats Midvinterblod nog eens geluisterd. Lekker plaat

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-05-2007 11:58 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 16:29 schreef Hub de Gallier het volgende:
Metallysee did it again....3e tour in 1 week tijd

Warriors!!!

Sadly....and just like a few other tours before ours.....Metallysee fucked up again!......it is with anger in our hearts we have to announce that the european tour has been cancelled for reasons completely out of our control.
Ourselves and our brothers in Belphegor tried in a combined effort to make this tour happen until the very last minute, but in the end there was nothing we could do.

HOWEVER, thanks to the local promotor in Ireland the shows in Dublin and Cork this weekend will happen as planned! We will also do the headline festivals in Germany: The Deathcrush fest in Adelsheim on the 26th of May and Hellraizer fest on the 27th in Leipzig. We are of course extremely disappointed but will not let this bring us down! We will spend no extra energy on slandering Metallysee, it is far to obvious that this company is not worth mentioning ever again.

Unleashed will reschedule the European tour to later this year, likely in the autumn.

Johnny and The Boys

Inderdaad, klotezooi! Had m'n kaartje voor Oss al liggen hier. Ik hoop dat dit een wijze les is voor alles en iedereen om nooit meer zaken te doen met Metallysee!

Op je knie en pijp voor genade!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-05-2008 23:00 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo en een aantal nieuwe nummers zijn te beluisteren op www.myspace.com/666unleashed

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-05-2008 23:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, heb de promo hier. Klinkt weer als vanouds, hoewel de productie helderder en vetter dan ooit is.

NP: Long Before Winter's Call

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-05-2008 13:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Heb ze net effe goed beluisterd, maar dit klinkt wel weer lekker in de oren. Ben benieuwd naar de rest van de plaat.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-09-2008 11:58 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Hammer Batallion is een vette plaat zeg! Gave riffs en solo's

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-09-2008 20:51 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-03-2010 19:48 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 26 September 2008 11:58 schreef Metalhead22 het volgende:
Hammer Batallion is een vette plaat zeg! Gave riffs en solo's

Ik vond Hammer Batallion juist wat minder, maar de nieuwe is hartstikke goed!

Bareuh...

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-03-2010 19:52 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Het oude werk is supercool, maar op een gegeven moment hebben ze een paar zwaar ongeinspireerde platen uitgepoept. Heb het nieuwe nummer gehoord, en dat klonk idd toch wel weer veelbelovend. Live is het ook erg gaaf, Johnny Hedlund is een heerser van een frontman!

Evil Dick

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-03-2010 19:54 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vind eigenlijk al hun Lp's wel goed. Sommigen zijn wel wat minder, maar nog steeds erg goed. Unleashed is samen met Autopsy en Asphyx mijn favoriete death metalband.

Bareuh...

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-03-2010 19:58 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Autopsy, beter had je dat niet genoemd man..ik aanbid die band!

Een van de meest geniale death metalbands, zo weinig bands die de smerigheid van deathmetal goed hebben begrepen en autopsy hoort daarbij.
severed survival en acts of the unspeakable als grootste wnnaars, met iets mindere plaat mental funeral en 2 mini's die wel weer erg goed zijn, een niet te vergeten band.

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-03-2010 19:58]

Evil Dick

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-03-2010 20:02 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vind Mental Funeral juist hun beste... Samen met de Ridden with Disease-LP, met daarop de demo's.

Binnenkort komt Shitfun uit op strontbruin vinyl, en ik heb 'm al besteld!

Bareuh...

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-03-2010 20:03 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Gelukkig maar dat smaken verschillen dan...is er een autopsy topic?

Evil Dick

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-03-2010 20:16 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 22 March 2010 19:48 schreef De Ulk het volgende:
Ik vond Hammer Batallion juist wat minder, maar de nieuwe is hartstikke goed!

Ik vind het nog steeds een heerlijke plaat, geweldige live band ook. Ben benieuwd naar die nieuwe.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-03-2010 20:19 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 March 2010 20:16 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik vind het nog steeds een heerlijke plaat, geweldige live band ook. Ben benieuwd naar die nieuwe.

Hammer Battalion is zeker geen slechte plaat... maar ik vond het gewoon wat minder dan Midvinterblot en Sworn Allegiance.

Live zijn ze sowieso geweldig.

Bareuh...

Gooretti
Usericon van Gooretti
Posted 28-10-2010 16:09 by Gooretti Wijzig reactieProfiel van GoorettiQuote dit bericht

meer dan geweldig,
helaas niet hip en trendy genoeg meer om veel aandacht te krijgen

in the name of the Rose

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 28-10-2010 17:43 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Beste death metal band ooit....na Hypocrisy dan.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2010 17:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ken er nog wel een paar maar deze komt er zeker bij in de rij van favorieten

signature

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 28-10-2010 17:46 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Welke bands vind je nog meer goed dan? Of is er ergens een algemeen death metal topic?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2010 17:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://www.last.fm/user/Hypnostradamus/library

hier staan er wel een hoop tussen

vooral Hate, Lost Soul, Panzerchrist, Fleshgod Apocalypse...

en ja, ergens is die er wel

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-10-2010 17:50]

signature

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 28-10-2010 17:50 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Ah, ik heb geen last fm....maar zal eens kijken. Ik bedoelde, eigenlijk op Zware Metalen of er daar nog een topic algemeen death metal topic was.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2010 17:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/722402

dit een beetje

iedere band heeft zn topic anders wel , anders maak je er gewoon ene aan :à)

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-10-2010 17:51]

signature

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 28-10-2010 17:55 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Oh, dat kan natuurlijk ook gewoon, dank je wel!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com