|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
>>>OVENS Laats Midvinterblod nog eens geluisterd. Lekker plaat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad, klotezooi! Had m'n kaartje voor Oss al liggen hier. Ik hoop dat dit een wijze les is voor alles en iedereen om nooit meer zaken te doen met Metallysee! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zo en een aantal nieuwe nummers zijn te beluisteren op www.myspace.com/666unleashed |
|
Ja, heb de promo hier. Klinkt weer als vanouds, hoewel de productie helderder en vetter dan ooit is. NP: Long Before Winter's Call Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb ze net effe goed beluisterd, maar dit klinkt wel weer lekker in de oren. Ben benieuwd naar de rest van de plaat. |
|
Hammer Batallion is een vette plaat zeg! Gave riffs en solo's ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik vond Hammer Batallion juist wat minder, maar de nieuwe is hartstikke goed! Bareuh... |
|
Het oude werk is supercool, maar op een gegeven moment hebben ze een paar zwaar ongeinspireerde platen uitgepoept. Heb het nieuwe nummer gehoord, en dat klonk idd toch wel weer veelbelovend. Live is het ook erg gaaf, Johnny Hedlund is een heerser van een frontman! Evil Dick |
|
Ik vind eigenlijk al hun Lp's wel goed. Sommigen zijn wel wat minder, maar nog steeds erg goed. Unleashed is samen met Autopsy en Asphyx mijn favoriete death metalband. Bareuh... |
|
Autopsy, beter had je dat niet genoemd man..ik aanbid die band! Een van de meest geniale death metalbands, zo weinig bands die de smerigheid van deathmetal goed hebben begrepen en autopsy hoort daarbij. severed survival en acts of the unspeakable als grootste wnnaars, met iets mindere plaat mental funeral en 2 mini's die wel weer erg goed zijn, een niet te vergeten band. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-03-2010 19:58] Evil Dick |
|
Ik vind Mental Funeral juist hun beste... Samen met de Ridden with Disease-LP, met daarop de demo's. Binnenkort komt Shitfun uit op strontbruin vinyl, en ik heb 'm al besteld! Bareuh... |
|
Gelukkig maar dat smaken verschillen dan...is er een autopsy topic? Evil Dick |
|
quote: Ik vind het nog steeds een heerlijke plaat, geweldige live band ook. Ben benieuwd naar die nieuwe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hammer Battalion is zeker geen slechte plaat... maar ik vond het gewoon wat minder dan Midvinterblot en Sworn Allegiance. Live zijn ze sowieso geweldig. Bareuh... |
|
meer dan geweldig, helaas niet hip en trendy genoeg meer om veel aandacht te krijgen in the name of the Rose |
|
Beste death metal band ooit....na Hypocrisy dan. |
|
ik ken er nog wel een paar maar deze komt er zeker bij in de rij van favorieten signature |
|
Welke bands vind je nog meer goed dan? Of is er ergens een algemeen death metal topic? |
|
http://www.last.fm/user/Hypnostradamus/library hier staan er wel een hoop tussen vooral Hate, Lost Soul, Panzerchrist, Fleshgod Apocalypse... en ja, ergens is die er wel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-10-2010 17:50] signature |
|
Ah, ik heb geen last fm....maar zal eens kijken. Ik bedoelde, eigenlijk op Zware Metalen of er daar nog een topic algemeen death metal topic was. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/722402 dit een beetje iedere band heeft zn topic anders wel , anders maak je er gewoon ene aan :à) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-10-2010 17:51] signature |
|
Oh, dat kan natuurlijk ook gewoon, dank je wel! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |